Paczka

Hej;) Dawno mnie tu nie było,ale to dlatego że miałam bardzo mało wolnego czasu.Teraz mam chwilę,więc pokazuję jaką paczuszkę przyniósł w poniedziałek listonosz.Pochodzi ona od tego sprzedawcy,była wysłana w piątek a dotarła w poniedziałek czyli bardzo szybko,zdziwiłam się bo myślałam że będzie ok.środy dopiero.Teraz nie przedłużam tylko pokazuję rzeczy a w następnych postach ze stylizacjami na pewno pojawią się te rzeczy:) Swoją drogą pochodzę one z Primarka i bardzo ubolewam nad tym że nie mamy tego sklepu w Polsce!








Na koniec jakieś moje "odkopane" zdjęcie;)



A Wam jak mija ten tydzień?:)

PS.Zachęcam do lajkowania na facebook'u KLIK!

Categories: , ,

21 Responses so far.

  1. testerka says:

    Świetne rzeczy :)

  2. primark jest cudowny , uwielbiam tam jezdzic na zakupy.;)

  3. Mój tydzień mija tak sobie :D Śliczne rzeczy :D Musisz koniecznie pokazać na się w tych okularach :D a z bucikami zrób jakaś stylizację :D
    Pozdrawiam ;*


    Miśka

  4. tydzień strasznie napięty, dużo nauki niestety, ale daje radę :) ładne zdjęcie :>

  5. guuuffy says:

    okulary są rewelacyjne:D

  6. hm?
    Tydzień mija bardzo sympatycznie. Nie mam lekcji z Panią X <3 A Ty masz, zazdroszczę !

  7. Dorothy says:

    Jeszcze raz mi tak powiesz a obiecuję że zrobię to co Ci powiedziałam dzisiaj w szkole,tu nie wypada pisać takich rzeczy!:D

  8. Okulary są bombastyczne! :D

  9. M. says:

    ja tam się cieszę, że nie mamy Primarka w Polsce :)

  10. ale super rzeczy!!!! piekne okulary
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam z Gdyni,
    OLA

  11. Buciki i okulary <3 !
    Pozdrawiam

  12. Mi tydzień nie mija zbyt dobrze, ale trzeba dawać rade ;)

  13. No, no śliczne te rzeczy :)

    http://kalla-kala.blogspot.com/

  14. HAPPYD0LL says:

    Zamawiasz te rzeczy z jakiejś strony ? Bo z tego co wiem to primark nie ma sklepu internetowego :P

  15. Wszystkie rzeczy są śliczne! ;)
    ♥ blog

  16. Dorothy says:

    Te rzeczy dostałam w ramach współpracy,wystarczy przeczytać notkę jest tam nawet link od jakiego sprzedawcy je dostałam;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)