New

Hej;) Miałam odezwać się wczoraj ale moje plany trochę się pozmieniały.Początkowo miałam jechać do Wrocławia na zakupy,jednak ostatecznie pojechałam do Milicza,a do Wro jedziemy za tydzień.Gdy wróciłam to tak mi szybko czas zleciał że już był wieczór.Z racji tego że wczoraj nie zdążyłam dzisiaj się trochę pouczyłam i podrabiałam zadania.

Teraz pokazuję następną moją nowość,czyli bluzkę.Kupiłam ją jak pod koniec wakacji,a jakoś nie było okazji jej jeszcze pokazać.Przy okazji dodaję zdjęcia z Xeną,bo ktoś ostatnio poprosił mnie w komentarzu,żebym dodała więcej jej zdjęć.Post z samymi jej zdjęciami jest w przygotowaniu,bo strasznie ciężko zrobić jej zdjęcie,a tymczasem załapała się do zdjęć przypadkiem:d







Bluzka kupiona w New Yorkerze;)



Do następnego;)

Categories: , ,

32 Responses so far.

  1. aveganja says:

    piękne zdjęcia, fajna ta bluzka :)

  2. Aneta S. says:

    świetna bluzka :)

  3. Jaki kochany piesio!

  4. Śliczna stylizacja :*
    Zapraszam do mnie :)
    http://catyslove.blogspot.com

  5. ślicznie wyglądasz:-) fajna stylizacja:-) w piesku normalnie się zakochałam

  6. Ilona. says:

    Słodziutki psiak :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  7. Świetna bluzka!
    Pozdrawiam

  8. buka says:

    ślicznie wyglądasz, bluzka jest rewelacyjna:) pozdrawiam:)

  9. Śliczna bluzeczka i spodenki :) Buziaki :*

  10. Insomnia says:

    bluzeczka świetna ;-)

  11. Ja do Wroclove pojade chyba na sylwestra! w sumie mam taką nadzieje :>

  12. Karis says:

    podoba mi się :)

  13. Świetne zdjęcia, bardzo fajna koszulka :)

  14. Ania W says:

    Ale psiak już urósł, cudowny jest! :-)

  15. super bluzka!
    a piesek przesłodki <3

    www.maruda-ruda.blogspot.com

  16. Roxana says:

    bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach :)) śliczna bluzka ^^ kiedyś na koleżankę mówiłam Xena i teraz mi przypomniałaś ;d

    obserwujemy? :)
    www.devooted.blogspot.com

  17. bluzka jest wspaniała
    ♥ ♥ ♥pozdrawiam, Ola

  18. Venus says:

    super bluzka taka oryginalna :)

  19. śliczny piesek *_*
    bardzo podoba mi się bluzka ;)

    http://kamilowelove.blogspot.com/

  20. sue says:

    bardzo fajna bluzka!

  21. testerka says:

    Piękne zdjęcia :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://darmowegadzetyiprobki.blogspot.com/

  22. Angie says:

    dziękuję :)

    wow. przecudowne zdjęcia. dawno mi się tak outfit nie podobał. od A do Z
    1,4,5 to moje ulubione zdjęcia ♥!
    Xena jest bardzo fotogeniczna ;)
    bluzka jest świetna, ma charakter.. dodatkowo kolor... hit tej jesieni!

    pozdrawiam

  23. HAPPYD0LL says:

    Xena jest taka słodka :DD

  24. Jade says:

    Świetnie wyglądasz ^^ Ta bluzeczka jest świetna :)

  25. Dorothy says:

    Bardzo mi miło,dziękuję;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)