Spotkanie z Honey

Cześć:) Dzisiejszy dzień zaliczam do bardzo udanych!Rano wybrałam się do Milicza na sesję z kolegą,który jak się ostatnio okazało interesuje się fotografią i robi naprawdę śliczne zdjęcia(pokażę je w następnym poście).Po powrocie pojechałam do Leszna na spotkanie z fanami,które organizowała Honey (to jest właśnie ta rzecz o której wczoraj pisałam).Obserwuję jej poczynania od dobrych 3 lat  i jak w końcu gra koncert blisko mojego miejsca zamieszkania to jest ograniczenie wiekowe i nie mogę wejść.Byłam strasznie zła,ale humor mi się poprawił jak zobaczyłam że organizuje ona spotkanie z fanami,którzy nie mają jeszcze 21 lat.Dzięki temu że nie było bardzo dużo osób było można chwilę z nią pogadać i dowiedziałam się,że nowa płyta wychodzi w połowie listopada.Honorata to przesympatyczna osoba i w nowej fryzurze wygląda obłędnie,zresztą sami zobaczcie:





Udało mi się zdobyć autograf z dedykacją na płycie(kiedyś wrzucę zdjęcie)





Do napisania:)

Categories: ,

22 Responses so far.

  1. super!śliczne zdjęcie:))

  2. Gdybyś nie napisała, że to Honey, to w życiu bym nie zgadła przez te włosy :) Fryzurę ma teraz bardzo odważną, ale chyba wolę długie włosy jak twoje :) Fajnie, że miałaś okazję się z nią spotkać :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

  3. ale fajnie, też chciałabym się z nią spotkać! na niektórych zdjęciach przypomina mi Honey Rihanne ;D

  4. Super! Zazdroszczę! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę:
    onlyimagin.blogspot.com

  5. Honey w tej nowej fryzurze wygląda jak nie ona... CHyba byłąm bardziej przyzwyczajona do jej długich włosów...

  6. Świetnie! Ale to ona sie zmieniła, też była przyzwyczajona do długich włosów :)
    Styl Bycia

  7. Roxy. says:

    Super, że mogłaś być na zlocie fanów :)

  8. swietny blog :)
    obserwujemy?:)
    http://blackspacee.blogspot.com/

  9. Świetne zdjęcia ;-)
    Pozdrawiam

  10. sue says:

    bardzo fajnie, że udało Ci się być na takim spotkanku :)

  11. Ilona. says:

    Zazdroszczę! :D

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  12. Ja nie cierpię tej piosenkarki... ;)
    Ale gratuluję ze spotkania! :)
    ♥ blog

  13. Ika says:

    Świetne zdjęcia. Cudowne przeżycie :) Czekam na tą obiecaną sesję ^^

  14. Świetnie, że miałaś okazję spotkać się z nią :)

  15. zazdroszcze ;) i obserwuje!

  16. Ja wolałam Honey w długich włosach! Ale Ty jesteś śliczna :)

    pozdrawiam i zmiłą chęcią obserwuję :*

  17. fajnie ze udalo ci sie wreszcie z nia spotkac.;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)