Last month

Hej;) Dzisiaj post trochę innego typu,ale miałam zamiar go wprowadzić już od dłuższego czasu.Moim zdaniem będzie to fajne urozmaicenie,dlatego dodaję kilka zdjęć z minionego miesiąca-takie które jeszcze nie pojawiły się na blogu+ kilka moich ulubionych instagram-owych.Postaram się robić takie posty co miesiąc;)

A co u mnie?Niestety od niedzieli rozłożyła mnie choroba;< Wczoraj byłam w szkole tylko na jednej lekcji,dzisiaj musiałam iść bo miałam 2 sprawdziany i kartkówkę a jutro zostaję w domu,bo jak będę chodzić do szkoły to nigdy się nie wyleczę.Mam nadzieję,że szybko mi przejdzie bo nie chcę robić sobie zaległości.








Na zdjęciu na dole widać,że kogoś wycięłam i jest to Kamil,który stwierdził że wyszedł okropnie i mam tego nie dodawać,a mi się z kolei to zdjęcie podoba,więc po drobnej przeróbce nie widać jego twarzy:D


W sobotę byłam na zdjęciach z kolegą,więc na dniach pojawi się nowa stylizacja,zapraszam!:)

Categories: ,

22 Responses so far.

  1. Katarzyna says:

    Uwielbiam Twoje nogi!:)

  2. Adinnek says:

    Zdrowiej, śliczna. :)

  3. ale uroczy piesek ♥

  4. Super mix!
    Zdrowiej szybko :D

  5. zdrowiej :* fajne foteczki :))

  6. Mnie tez choroba rozłożyła. ._. Fajne zdjęcia.

  7. Ilona. says:

    Zdrowiej! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  8. Świetne zdjęcia, życzę dużo zdrówka :)

    pozdrawiam :*

  9. Angie says:

    świetne legginsy w pasy, też chcę takie
    a tak w ogóle to ZDROWIEJ!
    chociaż taki mały urlop (a raczej chorobowe) od szkoły...

  10. Lubię takie posty ;-) Ładnie wychodzisz na zdjęciach ;-)
    Pozdrawiam

  11. Ania W says:

    Zdrówka dużo życzę :-)

  12. Dzięki -.- Jak zwykle wyszedłem jak debil :)

  13. Ayuna says:

    świetne zdjecia :D
    życzę dużo zdrówka, wiadomo ze przydaje się jesienią ;)
    pozdrawiam ciepło ;*
    ayuna-chan.bloog.pl
    p.s. organizuję na blogu mały konkurs, moze chcesz wziąc udział? ;)

  14. Ale masz piękne, zgrabne nóżki! *.* Zdrowiej szybko! :)

  15. Wiktoria says:

    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia ;)

  16. Jumi says:

    słodki psiaczek:D

  17. Venus says:

    świetne zdjęcia

    życzę szybkiego zdrowia

  18. mnie też rozłożyło.. cały tydzień nie chodziłam a do nadrobienia sporo.. :(

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)