Black&Cyan

Cześć:) Jak widzicie zmieniłam wygląd,jest to jedna ze zmian o których pisałam już jakiś czas temu.Następna nastąpi w tym tygodniu,niestety nie wiem jeszcze w jaki dokładnie dzień:D Strasznie podobały mi się takie wyglądy,bo takie jak miałam poprzedni ma co 2 blog.Ja chciałam coś innego i tak sobie wymyśliłam że miałam problem ze znalezieniem osoby która mi to zrobi.Moją wybawczynią okazała się Sara ze www.stylbycia.blogspot.com,która zrobiła mi wszystko dokładnie tak jak chciałam.Jeszcze raz dziękuję!:)

Wczoraj byłam na zdjęciach z kolegą i już dzisiaj dostałam pierwsze zdjęcia.Na pewno pokażę Wam ich więcej,ale to dopiero jak dostanę wszystkie.Póki co zapraszam na fanpage Barta BART FOTOGRAFIA:)









sweterek-Reserved
spódniczka-H&M
zakolanówki-Primark
kolczyki-FASHIONBUTIQUE
torba-allegro


Categories: ,

52 Responses so far.

  1. Agata says:

    pięknie wyglądasz ;)

  2. Ślicznie wygladasz, bardzo podoba mi sie kolor sweterka.
    Ja również dzękuję, dobrze, że się podoba, pozdrawiam
    Styl Bycia

  3. NiikaBlog says:

    Śliczny sweterek ♥

    niikablog.blogspot.com

  4. świetna stylizacja ,
    cudowny sweterek ♥

  5. zmiana na blogu bardzo pozytywna

    cudne zakolanowki :)

  6. lu ciam says:

    właśnie mam w planach zakupić sobie podobny sweterek w tym samym kolorze :)
    pięknie wyszłaś :)

  7. Tinaaa says:

    Bardzo ładnie, a ostatnie zdjęcie - boskie ! :P

  8. I dobrze zrobiłaś zmieniając wygląd bloga, wiesz. haha.. jak ja po raz pierwszy zobaczyłam na innym blogu podobny wygląd, nie wiedziałam co to i gdzie kliknąć :D Haha :D
    Ale ślicznie wyglądasz. Te ostatnie zdjęcie to już szczególne. an pewno je już dodałaś na fb :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

  9. jakie wspaniałe zdjęcia *=*
    Blog♥

  10. Słonko pięknie oświetliło Twoją śliczną buzie ! ;) Piękny sweterek ;)
    Obserwuję ;)

    www.impossiblelive93.blogspot.com

  11. Ania W says:

    Sweterek jest piękny, ma śliczny kolor :-)

  12. ostatnie zdjęcie genialne! Jesteś bardzo fotogeniczna :)

  13. Piękne zdjęcia, cudownie wyglądasz, a zestaw się bardzo fajnie prezentuje :)

  14. MrsVain says:

    piękne zdjęcia! śliczny sweterek :) wygląd bloga jak najbardziej na +!

  15. tak dziewczęco :) piękny sweterek :)

  16. przepiekne zdjecia :)

  17. ciekawy jest ten wyglad bloga , swietnie wygladasz.;)

    mam nadzieje ze bedzie dobry.;)

  18. Lola says:

    ostatnie zdjęcie! ♥
    śliczna stylizacja :)

  19. Kochana piękne zdjęcia i kolory, super stylizacja!
    Pozdrawiam ;-)

  20. Isa says:

    Genialny fanpage twojego kolegi :)) Już polubiłam. Możesz mu przekazać mój komplement ;)

    Na zdjęciach jesteś po prostu cudowna :3

    evil-kolory-zycia.blogspot.com

  21. kolcia. says:

    genialnie wyglądasz :) całość świetnie ze sobą gra! podoba mi się! buziaki :)

    zapraszam do mnie i na mojego fanpega :> http://monmondeefou.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/NicolKolcia

  22. oh i loved the last pic, is super funny
    hi sweetie. i just discovered your blog and i really liked it. what do you think about following each other? :)
    diannetho.blogspot.com.es

  23. Ostatnia fotka jest bajeczna ;)

  24. Roksana says:

    nowy wygląd świetny, czekam na kolejne zmiany :)

  25. Świetnie wyglądasz, zdjęcia są genialne :)

  26. Karis says:

    widzę dużo zmiany, i nawet się podoba :)
    A i śliczny sweterek !

  27. super sesja ! :) I wygląd mi się bardzo podoba, sama chciałabym zmienić cos w wyglądzie mojego bloga - niezbyt mi odpowiada :(

  28. Daga says:

    Piękne zdjecia, takie PROFESJONALNE :d.
    BLOG-klik.

  29. Bardzo fajne zdjęcia.:D

  30. Świetne zdjęcia !:))
    Ładniutki masz sweterek :>

  31. Iwona M. says:

    I waśnie taka szata graficzna, jaką Ty masz, podoba mi się najbardziej :D

  32. Tynka.♥ says:

    Wygląd bardzo się zmienił :) Zdjęcia są cudne! Wyglądasz prześlicznie ;)

  33. AdaiPaula says:

    Cudownie! :)
    http://tanecznedusze.blogspot.com/

  34. adgam says:

    piękne zdjęcia :)

  35. Aga. says:

    fajne zdjecia :)) kolega chyba zna sie na rzeczy
    bezxpomyslu.blogspot.com

  36. Patyska says:

    Przepraszam za to obserwowanie ;) mały błąd zrobiłam ale już powinnam tam być ;)
    patyskaa.blogspot.be

  37. Świetny zestaw:) Uwielbiam miętowy kolor:)

  38. Uwielbiam zakolanówki ♥

  39. Martuu9x says:

    super jest ten sweterek :P i ten kolor !

  40. sue says:

    ślicznie! na modelkę :D:*

  41. Angie says:

    tak, wiem. ale praktyka czyni mistrza, nie? ;)


    wow! zdjęcia są świetne jak z katalogu mody!
    aż nie wiem które najbaredziej mi się podoba...
    Bart ma rękę ;) i talen!

  42. Dorothy says:

    Ha ha:D Zgadłaś:D

  43. Dorothy says:

    Przekazałam;)
    Dziękuję:*

  44. Dorothy says:

    O!Bardzo mi miło:)

  45. Dorothy says:

    Dziękuję!Ma wielki talent :)

  46. Zoya says:

    piękna stylizacja! sweterek ma cudny kolor:*) obserwuję:*) pozdrawiam:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)