Outfit

Cześć:) Dzisiaj postanowiłam nadrobić zaległości "blogowe".Mam pierwszy wolny piątek od x czasu,zajęcia fotograficzne się w końcu skończyły dlatego dzisiaj postanowiłam maksymalnie poleniuchować,a od jutra wezmę się za naukę,bo mam multum nauki na przyszły tydzień.

Dzisiaj w końcu pokazuję buty,które ostatnio kupiłam,przy okazji załapała się bluzeczka-również jedna z nowości.Bardzo lubię koronkowe rzeczy,dlatego gdy ją zobaczyłam wpadła mi w oko;) Na dniach następna stylizacja a tymczasem zapraszam do obejrzenia tej;)














bluzka-Vero Moda
marynarka-Vila
spodnie-H&M
naszyjnik-prezent
buty-Street Shoes

Miłego wieczoru wszystkim!;)

Categories: , ,

43 Responses so far.

  1. śliczne zdjęcia :)

    czarnakreska-barw.blogspot.com

  2. N!COIV says:

    fajny zestaw :)
    Równiez obserwuje :)

  3. Uwielbiam burgund, koronkę, czarne botki, tak więc cała Twoja stylizacja bardzo mi się podoba ;-)
    Pozdrawiam

  4. lubie takie "ciemne" zestawy.;)

  5. piękne botki <3 , bardzo fajny look :)

    http://hipnature.blogspot.com/

  6. V0ATH says:

    ale masz super figurę :)

  7. Ina says:

    Świetny żakiecik, jesienią rozkochuję się w bordo, ciepłych brązach i rudościach ^^

  8. bardzo mi miło! :)
    i to samo mogę powiedzieć o Twojej stylówce, świetnie dobrane kolory :)

    LOSZI.BLOGSPOT.COM

  9. Aneta S. says:

    super! :) świetna marynarka :)

  10. Dishdogz says:

    Jaka chuda :O Ładny kolor marynarki :)

  11. fashboom says:

    piękna marynarka i botki <3 chce takie !!

  12. papilot26 says:

    jeju jaka piękna weśśś *_*
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

  13. fleurr says:

    Bardzo elegancki zestaw :) Podoba mi się :)

  14. Kinga says:

    Jakie ty masz chude nogi <3

  15. świetnie wyglądasz, śliczna marynarka i jej kolor !

    http://leneshelley.blogspot.com/

  16. Roxana says:

    Piękna marynarka! :) Wyglądasz prześlicznie! ;)

    www.devooted.blogspot.com

  17. boże, znakomite nogi i outfit<3

  18. Piękna stylizacja ! :)

  19. WorldByMy says:

    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga ;))
    Obserwuje i liczę na to samo ;)
    http://worldbymyy.blogspot.com/

  20. Świetna stylizacja :) Buty mi się strasznie podobają :D

  21. Patrycja says:

    Marynarka dodaje tego "czegoś" całej stylizacji :) świetna!

  22. Nie wiem czy uda mi się wrócić.

  23. Agata says:

    piękny żakiecik ;)

    obserwuje :*

  24. Ale masz chudziutkie nóżki ;d

  25. sue says:

    bardzo ładnie, ta marynarka bardzo Ci pasuję :)!!

  26. Podoba mi się ta marynarka :) kolorek piękny ^^
    http://vogue-agata.blogspot.com/

  27. Prześliczny kolor marynarki ;>
    http://veneaa.blogspot.com/

  28. ŻAKIET JEST BOMBOWY, SWIETNA STYLIZACJA <3

  29. testerka says:

    Piękne zdjęcia :)

  30. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

  31. Ania W says:

    ładnie wyglądasz, naszyjnik bardzo mi się podoba :-)

  32. Mr K. says:

    Fantastyczna marynarka! ; )

  33. świetnie wyglądasz :)
    Ps. napisałaś komentarz ze chciałabys wiecej postów jak tamten (o zyciu - moje refleksje) a nawet go nie przeczytałas:P jesli chcesz wiedziec skad wiem przeczytaj cala notke;)

  34. Adinnek says:

    Przepięknie wyglądasz. :) Z chęcią obserwuję. :)

  35. wow amazing look! love the blazer!
    Maybe we follow each other!?
    If yes , let me know when you follow me & i´ll follow back ;-)

    xoxo

    www.YulieKendra.com

  36. śliczna marynarka kochana :)

  37. Isa says:

    Przepiękne zdjęcia *o*

  38. Zoya says:

    świetnie wyglądasz!

    pozdrawiam:) w wolnej chwili zapraszam do mnie,

    może obserwujemy???????:*)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)