Paczka od quiz.pl

Hej;) W końcu mogę tutaj coś napisać.Ten tydzień był straszny pod względem nauki,ale ważne że jest już za mną.Dzisiaj po szkole wybrałam się na spacer z psem i przy okazji chciałam porobić zdjęcia typowo jesienne,jednak w ostateczności uchwyciłam zachodzące słońce.Na pewno pokażę te zdjęcia niebawem. Zdecydowanie za wcześnie robi się ciemno!Ten weekend cały mam zaplanowany,jednak najbardziej cieszę się na jutrzejszy dzień(chociaż to akurat nie jest pewne),w każdym razie jak się uda to na pewno napiszę o co mi chodziło;)

Teraz chciałam Wam pokazać co było w środku ostatnio otrzymanej paczki od QUIZ.PL.Niedługo pojawi się recenzja tych produktów;)






 
I jak zwykle ja na koniec;)


Udanego weekendu wszystkim:*

12 Responses so far.

  1. bardzo ładne kolorki;)

    I Tobie także udanego weekendu!;*

  2. Wiktoria says:

    Z niecierpliwością czekam na zdjęcia ^^ Mój tydzień także był bardzo ciężki :)
    Czekam również na recenzje ^^

  3. sue says:

    piękne jest to ostatnie zdjęcie!

  4. fashboom says:

    ostatnie zdjęcie zdecydowanie najładniejsze :) super post !

    pozdrawiam cieplutko :*

  5. Fajne rzeczy. ładna jesteś. :)

  6. fajne rzeczy :) sweterek bardzo ładny, bądź zawsze taka uśmiechnięta! :)

  7. Bardzo ładny ten zielony lakier!!

  8. Bardzo ładne cienie i Twoje zdjęcie:)

  9. Ładne kolory cieni, a Ty jak zwykle pięknie wyszłaś na zdjęciu ;-)
    Pozdrawiam

  10. Roxy. says:

    Ładna jesteś :)
    Świetny kolorek!

  11. WorldByMy says:

    Zazdroszczę spotkania! ;))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;))

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)