Outfit

Cześć;) Dzisiejszy dzień w szkole minął nawet okey,chociaż już pierwszego dnia miałam 8 lekcji.Do domu wróciłam dopiero po 16 bo musiałam załatwić jeszcze jedną sprawę w Miliczu.Po dokładniejszym zrozumieniu planu okazało się że mam 8 lekcji tylko dwa razy w tygodniu,a raz nawet tylko 5 lekcji <3 Jak wróciłam do domu to skoczyłam na długi spacer z Xeną,bo trzeba łapać już jedne z ostatnich promieni słońca.

Mam dla Was outfit z jedną z moich ostatnich nowości.Zdjęcia były robione jeszcze w wakacje podczas spotkania z koleżanką ;)










bokserka-H&M
kamizelka-Marks&Spencer
legginsy-Tally Weijl
buty-Nike

A Wam jak minął pierwszy dzień w szkole?;)

Categories: , ,

50 Responses so far.

  1. Paulina A says:

    Pierwszy dzień był nawet spoko. :D Fajna stylizacja. ;)
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

  2. Jejku.. jak ty ślicznie wyglądasz :D Może niekoniecznie podobają mi się te krzyże na kolanach...
    :p
    Pozdrawiam ;*


    Miśka

  3. Avis says:

    Świetny outfit!
    Ja też miałam osiem lekcji ;>

  4. Super wyglądasz, a buciki świetne :)

  5. Cudowne zdjęcia *.*
    Pierwszy dzień w szkole i pierwsze prace domowe :(

  6. Świetnie wyglądasz! Myślę, że to jedna z lepszych Twoich stylizacji!
    Pozdrawiam

  7. fajny luźny set!:))

  8. fajne spodnie (legginsy?), ale te krzyże mogłby byc na udach, też by fajnie wyglądało, prawa? :)

  9. pisałaś ze nie widzisz mnie w obserwowanych? ;/
    nie wiem czemu ja tu mam ze obserwuje
    obserwuje pod nazwa Kamila Szadkowska i mam zdjecie pomaranczy takiej w kolorze i czarno- białej
    mysle ze sie wyjaśni :)
    fajne leginsy ;}
    http://kamilowelove.blogspot.com/

  10. HAPPYD0LL says:

    świetne legginsy :))

  11. boskie zdjęcia, super stylówa!
    tak myślałam, że legginsy z Tally chociaż nigdy ich tam nie widziałam :D

  12. A mi z kolei krzyże podobają się najbardziej , hit tego sezonu ! :)

  13. Tinaaa says:

    Bardzo ładnie! :)

  14. BeAtta says:

    Bardzo fajny zestaw :)

  15. Ilona. says:

    Cudownie! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  16. Super zdjęcia! legginsy są super *.*
    Ja na szczęście tylko raz mam 8 lekcji i kończę wtedy wf a tak to to po 6-7. Źle nie jest, ale dobrze też nie :(
    Miłego dnia w szkole! ^^

  17. fleurr says:

    Fajne legginsy :D Porób więcej zdjęć pieska ;)

  18. G W E N says:

    ładnie wyglądasz :*

  19. pięknie wyglądasz :D i te nogi :)

  20. megaa!!! proste kolory a jaki efekt!
    super♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam, Ola

  21. amen. says:

    genialne legginsy :)
    ślicznie ci w czerni i bieli ;)

  22. Wow, wow, wow! Wyglądasz rewelacyjnie! :)

  23. Pięknie wyglądasz kochana:) Mój pierwszy dzień przede mną jako że jestem studentką :) Ale nie mogę się doczekać nowego kierunku studiów :) Licencjat mam za sobą przede mną mgr :) Udanego roku szkolnego :*

  24. Kama says:

    Uwielbiam Twoje outfity ♥ :D

  25. uwielbiam twoją urodę! :)

  26. Anita says:

    Świetny look ;*

  27. Chudzinko masz świetne legginsy!

  28. 8 godzin to zdecydowanie za dużo, mózg już wtedy nie pracuje

  29. Alession says:

    super leginsy! pozdrawiam i zapraszam do mnie www.alessionfff.blogspot.com

  30. Judi says:

    swietne legginsy:)

  31. Natalie says:

    Świetnie wyglądasz <3! I jesteś bardzo wysoka!

  32. leginsy bombowe!


    zapraszam Ciebie i wszystkich chętnych do wzięcia udziału w moim pierwszym mini rozdaniu:D
    http://glammadz.blogspot.com/2013/09/mini-rozdanie-u-glamstyl.html

  33. buka says:

    ślicznie wyglądasz:) buty są świetne:)

  34. Ania W says:

    Legginsy są fantastyczne :-)

  35. Mam podobnie z godzinami u mnie w szkole.:P Świetne legginsy!
    Pozdrawiam.

  36. aveganja says:

    świetne legginsy, świetny masz kolor włosów :)

  37. śliczna jesteś:) podoba mi się ta stylizacja:D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    www.patryca.blogspot.com

  38. Paula. says:

    taki zwykły, a świetny. :D
    obserwuję. ;)
    leyll.blogspot.com

  39. zakochałam się w spodniach <3

  40. Aneta S. says:

    ślicznie wyglądasz :*

  41. sue says:

    ja na szczęście szkoły nie mam;p

  42. Dorothy says:

    to legginsy,pewnie tak;)

  43. Dorothy says:

    W sumie powinny jeszcze być,bo kupowałam je jakieś 2/3 tygodnie temu;)

  44. Dorothy says:

    To masz fajnie:D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)