Black look

Cześć!:) Konkurs się już zakończył,wyniki możecie zobaczyć pod tym postem.

Przez ten czas przygotowałam dla Was tyle notek,że mam nadzieję że Was nimi nie zbombarduję:D W tygodniu pojawi się post p.t"Pomysł na prezent".Wiem że trochę późno,ale czekam jeszcze na paczkę,żebym mogła pokazać na zdjęciach.Tymczasem dzisiaj mam tak dobry humor,że radość i energia mnie rozpiera.Mam nadzieję,że już niedługo powiem Wam dlaczego,ale póki co nie chcę zapeszać.Myślę że w ciągu miesiąca się wszystko wyjaśni i wtedy...no sami zobaczycie :D

Kilka stylizacji mam przygotowanych,na pierwszy ogień idzie "total black look".Czerń przełamałam jedynie kolorowym naszyjnikiem,który trochę ocieplił stylizację.To już chyba niestety ostatnia "ciepła" stylizacja,zdjęcia specjalnie zatrzymałam na zimniejsze dni takie jak dzisiaj,bo robione były chyba z miesiąc temu:)















sweterek i top-H&M
spodnie-New Yorker
naszyjnik FASHIONBUTIQUE
buty-www.deezee.pl

Udanego wieczoru:*

Categories:

32 Responses so far.

  1. Klauudia says:

    Śliczna ! : * Outfit ♥ . Genialny! : *
    Nie zapominaj o mnie! < 3 .

    http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Pozdrawiam : )

  2. Bardzo lubię czarne total looki, wyglądasz ślicznie!
    Pozdrawiam ;-)

  3. Katarzyna says:

    Uwielbiam czarne zestawy! Bardzo fajnie wyglądasz:)

  4. NiikaBlog says:

    Śliczna ♥

    niikablog.blogspot.com

  5. Bardzo ładnie,
    naszyjnik rzeczywiście przełamuje bardzo ładnie czerń,
    pozdrawiam
    Styl Bycia

  6. Świetny sweterek:))

  7. MrsVain says:

    jaka ty jesteś szczupła! i jakie masz zgrabne nogi :D wow :)
    pozdrawiam, Mrs Vain

  8. Pięknie wyglądasz w czerni na tle złota i pomarańczy :D
    Ślicznie :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

  9. swietnie w tym wygladasz a i fotograf sie postaral bo zdjecia sa genialne


    gratuluje zwyciezczyni

  10. Uważam, że jesy świetnie i total black wcale nie musi być nudny :) Wystarczy, że czarny różni się fakturą czy odcieniem i zawsze wychodzi coś mega fajnego, tak jest właśnie w tym przypadku :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

  11. N. says:

    świetnie wyglądasz. :)

  12. agne says:

    świetny look :) uwielbiam czerń ♥

  13. CocoChin says:

    Świetne zdjęcia! I Masz naprawdę cudowną figurę :)

  14. Wiem, że jak tu jestem to za każdym razem to piszę ale nogii! <3 Masz takie szczupłe nogi!

  15. Feenkuss says:

    Beautiful pictures, hun. Love your style. <3

    xoxo
    Ina :*

  16. Masz przepiękne, długie nogi. Pozazdrościć..
    Zapraszam na nowy post :)

  17. Ten naszyjnik jest taki słodki, że nie mogę. Ale mały i trzeba się wpatrzyć. Czerń góruje.

  18. Stylowo i ciekawie - bardzo mi się podoba ; )

  19. Wiktoria says:

    Nie mogę się doczekać pomysłu na prezent :) Stylizacja śliczna :)

  20. Poss says:

    o ja cie. ale ty masz chude nogi ;o
    ale zdjecia bardzo klimatyczne, szacuneczek ;)

  21. Ziuta says:

    ładnie wyglądasz :))

  22. curse says:

    świetne spodnie :)

  23. Isa says:

    U Ciebie jeszcze taka ładna jesień, a u mnie plucha i 'śnieg' :c


    evil-kolory-zycia.blogspot.com

  24. great total black, dear!
    nice blog)

    please visit my blog) what do you think about following each other? just let me know)
    keep in touch, xoxo
    http://yuliasi.blogspot.ru/
    love, Yulia

  25. wizaz21 says:

    Bardzo mi sie podobasz w takim wydaniu, uwielbiam czern!

  26. Witam, zapraszam na rozdanie do mnie i dodaję się do obserwatorów :)
    http://cosmeticsmen.blogspot.com/2013/12/spotkaem-ostatnio-swietego-mikoaja.html

  27. Natalie says:

    pięknie ci w czerni :>>
    uwielbiam ten kolor *.*
    Obserwuję i miło by było gdybyś się odwdzięczyła :3

  28. jakie masz sliczne wlosy <3 kolor piekny :*
    sunsstyle.blogspot.com

  29. NiikaBlog says:

    Pewślicznie :*



    niikablog.blogspot.com

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)