Firmoo

Witam! Niestety weekend już się powoli kończy,ale do szkoły chodzimy tylko do czwartku co jest bardzo pocieszające:) W dodatku mam tylko jeden sprawdzian,więc nie będzie źle.

Dzisiaj chciałam Wam pokazać zawartość paczuszki,która przyszła do mnie w poniedziałek od firmy FIRMOO. Już od dłuższego czasu znam tą stronę,dlatego gdy dostałam od nich e-maila nie zastanawiałam się chwili czy przyjąć propozycję. Okulary już należą do moich ulubionych i w ostatnich dniach się z nimi nie rozstaję.












koszula-New Yorker
ramoneska-Zara
spodnie-Bershka


A Wy znacie stronę Firmoo ?:)

Categories:

44 Responses so far.

  1. chudzinka:D fajne okulary<3

  2. Piękne okularki ;) Ja w swojej kolekcji posiadam już dwie pary z Firmoo ;)
    Ogólnie cały Twój look również mi się podoba ;)

    Pozdrawiam!
    www.blond-yasmin.blogspot.com/

  3. okulary sa swietne , zdjecia z reszta tez .;)

    mam pytanko nie odbierz tego jakas zle poprostu jestem ciekawa , nie chciala bys przytyc bo twoje nozki wygladaja naprawde jak patyczki.;)

  4. Świetne okulary, też mam od nich 2 pary i jestem zadowolona.
    Śliczne zdjęcia i ciekawy zestaw :)

  5. Nippi says:

    śliczna koszula :)

  6. polyvory says:

    śliczny zestaw, genialne okularki ;)
    mogłabyś napisać mi nazwę maila do tej firmy? Będę CI bardzo wdzięczna :)

  7. Karis says:

    świetne okulary ;)

  8. Podobasz mi się w takiej ciemnej wersji!! A okulary- naprawdę bardzo ładne!

  9. wow, ale masz długie nogi i jaka chudzinka jesteś! :)) okularki świetne :)

  10. MrsVain says:

    Genialne te okulary! Świetnie do ciebie pasują :)
    Pozdrawiam, Mrs Vain

  11. ale z Ciebie szczuplizna, ojeju :D mam podobną sylwetkę, długie, szczupłe nogi, ale Ty dodatkowo umiesz się ubrać :D

  12. Ja również już obserwuję, teraz czekam na lajka na fb -->
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883?fref=ts

    Buziaki.
    ANNFFASHION.

  13. Rewelacyjny zestaw, świetnie wyglądasz! A i okularki niczego sobie :)

  14. Kasia Z. says:

    Niezły styl,całość jest super :)

  15. monissa says:

    ale jestes chudziutka :) super koszula jak i spodnie :) zapraszam do mnie i obserwujemy?

  16. jadwigaa says:

    o matko ! jakie ty masz chude nogi , pozazdrościć ;o

  17. Też dostałam od nich propozycje i właśnie czekam na paczuszkę :D
    Super zestaw, a okulary są ekstra. To przeciwsłoneczne, tak ?

  18. aschaaa says:

    znam, znam, wyslali mi zaproszenie do wspolpracy ale nie skorzystalam. fajnie Ci wtych okularkach?

  19. Miałam z nimi współpracować, ale ostatecznie zrezygnowałam

  20. chcę takie okulary! <3
    cała stylizacja bardzo udana :)
    zapraszam do mnie http://makuchclaudia.blogspot.com/

  21. Świetny blog ;) OBSERWUJEMY??????? http://kasiat99.blogspot.com/ :)

  22. to samo mogę powiedzieć o twoim zestawie, że jest bardzo w moim guście! :)

    loszi.blogspot.com

  23. No ślicznie, bardzo są fajne, dobre jest również to jak są pakowane, pozdrawiam

    Styl Bycia

  24. What a nice outfit. you look beautiful. Can we follow each other? Love
    New Post Fashion Talks

  25. Ika says:

    Świetna stylizacja! Uwielbiam koszule i okulary ^^

  26. właśnie zamówiłam sobie identyczne okulary jak Twoje:) mogłabyś mi napisać czy Ty pokrywałaś przesyłkę czy oni???

  27. zapomniałam: a to jest kolor czarny czy ciemny fiolet, bordo??? ja wybrałam ten ciemny fiolet, u mnie widać, że Twoje raz są czarne a raz wpadają w inny odcień dlatego pytam :)

  28. Ładnie :)) Jaka chudzinka z Ciebie :D

  29. Mr K. says:

    Masz genialne nogi! ; )

  30. A jaka boska koszula!! Przepięknie
    super!!

    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    OLA

  31. Roxy. says:

    Ładnie Ci w nich :)

  32. sue says:

    świetne okularki , a Ty na modelkę :D!!!

  33. Mar tysia says:

    jakaś ty chudziutka <3 ślicznie wyglądasz, fajne te okularki :)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

  34. DIANE says:

    Retyyy, jakie Ty masz długie nogi! :) PIĘKNIE wyglądasz!

  35. Dorothy says:

    Ja nie mogę przytyć chociaż chcę! :D Jem baaardzo dużo i nic :D

  36. Dorothy says:

    Odezwij się do mnie na maila to Ci podam:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)