Room tour

Cześć!Jakiś czas temu pewna dziewczyna poprosiła mnie żebym dodała zdjęcia swojego pokoju.Akurat tak się ostatnio złożyło(z dobry miesiąc temu),że zapragnęłam zmian i całkowicie przemeblowałam mój pokój."Stara wersja" była już kiedyś pokazywana na blogu,dlatego stwierdziłam że mogę pokazać jak wygląda on teraz.

Jutro postaram się zrobić jakieś zdjęcia,bo czwartek to jedyny dzień,kiedy wracam do domu i jest jasno.Wczoraj byłam u fryzjera,więc pokażę Wam jak teraz wyglądam:) Cały czas nie mogę się przyzwyczaić,no ale włosy w końcu odrosną. Niby nie ma dużej różnicy w długości,jednak ja ją widzę i dla mnie jest ogromna :D








Uciekam bo mam jeszcze mnóstwo nauki :< 

Categories:

22 Responses so far.

  1. Fajne masz lozko:>

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

  2. Bardzo ładny pokój! :)

    Pozdrawiam, Niepoprawny.

  3. śliczne łóżko:) takie mi się zawsze podobały

  4. Ania W says:

    Podoba mi się Twój pokoik, jest bardzo przytulny :-)

  5. MrsVain says:

    bardzo ładny pokoik :) muzyka przy łóżku to podstawa :D

  6. Bardzo ładny kolor ścian:)

  7. masz przytulnie w pokoiku swoim :)

  8. o takie łózko to by mi się przydało :))

  9. ja wlasnie tez zapragnelam zmian i jutro robie przemeblowanie w pokoju.;)

  10. adgam says:

    śliczny masz pokój ^^ bardzo podoba mi się twoje łóżko *.*

  11. Venus says:

    śliczne masz łóżko :)

  12. ewa phix says:

    Marzy mi się takie wielkie lustro w pokoju :D Piękne łózko:)

  13. amen says:

    masz śliczny pokój. mały, przytulny, też taki chcę :(

  14. Bardzo przytulny pokój ;)
    Pozdrawiam

  15. Bardzo przyjemny pokój masz :)

  16. kolcia. says:

    Wciągnęło mnie czytanie Twojego bloga :) Mega pozytywne odczucia :) Fajna notka i czekam na więcej :) Buziaczki :*
    Zapraszam do siebie :) http://monmondeefou.blogspot.com

  17. Tynka.♥ says:

    Świetny pokoik :) Bardzo fajna notka ^^

  18. fajny pokoój, bardzo mi się podoba ^^
    obserwujemy? jeśli tak napisz u mnie http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

  19. Widzę, że wszystko ma swoje miejsce :) Masz bardzo przytulny pokoik :)
    To czekamy na zdjęcia po cięciu fryzjerskim ;)
    http://vogueswing.blogspot.com

  20. sue says:

    ale masz śliczny pokoik :*

  21. masz świetny pokój, szczególnie podoba mi się łóżko :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :*

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)