With friends/Ostatni dzień

Hej;) Nie wierzę,nie wierzę że to już jutro.Te wakacje zleciały mi strasznie szybko,przecież dopiero się zaczynały.Pocieszam się że przede mną jeszcze równe 20 miesięcy i jak to się ma do tylu lat już przebytych w szkole?Mam nadzieję,że szybko zleci.



Wakacje ogólnie na plus.Nie marnowałam zbyt wiele czasu,więc jestem zadowolona.W sumie najlepsza była końcówka wakacji,ale tak zawsze jest;D Teraz kilka zdjęć jak wybraliśmy się ze znajomymi ostatnio na 5-cio mosty;)






Ha ha:D Nasze najlepsze zdjęcie razem <3





Moje ulubione na koniec"a teraz zróbcie dzióbki":D


Przed chwilą zobaczyłam mój nowy plan i jestem zła bo nie zapowiada się ciekawie,ale jutro dowiem się dokładnie,bo niewiele można z niego wyczytać poza tym że często będziemy mieli 8 lekcji-.-

A Wam życzę udanego powrotu do szkoły i żeby szybko minęło i znowu były wakacje ^^

PS.Po lewej stronie dodałam baner sheinside.com.Będę bardzo wdzięczna za klikanie w niego!:)

17 Responses so far.

  1. ale macie genialne koszulki^^

  2. Isa says:

    Przezabawne zdjęcia xD Będziesz miała co wspominać. Dla mnie zdjęcia są najważniejsze ^^

    Pozdrawiam :D

  3. Bryzejda says:

    Na szczęście jutro się nigdzie nie wybieram:) Fajne zdjęcia;)

  4. Widać, że dobrze się ze sobą bawicie a to najważniejsze!
    Pozdrawiam

  5. Fajny blog ; )
    Zapraszam do mnie - http://xgabbi.blogspot.com/

  6. Lola says:

    super masz bluze !
    a zdjęcia strasznie pozytywne <3

  7. fleurr says:

    Dobrze, że ja te szkolne czasy mam już za sobą :D

  8. Świetne fotki! Bardzo fajnie wyglądacie :D

  9. Świetne foteczki! Super wyglądacie. hahah, ostatnie najlepsze. Ja też nie jestem zadowolona ze swojego planu, a to głównie przez to, że codziennie mam praktycznie to samo, no ale plusem jest to, że kończę najpóźniej po 7 lekcji ^^

  10. fajne, pozytywne zdjęcia :D

  11. bardzo pozytywne zdjęcia:)

  12. Bardzo podoba misię bluza ... bardzo bardzo !

  13. Angie says:

    dzięki..

    widzę, że dwa lata do końca szkoły
    świetna bluza i koszulka
    w ogóle świetna paczka. szkoda, że ja nigdy takiej nie miałam :(

  14. Aneta S. says:

    super zdjęcia :)
    obserwuję :*

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)