Dark part 2

Dobry wieczór:) Miałam dzisiaj ambitne plany zrealizowania kilku rzeczy na które nie miałam czasu w tygodniu(między innymi odpisanie na maile),a nie zrobiłam nic.Gdy wróciłam do domu zrobiło się już ciemno i odebrało mi to wszystkie chęci.To straszne że jak wychodzę z domu jest ciemno i jak wracam to już też.Jutro postaram się zrobić jakieś zdjęcia stylizacji,bo tak jak pisałam jak wracam ze szkoły jest już za ciemno.

Dla Was mam drugą,tą mroczniejszą część z ostatniej sesji.Trochę spóźnione Halloween w moim wydaniu :D









A tymczasem wracam do czytania bardzo ciekawej książki o blogowaniu!:)

Categories:

28 Responses so far.

  1. kolcia. says:

    Jak zwykle piękna i zniewalająca :) Genialna notka :) buziaczki ii powodzenia w dalszym blogowaniu :*

    + zapraszam do siebie :) http://monmondeefou.blogspot.com/

    Udanego weekendu :*

  2. Uwielbiam takie sesje zdjęciowe :)
    Charakteryzacja wygląda bardzo fajnie! Brawo za pomysł i wykonanie :)
    Pozdrawiam.

  3. Ciekawe zdjęcia :D

    www.kataszyyna.blogspot.com

  4. ostatnie zdjecie jest genialne.! ;)

  5. Dominika says:

    mrocznie ale ładnie :)

  6. Świetne zdjęcia!
    Czytasz książkę Kominka? ;)

  7. Kinga says:

    Super sesja! :)
    Pozdrawiam!

  8. ojej, zdjęcia serio są straszne :D jest się czego bać :D

  9. Super te zdjecia, ja też właśnie opracowuje moje późniejsze wydanie Halloween :) Jaka to książka? Też bym z chęcią przeczytała. Ja również wracam jak jest ciemno i wychodzę... jak też jest prawie ciemno ;p
    Pozdrawiam serdecznie,
    Styl Bycia

  10. MrsVain says:

    Taki trochę wampir z Ciebie :D Fajnie to wyszło :)
    Pozdrawiam, Mrs Vain

  11. Piękne a zarazem profesjonalne fotencje<3

  12. Dwa ostatnie zdjęcia najlepsze.:D

  13. czarownica!:) świetna sesja

  14. świetne!:-)
    pozdrawiam.

  15. Łał, jaka sesja! Makijaż wykonany perfekcyjnie, super!
    Pozdrawiam

  16. N. says:

    genilanie zdjęcia :)

  17. genialny hallowenowy look!

  18. wow :o świetne zdjęcia :o
    http://vogue-agata.blogspot.com

  19. Dorothy says:

    Bardzo dziękuję:*

  20. Dorothy says:

    Też mi się najbardziej podoba:)

  21. Dorothy says:

    Dziękuję!:)
    Tak,Kominka ;)

  22. Dorothy says:

    Haha :D To dobrze bo taki był zamiar:)

  23. Dorothy says:

    Jest to pierwsza książka Kominka "Bloger" :)

  24. Dorothy says:

    To są właśnie moje ulubieńce!:)

  25. Nathalie says:

    Jej, jesteś taka śliczna.. Świetne zdjęcia :) Twój blog zapada w pamięć
    Pozdrawiam

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)