Stylizacja

Hej hej;) Tydzień minął mi bardzo szybko.W szkole byłam rzadko,dopiero w sumie dzisiaj byłam na wszystkich lekcjach,a to wszystko przez chorobę.Na szczęście już dzisiaj jestem prawie całkiem zdrowa,jeszcze katar mi tylko został.Przyszły tydzień mam nieco luźniejszy i nie mam dużo nauki,dlatego jutro wybieram się do Wrocławia w poszukiwaniu jakieś ciepłej kurtki,bo zamarzam na przystanku^^

Dzisiaj po raz kolejny stylizacja z marynarką z poprzedniego postu,ale to dlatego że ostatnimi czasy jest to jedna z moich ulubionych rzeczy i pasuje mi do większości ciuchów.Obiecuję że w następnym poście pojawi się coś nowego :)














koszulka-Cubus
marynarka-Vila
spodnie i torebka-allegro
mokasyny-klik fb-KLIK
naszyjnik-prezent
płaszcz-Reserved

Miłego weekendu;)

Categories:

45 Responses so far.

  1. ja wlasnie tez zaczelam rozgladac sie juz za zimowac kurtka bo rano to strasznie zimno .;)

  2. marynarka <3
    i dziękuje za komentarz :))

    loszi.blogspot.com

  3. świetna marynarka :)

  4. jadwigaa says:

    marynarka ma super kolorek idealnie bedzie sie łączył z kolorami jesieni :)

  5. Roxy. says:

    Mi się bardzo podoba ta marynarka ;3

  6. Adinnek says:

    Pięknie wyglądasz. :) I te oczy.. :)

  7. ten żakiet i lordsy cudowne !

  8. śliczny płaszczyk:))

  9. Ale śliczny płaszczyk :)

  10. arynsa. says:

    super :)
    buziaki !:)

  11. sue says:

    bardzo ładnie!:)

  12. Ślicznie, widac juz jesien idzie bo płaszczyk ubrany ;)

  13. Śliczny płaszczyk na pierwszych zdjęciach.:3

  14. Kaasja says:

    Moja przyjaciółka jest straasznie do Ciebie podobna, i też jest taka szczuplutka jak Ty ;) !
    Ciekawy blog i bardzo gustowne stylizacje, będę odwiedzać częściej :) Pozdrawiam :* kasjaa.blogspot.com

  15. papilot26 says:

    super stylizacja, piękny masz kolor włosów. To naturalny?
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

  16. Ina says:

    Świetne są jesienne trencze, szkoda, że ostatnimi laty coraz szybciej się zimno robi ;)

  17. Piękne zdjęcia, płaszczyk rewelacyjny :)

  18. Swietna stylizacja :))

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

  19. N!COIV says:

    świetna stylizacja:)
    a po za tym, mówiłam juz to chyba wczesniej ale jesteś mega sliczna!

  20. JustCleo says:

    ŚWIETNY PŁASZCZ<3
    i kolor i fason są cudowne:)

  21. MardamNSN says:

    śliczny płaszczyk *.*

  22. MardamNSN says:

    śliczny płaszczyk *.*

  23. Masz hipnotyzujące oczka :) Mi też z choróbska został katar! Nie lubię tego! Też szukam jakiejś kurteczki, bo zimno się robi, ale żadne nie są wystarczająco grube jak dla mnie :P
    http://vogueswing.blogspot.com

  24. testerka says:

    Świetne zdjęcia :)

  25. nie dziwie sie,że to ulubiona, bo jest naprawdę super;-)) fajny look ;)
    obserwuję:* www.sandicious.blogspot.com

  26. Ania W says:

    I marynarka, i płaszczyk bardzo mi się podobają :-)

  27. Marmurek na spodniach wygląda super!
    Pozdrawiam - WingsOfEnvy Blog
    :)

  28. marynarka jest świetna :)

  29. cudowny trencz!!! wspaniale ♡
    pozdrawiam:* OLA

  30. Mr K. says:

    Płaszcz jest świetny! ; )

  31. Świetny blog, bardzo ciekawe wpisy a stylizacje bardzo dobrze dobrane.

    Zapraszam do mnie:
    www.modapol.blogspot.com

    Ja już obserwuję a Ty?;)

  32. Dorothy says:

    Niestety nie widzę Cię w obserwowanych ;<

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)