Xena i Figa

Cześć:) Trochę mnie tu nie było,ale to dlatego że dni lecą mi bardzo szybko.Jutro nie idę do szkoły,bo mam tylko 3 lekcje,więc mam dzisiaj trochę wolnego.W sumie i tak do Milicza jadę,ale to trochę później niż normalnie,bo muszę załatwić kilka spraw.Dzisiejszy dzień okazał się o wiele lepszy niż myślałam.Nienawidzę wtorków,bo mam 8 lekcji i jestem w domu po 16,ale dzisiaj okazało się że nie mamy ostatniej lekcji i byłam w domu ponad godzinę wcześniej.W dodatku piękna pogoda dodatkowo wpłynęła na mój dobry humor,więc od razu po szkole wybrałam się na spacer z moimi psiakami.

No własnie ... odnośnie moich słodziaków to ktoś już jakiś czas temu poprosił mnie żebym dodała więcej zdjęć mojej malutkiej Xeny. Teraz to ona już taka malutka nie jest,urosła i to sporo.No zresztą sami na dole zobaczycie.


Przy okazji dwa zdjęcia Figusi;)









Musicie mi wybaczyć tak małą liczbę zdjęć,ale zrobienie nierozmazanego zdjęcia temu małemu szatanowi graniczy z cudem:D

Przy okazji chciałam Was zaprosić na wystawę fotograficzną,gdzie będą wystawione między innymi moje zdjęcia.Może akurat jest tutaj ktoś z Krotoszyna lub okolic,więc serdecznie zapraszam!:)



22 Responses so far.

  1. Dorothy says:

    To super,to zapraszam:D

  2. Śliczne pieski;))
    Bardzo jestem ciekawa Twoich zdjęć!

  3. Piękne pieski!
    Pozdrawiam

  4. Roxana says:

    Jejku, Xena to ta czarna? :) jest śliczna <3 oo, ja też nienawidzę wtorków -.- same ciężkie lekcje i w dodatku 8.
    dzisiaj było bardzo ciepło, co mnie zdziwiło ;o

    www.devooted.blogspot.com

  5. ja jutro mam 8 lekcji.;c

    sliczne masz te pieski .;)

  6. Adinnek says:

    Słodkie psiaki. :)

  7. AWWW jakie kochane pieski! Ja chce je <3
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    Obserwujemy?

  8. przeurocze zwierzątka ;)

  9. Capp says:

    O ja Cie :D jakie słodziaki *.* też mam yorka <333

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

  10. Hey Ha says:

    Też mam yorka :))

    nakolorowane.blog.pl

  11. Jejciu, jakie ona ma prześliczne oczęta. *_*

  12. aschaaa says:

    jakie sliczne pieski :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje? :D

  13. Czarny piesek jest przekochany!

  14. Dorothy says:

    Oj tak,słodziak mały!:)

  15. Eseelchen says:

    jakie słodkie psiaki! :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)