New haircut

Cześć!Cały jutrzejszy dzień spędzę na nauce,więc postanowiłam się odezwać dzisiaj.Z racji ogromu nauki zaczęłam się już dzisiaj uczyć,a kilka godzin temu wybrałam się na basen żeby się trochę zrelaksować przed ciężkim tygodniem.Niedawno wróciłam i zaraz mam zamiar jeszcze trochę pouczyć,żeby się z wszystkim wyrobić do poniedziałku.Postaram się jeszcze wieczorem zaplanować jakiegoś posta na ten tydzień,bo wiem że nie będę miała w ogóle wolnego czasu.

Ostatnio pisałam że byłam u fryzjera,dlatego dzisiaj pokazuję Wam moją nową fryzurę.Sporo ścięłam włosów by zdrowo rosły i przyciemniłam je trochę,bo strasznie nie lubię siebie w jaśniejszych.Teraz zaczynam akcję zapuszczanie włosów,kupiłam olejek który(podobno) działa cuda-zobaczymy:)










Miłego wieczoru :*

Categories: , ,

37 Responses so far.

  1. klaudmen says:

    pasuja Ci takie :)
    klaudmen.blogspot.com

  2. Paulina A says:

    Bardzo ładnie Ci w takiej fryzurze :)

  3. Ania W says:

    Ładnie wyglądasz w krótszych włoskach :-) Ostatnio i ja skróciłam włosy ;-)

  4. ~clarkys~ says:

    Pięknie Ci w takich włoskach:)

  5. jakie ladnie ,zdrowe wlosy.;)

  6. Karina says:

    masz świetne włosy : ) obserwuję!

  7. agne says:

    świetne, zadbane włoski :)

  8. Karou says:

    Ślicznie wyglądasz :)

  9. bardzo fajnie Ci w nowej fryzurce ! :)

  10. ładnie Ci w takich no i grunt, że są ładne, zadbane i zdrowie :))!

  11. Bardzo ładnie Ci
    Pozdrawiam
    Styl Bycia

  12. W takim razie powodzenia w zapuszczaniu;)Pozdrawiam

  13. Ślicznie wyglądasz!
    Pozdrawiam ;-)

  14. Wana says:

    Śliczne włosy :D

  15. Ladnie wygladasz:>

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

  16. MrsVain says:

    jeśli twoje włosy są z natury tak proste... to ci mega zazdroszczę! :D
    pozdrawiam, Mrs Vain

  17. Roksi. says:

    Bardzo ładnie wyglądasz :)

  18. Kinga says:

    Niby mała zmiana a efekt bardzo ładny.
    Ślicznie wyglądasz.:)

  19. zdecydowanie ładniej!

  20. Andreea says:

    You are really pretty!



    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

  21. BERRIES says:

    piękne zdjęcia!<3

  22. Dżej. says:

    Masz piękny kolor włosów, taki ciepły :)

  23. Jesteś prześliczna:) Bardzo fotogeniczna!
    Zapraszam też na naszego bloga www.ddoubles.tk
    Obserwowani za obserwowanych?

  24. kolcia. says:

    piękna jesteś :)

    zapraszam do siebie : http://monmondeefou.blogspot.com

  25. Ale drastycznej zmiany w długości włosów jakoś nie ma i dobrze :)
    No to się ucz... pilna ;)
    http://vogueswing.blogspot.com

  26. adgam says:

    ja już nie ścinam włosów :p

  27. Cięcie delikatne;)ważne,że włoski odżyją;)

  28. Dorothy says:

    Są z natury takie proste!:)

  29. Dorothy says:

    Też tak uważam:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)