Paczka

Cześć:) Dzisiaj taki szybciutki i krótki post,ale chciałam się tutaj odezwać i trochę usprawiedliwić dlaczego od kilku dni wieje tu pustkami.Zazwyczaj staram się pisać co 2/3 dni jednak w tym tygodniu miałam tyle nauki,że dopiero teraz mam chwilę wolnego.To był mój zdecydowanie najgorszy tydzień po względem nauki,a jutro jeszcze czekają mnie 2 sprawdziany z rozszerzeń.W każdym razie mam zamiar nadrobić moją nieobecność tutaj i już mam przygotowane dwie stylizacje.Przyszły tydzień mam luźniejszy,więc też będę pojawiać się tutaj częściej.Może macie jakieś propozycji co do tematów notek?O czym chcielibyście przeczytać?

Na początku tygodnia dostałam paczuszkę od sklepu fashionbutique,teraz pokazuję co było w środku a w najbliższym czasie zobaczycie te rzeczy w stylizacjach.Myślę że będzie to po weekendzie,bo najpierw dodam te,które mam już przygotowane.








Do napisania:*

Categories: ,

16 Responses so far.

  1. Śliczna torebeczka! I ślicznie wyszłaś na zdjęciu ;-)
    Pozdrawiam

  2. POzazdrościć paczuszki:* czekam na outfity:)

  3. Asia says:

    Torebka rewelacja <3

  4. Świetna paczuszka. Chustka piękna :)

  5. Karou says:

    Śliczne rzeczy :)

  6. MrsVain says:

    jakie piękne zdjęcie to ostatnie :) cuuudo po prostu!

  7. Super, nie mogę doczekać się stylizacji, u mnie też troszkę pusto, ale jutro nowy post :)
    Na razie czekam na pytania do filmiku, pozdrawiam
    Styl Bycia

  8. Julia says:

    fajne rzeczy :)

    mam do ciebie prośbę, mogłabyś przeczytać mój najnowszy post i poklikać w linki, które są w nim zamieszczone? dla ciebie to tylko chwilka a dla mnie bardzo ważne. jeśli to zrobisz to napisz jak mogę się odwdzięczyć!

  9. Śliczna chusta!
    Chyba zacznę wchodzić tu częściej!!!
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

  10. Jessy says:

    śliczna rzecz :D

  11. Julia.♥ says:

    jaka Ty jestes ładna *.*
    widac fajne wzory :)

    http://swiat-malej-ksiezniczki.blogspot.com/

  12. Venus says:

    Powodzenia na sprawdzianach :)
    Już mnie ciekawią te stylizacje :P

  13. Dorothy says:

    Pierwsza już jest;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)