B&W

Cześć;) Miałam w planach  dodać dzisiaj post z rana,ale obudziłam się ok.14 :O Myślę że było to spowodowane tym że ten tydzień był bardzo ciężki i męczący,a w dodatku wczoraj wyprawiałam urodziny,które mam jutro i poszłam spać baardzo późno.Po wstaniu skoczyłam na spacer z psem,potem pojechałam do Milicza i w sumie dopiero teraz mam dłuższą chwilę wolnego.

Teraz mini stylizacja.Dlaczego mini?W jednym z ostatnich outfitów pokazywałam dokładnie taką samą górę,tylko że ze spodniami.Teraz miało być trochę bardziej elegancko,więc spodnie zamieniłam na zakolanówki i do tego moje ulubione czarne koturny.







płaszczyk-H&M
bluzka,futerko-nn
zakolanówki-Primark
buty-www.deezee.pl

Do następnego!:)

Categories:

35 Responses so far.

  1. Prześlicznie wyglądasz! :)
    Masz świetny gust! :D

    Miłego weekendu.
    Pozdrawiam, Niepoprawny. :)

  2. Agata says:

    ale świetna bluzka :)

  3. Jakaś Ty chuda ;* Jejku.. że Ci nie zimno...
    Śliczny outfit, ale.. że Ci nie zimno...? Brr..
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

  4. Bardzo łądnie :)
    Pozdrawiam
    Styl Bycia

  5. Julia.♥ says:

    piekna jestes:)
    wzystkiego najlepszego! ;)

    http://swiat-malej-ksiezniczki.blogspot.com/

  6. prześlicznie wyglądasz w tych zakolanówkach :))!

  7. agne says:

    świetnie wyglądasz ;-) cudne futerkowe elementy ;-))

  8. ANIOLI says:

    hehe myślałam, że masz takie wysokie buty, a to jednak zakolanówki :D bardzo ładna stylizacja (jakie Ty masz chudziutkie nogi ;o)

    http://anioli.blogspot.com/
    /A.

  9. Nippi says:

    Figurę masz rewelacyjną, śliczna sukienka :)

  10. Kinga says:

    aha, to ja się obudziłam o 7 xD

  11. MrsVain says:

    zakolanówki! <3
    pozdrawiam, Mrs Vain

  12. Świetny outfit, jesteś przepiękna!;*

  13. śliczne włoski ;dd

  14. Roksi. says:

    Ślicznie wyglądasz :) Bardzo ładne zdjęcia!

  15. Isa says:

    Ale Ty masz chude nogi *___*



    evil-kolory-zycia.blogspot.com

  16. Wiktoria says:

    Wszystkie Najlepszego ^^
    Ale masz chudziutkie nogi :o A w zakolanówkach wyglądają wspaniale :)

  17. śliczna bluzka :)

  18. Venus says:

    śliczny płaszczyk

  19. Paulina A says:

    Ale ładnie wyglądasz :D

  20. Twoje nogi wprawiają mnie w zawstydzenie :( Są piękne!

  21. Sto lat sto lat niech żyje żyje nam!:D

    Zapraszam na nowy post: http://glammadz.blogspot.com/
    I na facebooka: https://www.facebook.com/glammadz

  22. adgam says:

    przepięknie wyglądasz :)

  23. fashboom says:

    ale z Ciebie chudzina ! <3 piękna stylizacja :) spełnienia marzeń !

    pozdrawiam fashboom.blogspot.com :)

  24. Śliczna stylizacja ;3
    A Ty taka ładna ;33

  25. Dzięki za odwiedziny - świetnie wyglądasz ; )

  26. Dbająca says:

    Super stylizacja! :)

  27. jak zwykle szykownie i z klasą!;)


    http://justherpointofview.blogspot.com/

  28. Piękna stylizacja. Jesteś bardzo chuda...
    Trzymaj się ciepło :)

  29. Justyna S says:

    świetny płaszcz, zapraszam na mój ciuchlandowy łup :)

  30. Kamilcia says:

    bardzo fajna stylizacja :)

  31. Eseelchen says:

    bardzo fajny outfit i podziwiam, że Ci nie zimno,hihi :P

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)