New in

Cześć:) Miałam napisać wczoraj,ale jakoś nie mogłam się zebrać.Od razu po szkole wybrałam się ze znajomymi do nowo otwartej kawiarni,żeby przetestować co dobrego mają.Potem poszliśmy się przejść i przy okazji zrobiliśmy kilka zdjęć:) Dzisiejszy dzień z kolei jest bardzo leniwy,bo się trochę rozchorowałam i niestety utknęłam w domu.Przed chwilą skończyłam oglądać świetny film i w końcu się zabrałam za wybieranie zdjęć do posta.











Przy okazji chciałam pokazać kurtkę,jaką kupiłam już jakiś czas temu,a nie było okazji jej tutaj ukazać;) Kupiłam ją w sklepie Bershka.




Grrr...blogger znów strasznie psuje jakość zdjęć ;/

PS.Dzisiaj napisałam posta nr.500 !Nigdy bym nie podejrzewała że blogowanie mnie tak wciągnie,że dojdzie do takiej liczby postów:)

Categories: ,

36 Responses so far.

  1. Super fotki. Narobiłaś mi apetytu tymi naleśnikami :)

  2. Ślicznie wyglądasz, naleśnik wygląda pyszni ;-)
    Pozdrawiam

  3. Bardzo smakowicie wygląda ten naleśnik! :)
    Niektóre zdjęcia wyszły trochę za ciemne, ale bardzo podoba mi się ostatnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

  4. kurtka fajna :) ja niestety tez się lekko rozchorowałam :(

  5. Ilona. says:

    Przecudnie wyglądasz :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  6. Karis says:

    naleśniczek ;D miami !

  7. ten naleśnik do mnie mówi:)

  8. Ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach :D
    Mmm naleśniki :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

  9. Lola says:

    jaka z Ciebie chudzinka :*
    naleśnik omomomom <3

    http://lolita-sweetdream.blogspot.com/

  10. smilee.. says:

    Śliczne zdjęcia!

  11. Mniam, mniam! Smacznego :)
    Pozdrawiam, ślicznie wyszłaś
    Styl Bycia

  12. Podoba mi się tu ;*
    Poklikasz w banner na moim blogu ? <3
    agrestaco6.blogspot.com

  13. Nika says:

    Jesteś taka piękna!

  14. No nie, teraz mam smaka na takiego naleśnika! Fajne zdjęcia.^^

  15. Anita says:

    Slicznie wygladasz :)

  16. I loved the details! They're so beautiful and elegant =)

  17. Wiktoria says:

    Zdrowia życzę :) Mmm naleśniki :3
    Gratuluje :)

  18. Świetny zestaw. Bardzo lubię taki codzienny luz :)) No i kurtka śliczna!

    Pozdrawiam, Shamelessly

  19. kolcia. says:

    Kochana uwielbiam tutaj zaglądać :) Piękna blogerka, genialny blog, wszystko pasuje :) Czekam na więcej buźka :*

    http://monmondeefou.blogspot.com

  20. Tomek K says:

    Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczę się tym samym :D
    Pozdrawiam !
    http://typicalifee.blogspot.com/

  21. fajna kurtka:)
    ojj tak czasami się wkurzam na blogera za to tak niszczy zdjęcia:)

  22. Ania W says:

    Bardzo ładnie wyglądasz, a naleśnika z chęcią bym zjadła, wygląda przepysznie :-)

  23. N. says:

    świetna kurtka :)

  24. Love the sunnies and jack! Would you like to follow?

    Kiss

    PERONALBLOG
    BLOGLOVIN’
    FACEBOOK
    INSTAGRAM

  25. jadwigaa says:

    ale sobie ochoty na naleśniki zrobiłam ;)

  26. Mała Mi. says:

    super zdjęcia! narobiłaś mi chęci na naleśniki :)

  27. Ślicznie wyglądasz ;)
    Bardzo mi się u Ciebie podoba. Obserwuję ! :D

  28. Mar tysia says:

    mmm...naleśniki ♥
    pięknie wyglądasz. jaka ty chudziutka *-* a tak w ogóle to śliczna ta kurteczka :)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

  29. Juz niestety takich nie mam..

  30. Eseelchen says:

    jak zawsze outfit jak najbardziej na tak! :) i cóż za pyszny naleśniczek, mniam! :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)