Fotos

Ten tydzień mija bardzo przyjemnie.Prawie w ogóle nauki,wpadły dobre oceny,dzisiaj miałam mniej lekcji niż zazwyczaj i dodatkowo jeszcze jutro do szkoły i mamy tak jakby dłuższy weekend.Jutro po szkole spotykam się z koleżanką,wezmę aparat więc pewnie pojawią się tutaj jakieś zdjęcia z tego dnia:)

A tymczasem zapraszam do obejrzenia kilku fotografii wykonanych przeze mnie:)











Hope you like it:)

Categories:

23 Responses so far.

  1. Ilona. says:

    Genialne zdjęcia :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  2. ALE BRZYDKIE ZDJĘCIA! RZAL, BUL, ROSPADZ :/

  3. MrsVain says:

    Jesienny zachód słońca - wspaniały widok!

  4. uwielbiam fotografie jesienne! :)

  5. Dorothy says:

    Ohhh!Zaraz się popłaczę ty hejterze :( :D

  6. śliczne, jesienne - emanuje z nich ciepło :)

  7. bardzo ładne zdjęcia a szczególnie zachód słońca:)

  8. Wszystkie zdjęcia śliczne, szczególnie podoba mi się 2 i 3, mega są ;-)
    Pozdrawiam

  9. Mar tysia says:

    cudowne zdjęcia :)
    mar-tysia.blogspot.com

  10. Angie says:

    z czystym sumieniem mogę polecić muffinki bio :)

    2,3,4,6 i 8 to te które bardzo mi się podobają ♥
    wow. ale Ty jesteś szczupła. szczególnie na drugim zdjęciu w poprzednim poście to widać...

  11. Kinga says:

    czuć w tych fotografiach jesienny klimat :)

  12. Ania W says:

    Piękne zdjęcia, zwłaszcza to przedostatnie mnie urzekło :-)

  13. Piękne zdjęcia, cudowne widoki :)

  14. Monika says:

    Jakie boskie zdjęcia, mega inspirujące!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

  15. amen says:

    ooo, jesień na zdjęciach jest taka ładna :) a potem wychodzisz na dwór, zimno, wiatr, błoto i już nie jest tak pięknie :(

  16. Cookie says:

    Polska, złota jesień :) Fajniutkie zdjęcia :)

  17. Evvie says:

    Co powiesz na wzajemną obserwację? Odpisz u mnie jeśli chcesz.
    http://evv-vie.blogspot.com/

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)