Dark

Cześć:) Znowu trochę mnie tu nie było,ale to przez to że wpadłam w ciąg szkoła-dom-szkoła-dom i tak w kółko.Po powrocie ze szkoły jestem tak zmęczona,że nic mi się nie chce,w dodatku pogoda też jest dobijająca.Mam nadzieję,że niedługo mi to minie!

Dzisiaj za to mam dla Was zdjęcia z mojej sobotniej sesji.W tym poście dodaję 1 część czyli tą "normalną" a w następnej części zobaczycie coś innego niż zazwyczaj.To mała zapowiedź:












Zapraszam na fanpage'a autora zdjęć BART FOTOGRAFIA :)


Categories:

49 Responses so far.

  1. Anita says:

    Znakomite zdjęcia :)

  2. Piękne zdjęcia, ciekawa jestem II części sesji :))
    pozdrawiam

    retro-moderna.blogspot.com

  3. Ale wspaniała sesja, magia....
    cudownie!!:* zapraszam na nowy post
    pozdrawiam,
    OLA

  4. Genialne, nie mogę się doczekac kolejnych. Pozdrawiam

  5. Piękna z Ciebie modelka, zdjęcia świetne!
    Pozdrawiam

  6. bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach, mi się bardzo marzy taka profesjonalna sesja :)
    pozdrawiam http://makuchclaudia.blogspot.com/

  7. testerka says:

    Fajne zdjęcia ;)

  8. Tak szczerze to ta twoja powaga mnie trochę przeraża. o.O Al zdjęcia ładne.

  9. Kasia Z. says:

    Kurcze,czekam na drugą część...zapowiada się świetnie :)

  10. MrsVain says:

    Ciekawa jestem tych zdjęć:D
    Pozdrawiam, Mrs Vain

  11. czekam na te zdjęcia :D

  12. Ilona. says:

    Czekam z niecierpliwością! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  13. to czarno-białe zdjecie jest rewelacyjne :)

  14. Co kolejne zdjęcie, to nowe, miłe zaskoczenie ;-) Po prostu pięknie :-)

  15. cos czuje ze nastepne zdjecie beda bardziej mroczne.;)

  16. świetne zdjęcie :) czekamy na kolejne :)

  17. ja tego fotografa już lubie i widziałam zapowiedż ale cie nie poznałam!

  18. Fajny post ,miło się czyta :)

    Obserwujemy ?,jak tak napisz mi w kom. pod postem .
    life-on-picture.blogspot.com

  19. Te zdjęcia mają w sobie to coś :))

  20. aschaaa says:

    uu czekam na efekty sesji ze zniecierpliwieniem :)

  21. Anita says:

    Rewelacyjne zdjecia :)

  22. świetne zdjęcia ;)
    pozdrawiam

  23. zdjęcia są śliczne;) oczarowują;D
    http://faa-fly.blogspot.com/

  24. Nathalie says:

    Bardzo ładnie wyglądasz, a niektóre z tych zdjęć podobają mi się w szczególności :)

  25. Trochę strasznie , ale i tak zdjęcia są genialne ;)

  26. Angie says:

    :)

    ogólnie ze zdjęć to 5, 9 i 11 ♥
    a te dwa pierwsze to pewnie jakaś halloweenowa stylizacja, tak??

    +obserwuję ;)
    naprawdę nie wiem jak to się stało, że dopiero teraz.. może Ty wiesz coś na ten temat??? :P

  27. Gosia says:

    świetne kaloszki <3 ;)

  28. monissa says:

    świetne zdjęcia, wyglądasz bardzo fajnie a niektórych momentach przerażająco w pozytywnym słowa znaczeniu, ciekawa jestem drugiej części.
    Pozdrawiam i również obserwuję :)

  29. Jestem ciekawa tej sesji:)

  30. Weronika says:

    Wow piękne zdjęcia :)

  31. pierwsze i ostatnie zdjęcie magiczne :)
    fotograf ma talent, a Ty jestes śliczna! :)
    http://carmenlolka.blogspot.com/

  32. Fajne zdjecia *_*

    zapraszam do mnie: (aktualnie prowadze konkurs na moim blogu, bardzo latwy do wygrania)
    ❤ http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/

  33. Ika says:

    Sesja jest świetna, zdjęcia bardzo mi się podobają! Czekam w takim razie na tą kolejną notkę :)

  34. Nippi says:

    śliczne zdjęcia ! mają coś w sobie :)

  35. no to czekam na tą drugą część! Masz świetne kalosze:)

  36. Wiktoria says:

    Też wpadłam w tą rutynę :/ Szkoła-dom-nauka-szkola-dom-nauka :/ A co do zdjęć naprawdę genialne ;) Czekam na część druga ;)

  37. Mar tysia says:

    cudowne zdjęcia :)
    czekam na następną serie tych ,,nienormalnych" :D
    http://mar-tysia.blogspot.com/

  38. Dorothy says:

    Taki był zamiar by trochę straszyły :D

  39. te zdjęcia z parasolką są takie urocze.<3

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)