Galaxy

Witam:)Ten post miał się pojawić wczoraj,ale miałam tyle rzeczy do zrobienia że się nie wyrobiłam.Mam tyle nauki na ten tydzień,że nie wiem czy kiedykolwiek tyle jej było.Uczyłam się prawie całe 2 dni a i tak na wszystko nie umiem jeszcze.Dzisiaj za to spotkała mnie miła niespodzianka(aby umilić mi naukę ^^) i dostałam paczkę o której kompletnie zapomniałam,więc była miłym zaskoczeniem.Jej zawartość pokażę na dniach.

Ostatnimi czasy pokazywałam same eleganckie stylizacje,dlatego dzisiaj coś bardziej na luzie:)














koszulka-Cubus
legginsy-nn
ramoneska-Only
buty-CCC

Do napisania!:)

Categories:

41 Responses so far.

  1. Świetna stylówa i piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam

  2. Adinnek says:

    Ale fajne te legginsy, niby mają tylko kilka jaśniejszych punktów, ale tworzą super całość. :)

  3. Linde Lou says:

    Wyglądasz fantastycznie!

    http://linde-lo.blogspot.com/

  4. Roxana says:

    Świetne legginsy :)

    www.devooted.blogspot.com

  5. bardzo dziękuje!;*

    loszi.blogspot.com

  6. Adrie says:

    Jaka śliczna jesteś *_* ii taka chudzinka :)

  7. MrsVain says:

    świetnie wyglądasz! :)

  8. aschaaa says:

    ej ja tez chce zapomniec o jakiejs paczce :(

    slicznie wygladasz i te kolory lisci - super!

  9. Agata says:

    cudnie wyglądasz ;)

  10. Ania W says:

    Jak zawsze wyglądasz bardzo ładnie :-)

  11. sasskia says:

    Piękna stylizacja;)

  12. WorldByMy says:

    ale jesteś szczuplutka! ;))
    Super leginsy zapraszam do mnie na nowy post!
    http://worldbymyy.blogspot.com/
    Pozdrawiam

  13. Jak zwykle wyglądasz super ;)

  14. Ślicznie, czekamy zeby zobaczyc zawartośc :) Moja znajoma ma takie same,w realu są równie ładne ;*
    Pozdrawiam
    Styl Bycia

  15. Super to dobrałaś :)
    Ciekawe wpisy :)

    Ja obserwuje :)
    www.modapol.blogspot.com

  16. N. says:

    genialnie wyglądasz! :)

  17. Przepiękny set, a legginsy rewelacyjne! Jestem ciekawa, co za paczuszkę dostałaś ;D

  18. eveela says:

    spodobał mi się twój styl:)
    obserwuje oczywiście;)

  19. Aneta S. says:

    pięknie wyglądasz :) lubię takie stylizacje :)

  20. genialna kurtka i leginsy ♥
    jestes megaaaaa szczuplutka! :)
    pozdrawiamy :)

  21. Mr K. says:

    Świetna ramoneska! ; )

  22. Ina says:

    Dziękuję :)
    Stylizacja idealnie w moim stylu :)

  23. na luzie ale bardzo fajny , legginsy dodają charakteru ;)

  24. Venus says:

    świetna kurtka

    Mój blog
    http://venusjulia1986.blogspot.com/

  25. Świetna stylizacja, lubię takie! :)

  26. bardzo ładnie wyglądasz ;dd

  27. Boska stylizacja, bardzo w moim stylu ;)

  28. wow jestem pod wrażeniem !
    Super to wykonałaś.
    Na prawdę robi wrażenie outfit.

    Pozdrawiam :)
    http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/10/pantalon-carreaux.html
    and https://www.facebook.com/pages/Passion-et-de-la-mode/571447592918659

  29. Mary says:

    Super stylizacja, ja jednak nie przepadam za rzeczami typu galaxy.

    +Obserwujemy? Jak tak zacznij i napisz u mnie.
    chevval.blogspot.com | Nowy Post!

  30. Hey Ha says:

    Uwielbiam Twoje buty!:)

    nakolorowane.blog.pl

  31. zapraszam na nowy post;)

  32. So brilliant and stylish. Let us follow each other on GFC, FB and Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

  33. Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęciom zostaję na dłużej (bloglovin + GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


  34. Roxy. says:

    Lubię takie proste stylizacje :)

  35. Dorothy says:

    Takie właśnie należą do moich ulubionych;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)