Bag

Witam:) W takich momentach jak ten doceniam swoją zapobiegawczość i pilnowanie żebym zawsze miała zdjęć na 2/3 posty do przodu.Wczoraj zorientowałam się że popsuła mi się karta od aparatu :/ W sumie miała już dwa lata więc swoje wysłużyła.Dzisiaj zamówiłam już nową także po weekendzie odzyskam dostęp do lustrzanki.Póki co pokazuję Wam zdjęcia zrobione już jakiś czasu.Chciałam Wam pokazać śliczną torebkę od FASHIONBUTIGUE. Początkowo zastanawiałam się czy będę miała z czym połączyć ją połączyć ze względu na jej kolor,jednak pasuje mi do większej ilości ciuchów niż myślałam.Szybko stała się jedną z moich ulubionych;)










W następnym poście stylizacja z tą torebką:)

Categories:

46 Responses so far.

  1. Agata says:

    cudna torebka! :)

  2. mam podobną:) Śliczna

  3. Świetna torebka :)

  4. Bardzo fajna, lubię takie.:D

  5. Patyska says:

    Ja tez juz obserwuje ;) piekna ta torebka
    patyskaa.blogspot.be

  6. Martuu9x says:

    Świetna torebka !:)
    Pozdrawiam :*

  7. Ola M says:

    Cudna jest ta torebka :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

  8. super torba, kolor też bardzo mi się podoba, ale zawsze jak mam kupić to kończy się na czarnej :)

  9. NiikaBlog says:

    Śliczna ta torba ♥

    niikablog.blogspot.com

  10. aśka. says:

    ciekawie piszesz (: wszystko jest spójne i dobrze się czyta.
    patrząc na twoje zaangażowanie - stałaś się moim autorytetem (:
    obserwuję oraz zapraszam do siebie. ♥

  11. bardzo szykowna to ta torebusia :)

  12. Angie says:

    najważniejsze by czas Świąt spędzić z rodziną :)


    świetna torebka
    3 zdjęcie najlepsze ♥
    a jakiej to karty używałaś? + jaką masz lustrzankę?

    pozdrawiam

  13. such a wonderful bag! you look so pretty!
    following you via gfc and bloglovin now! hope you'll follow me, too!
    happy day!

    http://www.getcarriedaway.net/

  14. Karis says:

    torebka jest śliczna ;)

  15. curse says:

    śliczna torebka, lubię ten kolor :)

  16. Torebka jest śliczna,a Ty jak zwykle świetnie się prezentujesz ;))

  17. Kurczę też w końcu muszę się tak zorganizować, żeby mieć posty już na przód, a nie później jęczeć, że brzydka pogoda i nic nie mogę już od tygodnia dodać :) hehe Torebka jest świetna, idealny fason i kolor dla mnie :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

  18. torba jest po prostu BOSKA!!!! cudowna :) a stylizacja jak zwykle świetna.
    www.sandicious.blogspot.com

  19. Faustyna says:

    Świetna ta torebka. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie, więc na pewno zajrzę na ich stronę.
    www.jestemfaustyna.blogspot.com

  20. Jessy says:

    torebka jest boska :D piękne zdjęcia :)

  21. sue says:

    śliczne zdjecia i piekna torebeczka!!

  22. dziękuje bardzo za komentarz! :)

    loszi.blogspot.com

  23. JustCleo says:

    torebka jest świetna! poszukuję właśnie takiej xD

  24. świetna torebka, jak i cały set!

  25. adgam says:

    cudowna jest ta torebka *.*

  26. śliczne zdjęcia! :):)
    A torebka naprawdę genialna! :):)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę szczęśliwego Nowego Roku! ♥

    Bardzo chciałabym Cię prosić o pomoc, jeśli możesz to zajrzyj do mojej pierwszej notki :)

  27. Asia says:

    śliczna ta torebka i cudowne zdjęcia :)

  28. Ola Stec says:

    Faktycznie torebka jest śliczna <3 Uwielbiam takie <3
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)))
    lookmagiclife.blogspot.com

  29. Karina says:

    ale piękna torebka ; ) + na tych zdjęciach jesteś podobna troszkę do ani wendzikowskiej! pozdrawiam ; )

  30. fajna torebka, bardzo uniwersalna :3

  31. śliczna torebka! czekam z niecierpliwością na tę stylizację :)

  32. uwielbiam takie klasyczne torebki

  33. Awesome Blog! Happy New Year!
    Can we follow each other on gfc/bloglovin?

    Enter my giveaway here:
    http://asweetwoorld.blogspot.com/2013/12/rosegal-international-giveaway.html

  34. piękna torebka, ps. masz piękne włosy !!

    zapraszam na rozdanie - www.lukaszmakeup.blogspot.com

  35. Reablly says:

    Bardzo ładna torebka! :)

  36. sylwetta says:

    Świetna torebka :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

  37. Dorothy says:

    Dziękuję bardzo :*

  38. Dorothy says:

    Mam kochanego Canonika:) Dla mnie to najlepsza firma produkująca lustrzanki :D Co do karty to niestety nie pamiętam,a nie sprawdzę teraz bo oddałam ją fachowcowi żeby chociaż mi odzyskał zdjęcia,które na niej miałam ;)

  39. Dorothy says:

    Zajrzyj na podlinkowany wyraz fashionbutique tam ją znajdziesz;)

  40. Dorothy says:

    Już któraś osoba mi to mówi :D

  41. Dorothy says:

    Dziękuję,zaraz wpadnę do Ciebie:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)