Wystawa fotograficzna

Hej:) Mamy tak jakby długi weekend-co mnie bardzo cieszy,chociaż na przyszły tydzień mam tyle nauki,że wiem że będę musiała jutro i pojutrze siedzieć nad książkami.Dzisiaj jednak postanowiłam cały dzień leniuchować.Aktualnie skończyłam odpisywać na e-maile i postanowiłam że napiszę coś o wczorajszym dniu.

Wczoraj była wystawa fotograficzna,czyli zwieńczenie zajęć fotograficznych na które uczęszczałam przez kilka miesięcy.Umówiliśmy się jednak  z Panem,że będziemy się od czasu do czasu spotykać na plener fotograficzny,żeby cały czas doskonalić swoje umiejętności.Co do samej wystawy to byłam zaskoczona że przyszło tak dużo osób.Zdjęć mam bardzo mało,ale kilka zrobiłam,żeby pokazać Wam jak wyglądała moja plansza,która zawierała najlepsze zdjęcia jakie zrobiłam w przeciągu tych kilku miesięcy.Na pewno pojawi się jeszcze post gdzie dodam większą ilość zdjęć bo zrobiłam ich prawie 3 tysiące.






A teraz chciałam Wam pokazać jaki prezent zrobiłam nam koleżanka,którą zaprosiliśmy na naszą wystawę.Jestem nim zachwycona,teraz muszę poszukać jakieś honorowego miejsca w pokoju,żeby go postawić!:) Jeszcze raz dzięki Ola!:)



Na koniec kilka zdjęć tego jak wyglądałam;)




A już jutro zapraszam na post ze stylizacją;) Miłej soboty!:)

33 Responses so far.

  1. Agata says:

    piękna sukienka <3

  2. Adinnek says:

    Warsztaty musiały być bardzo ciekawe. A plener fotograficzny to świetny pomysł. :)

  3. Wiktoria says:

    Piękna te zdjęcia ^^ Czekam na więcej zdjęć, będzie co wybierać z tych 3 tyś. ^^ A prezent od koleżanki świetny :)

  4. miałaś na sobie świetną sukienkę :)

  5. Karou says:

    Śliczna sukienka. Bardzo ładne zdjęcia :)

  6. magnes says:

    Gratulacje, fajna sprawa z tą wystawą :) Rysunek super!

  7. aschaaa says:

    kochana ja tez juz Cie obserwuje :*

  8. fleurr says:

    Ładna sukienka :) gratuluję wystawy ;)

  9. Adrie says:

    oo to musiała być świetna wystawa :) ładne zdjęcia zrobiłaś!
    aa prezent niczego sobie :)

  10. Ogólnie to są tam dwie ;)

  11. Slicznie wygladasz <3 Piekna jestes! I gratulacje! Moj laptop mi pokazuje ze cie nie obserwuje ale jednak obserwuje od dlugiego czasu-____- MACS these days <3 Przepraszam za zamieszanie <3 Swietny post <3
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

  12. Ayuna says:

    dziękuję za komentarz na moim blogu ;)
    wspaniale gratuluję ;)
    to na pewno wielkie wydarzenie w życiu artysty ;)
    pozdrawiam ciepło i zapraszam częsciej ;*
    ayuna-chan.bloog.pl

  13. Roxy. says:

    Ładna sukienka! ;)
    Śliczny portret.

  14. przepiękna sukienka :)

  15. Klaudia says:

    Fajnie wyglądałaś, no i oczywiście gratuluję :*
    zapraszam na mojego bloga ----> fashionkludi.blogspot.com
    może Ci się u mnie spodoba :*

  16. ~clarkys~ says:

    Sukienka jest cudowna:*
    obserwujemy?

    xoxo

  17. Piękne fotografie i Twoja stylizacja ;-)
    Pozdrawiam

  18. Bardzo fajne warsztaty, ważne, by się rozwijać :)

  19. Patts says:

    Piękna wystawa ;) Masz twarz modelki <3
    Obserwuje pozdrawiam!

  20. ciekawe, nie sądziłam że takie coś jest ^^

  21. Bardzo fajna wystawa, no i prezent ekstra!

  22. Venus says:

    ślicznie wyglądałaś

    Ale ci fajnie ja weekend nie mogła leniuchować, bo miałam szkołę :/

  23. Roxana says:

    Śliczna sukienka :)
    Fajnie, że interesuje cię sztuka :)

    www.devooted.blogspot.com

  24. Weź, a mojego zdjęcia nie udostępniłaś :/ Z nami koniec !!!

  25. czekam na resztę zdjęć :)

  26. 3 tysiące zdjęć?Imponująca liczba:)

    ładna sukieneczka!

  27. Dorothy says:

    Hyy!Przepraszam! Nie!Tylko nie to! Wybacz mi :*

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)