Jesiennie

Witam!:) Ostatnimi czasy mam przypływ weny i mnóstwo pomysłów i zdjęć do postów a czasu niestety brak na ich realizację;< Jutro mam 8 lekcji,a od razu po szkole idę na korepetycje-to będzie ciężki dzień.Dobrze że w tym tygodniu nie mam dużo nauki,jedynie na piątek.Z racji tego że teraz też nie mam za wiele czasu zostawiam Was ze zdjęciami z sobotniej sesji:) Jeżeli chcecie zobaczyć więcej zdjęć autora zapraszam do polubienia strony na facebook'u :Bart Fotografia.









Miłego wieczoru:*

Categories:

40 Responses so far.

  1. Modelina! Jesteś idealna:) piękne zdjęcia:D

  2. Angie says:

    W O W !!
    tyle AŻ mogę powiedzieć.

    2, 4 i 6 to moje ulubione zdjęcia. ale wiem, że na pewno masz ich o wiele więc więc poproszę o nie w kolejnym poście. i na pewno w tej prośbie nie ejstem osamotniona :)

    pozdrawiam gorąco ;*

  3. Karis says:

    piękne w szczególności pierwsze :D !

  4. Ilona. says:

    Ślicznie wyglądasz :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  5. MrsVain says:

    piękne zdjęcia! pierwsze i ostatnie są naprawdę bardzo interesujące :)
    Mrs Vain

  6. Dziękuje! :) u Ciebie również utrzymany poziom jak zawsze :)

    loszi.blogspot.com

  7. Ania W says:

    Zdjęcia są niesamowite, wow! A Ty wygląsasz pięknie! :-)

  8. Uroczy blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

  9. wow ale jesiennie i nastrojowo! ostatnie zdjęcie genialne!

  10. aschaaa says:

    wow cudowne zdjecia, to z lisciami przy buzi - piekne!

  11. Agata says:

    pięknie wyglądasz, niesamowicie naturalnie!

  12. Wow. Prześliczne fotki :)

  13. Pierwsze i ostatnie są niesamowite, Bardzo fajne zdjęcia.

  14. Jestem pod wrażeniem! Piękne zdjęcia, a ostatnie jest mistrzowskie!
    Pozdrawiam

  15. Ale genialne, już od pierwszego! Pozdrawiam
    Styl Bycia

  16. testerka says:

    Świetne zdjęcia :D

  17. Piękne zdjęcia! Ostatnie jest naprawdę cudowne :)

  18. Kinga says:

    te pierwsze zdjęcie jest piękne!

  19. Przepiękne zdjęcia <3
    Co powiesz na wzajemną obserwację? Daj znać u mnie ;P

    Facebook (lajkniesz?): https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883?fref=ts

    Kisses,
    ANNFFASHION.
    xoxo

  20. Aneta S. says:

    genialne zdjęcia :) pierwsze po prostu cudowne <3
    też mam mnóstwo pomysłów, ale niestety czasu brak.. :c

  21. Venus says:

    piękne zdjęcia

    p.s. na przyszłość nie pisz mi reklamy ja znam już twój adres bloga

  22. Lena Mi says:

    Pięknie wyglądasz :* Zdjęcia są genialne :*

  23. Cuudowne zdjęcia, cóż za piękna złota jesień! <3

    pozdrawiam :*

  24. Te zdjęcia są bombowe < pieknie wyszlas i cudna robota fotografa, pierwsze zdjecie jest boskie <3

  25. Wspaniała sesja i wyjątkowe zdjęcia


    wielkie pozdrowienia:*
    OLA

  26. Hey Ha says:

    Zmieniłam adres bloga, więc zapraszam do mojego nowego miejsca :))

  27. Dorothy says:

    Przepraszam,myślałam że tak jest łatwiej każdemu,bynajmniej dla mnie to duże ułatwienie jak ktoś dodaje łącze bezpośrednie do swojego bloga,ale jeżeli Ci to nie pasuje,to nie będę;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)