White

Dobry wieczór:) Ten post miał się pojawić o wiele wcześniej,ale rano pomagałam tacie sprzątać podwórko a potem miałam straszne problemy z internetem.Dopiero przed chwilą udało mi się je rozwiązać...kompletnie się na tym nie znam a mam problem z antiwirusem,no ale najważniejsze że odzyskałam dostęp do neta!:) W czasie kiedy nie miałam internetu udało mi się bardzo odpocząć,zaczęłam czytać kolejną książkę i nawet perspektywa jutrzejszego uczenia się na sprawdzian z matmy nie wydaje się taka straszna.Po tygodniu gdzie prawie codziennie wracam do domu o 16 przydał się dzień na kompletny wypoczynek.

Sweterek to jedna z moich zdobyczy z ostatniej soboty.Już od dłuższego czasu na taki "klasyczny" polowałam,ale zawsze coś fajniejszego zakupywałam.Tego absolutnie nie żałuję,mam tyle stylizacji w głowie z nim,że na pewno będzie mi dobrze służył:D Dzisiaj 1 propozycja z nim a już niedługo następna;)










sweterek-Stradivarius
spodnie-Tally Weijl

Wam życzę miłego wieczoru,a ja lecę odpisywać na e-maile:)

Categories: ,

45 Responses so far.

  1. dobrze ze problem juz rozwiazany .;)

  2. N!COIV says:

    nie dość, że sliczna to jeszcze nogi ma cudne...
    bardzo mi sie podoba :)
    obserwujemy?:)

  3. Aneta S. says:

    uwielbiam takie stylizacje :) cudownie :*

  4. Nienawidzę babrać się w komputerowych sprawach. Technologia mnie nie lubi i już :D
    Super wyglądasz. Sweterek jest świetny :D

  5. super wyglądasz:) naprawde mi sie podobasz:)
    Ps. mogłabyś kliknąć u mnie na blogu w baner sklepu sheinside i preska? byłabym bardzo wdzieczna:)

  6. przepięknie wyglądasz :)

  7. Muszę kupic taki sweterek, ślicznie wyglądasz
    Styl Bycia

  8. Sweterek jest śliczny <3

  9. świetnie wyglądasz, bardzo ładny sweterek !

  10. uwielbiam twoją figurę :)

  11. Ayuna says:

    swietna stylizacja :)
    ten sweterek ma ciekawe rozciecia na dole ;)
    super bog ^^
    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    ayuna-chan.bloog.pl

  12. papilot26 says:

    ślicznie wyglądasz, kocham sweterki i kołnierzyki *_*
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

  13. sue says:

    uwielbiam takie swetry :)
    p.s jeśli ona ma na imie Zuzia-to na pewno ja :D jaka to grupa ?

  14. Uwielbiam ten sweterek :) z kołnierzykiem wypada idealnie. Powinnaś uśmiechać się na każdym zdjęciu, bo z uśmiechem Ci do twarzy ;*

  15. Dishdogz says:

    Lubię połączenie sweterka i koszuli, czyt. kołnierzyka :)

  16. Świetny sweter, uwielbiam takie! Fajnie, że dodałaś do niego kołnierzyk, wygląda super!
    Pozdrawiam

  17. Mam podobny sweterek :)
    Pasuje do wielu rzeczy i jest idealny ja jesień ;3

  18. ładnie wyglądasz :) zakochałam się w twoich butach ! :O

  19. Super wyglądasz, każdy twój look jest taki delikatny, kobiecy :)

  20. Och uwielbiam takie swetry :)

  21. Bardzo fajna stylizacja. Podoba mi się ten sweterek :)

  22. Julia.♥ says:

    fajny sweter :)
    jedyne co mi sie w nim nie podoba to dłuższy tył ;)
    ale i tak jest cudowny i taki klasyczny:)

    http://swiat-malej-ksiezniczki.blogspot.com/

  23. buty idealne! :)

    loszi.blogspot.com

  24. Maolamia says:

    Śliczny ten sweterek, no i do tego jeszcze ten uroczy kołnierzyk ;)

  25. M. says:

    podoba mi się:)

  26. Gemma says:

    Sweterek piękny! Klasyczny, skromny, na pewno cieplutki, ciekawy dłuższy tył, prosty, ale i śliczne "warkocze" z przodu :) Stylizacja jak najbardziej na TAK, czekam na następne ;) Pozdrawiam :)

    platynowa-maruda.blogspot.com

  27. Jagoda B. says:

    Przepiękna ! I jakie masz ładne nóżki !:*

  28. Ania W says:

    Piękny jest ten sweterek :-)

  29. guuuffy says:

    sweterek jest piękny!:D

  30. WorldByMy says:

    Pięknie wyglądasz ale jesteś szczupła! ;))
    Zapraszam na mój blog http://worldbymyy.blogspot.com/ jeśli Ci się spodoba zaobserwuj na pewno zrobię to samo ;))
    Pozdrawiam serdecznie

  31. piękne zdjęcia kochana!

  32. wyglądasz pięknie!sweterek jest świetny:))

  33. Takie swetry to must have :) Klasyczne i pasują do wszystkiego!! Śliczna Ty chudzinko Ty ;)

    obserwuję
    http://vogueswing.blogspot.com/

  34. Angie says:

    :)


    prawdziwie jesienna stylizacja
    świetny sweterek. drogi był?
    4 zdjęcie jest super :)

  35. fashboom says:

    bardzo ładna prosta stylizacja ;) świetny sweterek ;)
    z miłą chęcią obserwuję ;)

    pozdrawiam ;*

  36. sue says:

    tak, to sie zgadza, to ja :D

  37. testerka says:

    Ładne zdjęcia :)

  38. Dorothy says:

    Dziękuję bardzo!:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)