Black-beanie

Cześć!Wam też tak szybko minęła ta sobota jak mi?Mi bardzo!W dodatku jestem strasznie zmęczona,bo poszłyśmy spać po 3 i spałam tylko kilka godzin,przez co teraz strasznie chce mi się spać.Jak dziewczyny pojechały to wybrałam się do Milicza,wróciłam i zanim się obejrzałam już ta godzina.Jutro też nie będę miała zbytnio czasu,bo mam niedzielę zaplanowaną,dlatego postanowiłam dzisiaj dodać stylizacje.Zdjęcia były robione chyba z tydzień temu i jak tak patrzę to się dziwię,że nie było zimno mi w tej kurteczce.











bluzka-H&M
kurtka-Bershka
spodnie-New Yorker
buty-Street Shoes
beanie-C&A

Categories: ,

61 Responses so far.

  1. Sobota minęła mi dosłownie w mgnieniu oka.
    Z resztą ostatnio wszystkie dni mi tak szybko mijają.
    Przepięknie wyglądasz :)
    Miłego wieczoru!

    Pozdrawiam, Niepoprawny.

  2. Pięknie wyglądasz!
    Pozdrawiam

  3. ~clarkys~ says:

    Stylizacja jest piękna i świetnie w niej wyglądasz:)

  4. Bardzo ładna stylizacja + świetna kurtka *.*
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)
    sialalala96.blogspot.com

  5. Mi sobota minęła strasznie leniwie :D
    Fajne masz spodnie :))

  6. Świetne zdjęcia, świetna stylizacja. ;) http://oliwia-zofia.blogspot.com

  7. Mi ogolnie tygodnie szybko lecą, skad czapka? ;)

  8. Jagoda B. says:

    Masz idealną figurkę kochana :* A zestaw jest genialny !

  9. Jadzia says:

    wyglądasz bardzo fajnie,podoba mi sie ;)

  10. Świetne spodnie i buty,
    Bardzo ładne zdjęcia! :)
    Masz ciekawą urodę :)

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

  11. Świetna stylizacja!

    koffam-zelki.blogspot.com

  12. Iwona M. says:

    Fajnie wyglądasz i bardzo lubię Twoje włosy! :D

  13. ale z Ciebie śliczna chudzinka :*
    ja też juz obserwuję

  14. śliczna jesteś ! ;)
    fajne spodnie ;D

  15. agne says:

    mi niestety wszystkie soboty strasznie szybko uciekają.. :<
    ślicznie wyglądasz, świetne zdjęcia :)
    Obserwuję! :)

  16. Bardzo fajne zdjęcia, buty masz rewelacyjne :)

  17. Wiktoria says:

    sliczny outfit, jestes piekna!

    wiktoriaah.blogspot.com , obserwujemy?:)

  18. MrsVain says:

    Świetna ramoneska! :)
    Pozdrawiam, Mrs Vain

  19. Égotiste says:

    Świetnie wyglądasz :) a jaki fajny pieseł ;p mi sobota też bardzo szybko minęła :( jeszcze jeden dzień wolnego i znowu czas brać się do pracy ;p

  20. ładna kurtka <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

  21. Anita says:

    Bardzo fajne spodnie :) Tez wlasnie sobie zamowilam podobna czapke tylko ze z innym napisem ;)

  22. chudzinka! :* ślicznie.♥

  23. Wczoraj było sporo tego,a le minęło bardzo szybko naprawdę, ślicznie wyglądasz, jak zawsze idealnie dobrane poszczególne elementy ubioru, pozdrawiam
    Styl Bycia

  24. Świetną masz kurtkę no i wpadły mi w oko Twoje spodnie! W czapce także Ci fajnie:) buźka :*

  25. I like this look perfect for autumn
    xoxo
    www.welovefur.it
    www.welovefur.com

  26. Świetna beania ;3
    Chudzina *o*

  27. Kurtka świetna!

    Z wielką chęcią obserwuję Twojego bloga!

  28. uwielbiam te czapeczki, sa ładne no i grzeją :)
    a co do soboty.. także bardzo szybko mi minęła :))

  29. śliczne zdjęcia.! mają fajny klimat w tym lasku.!
    świetne to ostatnie zdjęcia *,*
    jakie Ty masz chude nogi *o*
    misiamisiaa.blogspot.com

  30. Paulina A says:

    Cudna stylizacja, prosta, ale urocza. ;d

  31. Martyna says:

    Fajne buty i beanie ;)

  32. wiolkaa93 says:

    ślicznie wyglądasz :)

  33. N. says:

    bardzo fajnie wyglądasz. :)

  34. a ja w sobotę byłam w kinie.:D

  35. poluję na taką czapkę :)

  36. jejku <3 świetnie , super blog ;p !!! dodaje do obserwowanych !!

  37. Te buty są śliczne ♥

    http://notperfect-blog.blogspot.com/

  38. Dobra kurteczka i czapa;D
    No ja już dodałam do obserwowanych, ale nie wyskoczyło mi, że Ty obserwujesz mnie...;p

    http://kappa-girl.blogspot.com

  39. Domischh says:

    bardzo podobają mi się twoje spodnie! ;)

  40. Niuntis says:

    Świetna stylizacja. podoba mi się.
    Mam prośbę:
    Klikniesz w linki, które są w poście?
    niuntis.blogspot.com

  41. polyvory says:

    mi też bardzo szybko mijają soboty ;-))
    świetny zestaw ;3

  42. Tynka.♥ says:

    Świetny outfit ^^ Uwielbiam te czapki, musiałabym się w taką zaopatrzyć :)

  43. świetny set, ale zdecydowanie z czapką, uwielbiam takie looki :))

  44. Sliczna stylizacja:)

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

  45. Twój blog przypadł mi do gustu, naprawdę:) więc może obserwacja za obserwacje?


    http://paradiska-life.blogspot.com/

  46. goodlook says:

    fajna notka naprawdę
    zapraszam na bloga http://goodaay.blogspot.com/ dopiero zaczynam przydał by się komentarz kogoś z większym stażem
    + ja już obserwuje mam nadziej że ty tez

  47. jwasiaa says:

    Jakie nóżki szczuplutkie! *_* Pięknie wyglądasz! <3

  48. Bardzo mi się podoba! ; )

  49. Roksi. says:

    Bardzo lubię Twój styl, świetnie wyglądasz :))

  50. Angie says:

    a z nowej płyty też?

    ostatnie zdjęcie jest cudowne
    ale kilka godzin to zależy ile bo kilka to też 7-8 a to jest norma ;)

    pozdrawiam

  51. Dorothy says:

    Z nowej płyty niestety nie:(

    A spałam kilka godzin czyli niecałe 5 :)

  52. Dorothy says:

    Jest napisane pod zdjęciami :)

  53. uwielbiam takie proste stylizacje :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)