Strips

Cześć!Dopiero przed chwilą zdecydowałam się żeby napisać posta,początkowo miał on się bo pojawić jutro,ale przypomniałam sobie że jutro nie będę miała czasu bo śpią u mnie koleżanki.

Set jest z dnia dzisiejszego,możecie zobaczyć moje nowości-spodnie i buty.Mam już przygotowaną kolejną stylizację z tymi spodniami,którą dodam najprawdopodobniej w weekend.Tymczasem zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć:)








bluzka-H&M
marynarka-Vila
spodnie-New Yorker
buty-allegro
bransoletki- Gradziu_1

Udanego piątku!:)

Categories: ,

21 Responses so far.

  1. Wow przepięknie! :) i ten zniewalający uśmiech! :)

  2. MrsVain says:

    ładnie wyglądasz :) nawet nie wiesz jak ci zazdroszczę prostych włosów :( pozdrawiam!

  3. Dominika says:

    fajny zestaw :) zwłaszcza marynarka

  4. guuuffy says:

    marynarka jest świetna!:D

  5. Świetna marynara, buty też cudowne!
    Pozdrawiam

  6. marynarka świetna !

  7. Prześlicznie wyglądasz ! masz cudowne włosy :)

  8. uwielbiam takie zestawy :D

  9. Ale masz chude nogi o_o Ale mniejsza z tym ^^ Ładnie.

  10. Ika says:

    Świetnie wyglądasz ^^ Śliczne botki :)

  11. Buty .. mmm .. cudne *.*
    obserwuje i zapraszam do siebie :*
    sialalala96.blogspot.com

  12. Anita says:

    Ale ślicznie ;)

  13. uwielbiam takie klasyczne zestawy, najlepiej wtedy uwydatniają urodę :)

  14. sue says:

    idealną masz figurkę!!

  15. Jessy says:

    piękny strój :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)