Christmas time

Cześć!Jak Wam mijają Święta?Mam nadzieję że dobrze:) Zadowoleni z prezentów?Ja niestety na swój muszę poczekać jeszcze kilka dni,ale sądzę że warto,zobaczycie za kilka dni co to takiego.W każdym razie pomoże mi to bardzo w blogowaniu i zajdą tu pewne zmiany.Wigilia była u mnie w domu,a dzisiaj z kolei poszliśmy do babci bo zjechała się tam część rodziny.Robiłam za fotografa dlatego z dnia dzisiejszego dnia nie mam żadnych swoich zdjęć,dodaję za to zdjęcia słodziutkiego Kubusia <3 Na koniec za to pokażę kilka moich zdjęć z dnia wczorajszego.















Miłego wieczoru Kochani!:)

Categories: ,

49 Responses so far.

  1. Daisy y says:

    Ja się cieszę z prezentów :)
    Ładna sukienka *.*
    Obserwuję ^^

  2. SŁODZIŁAŚ DZIECKO O__O

  3. Dorothy says:

    Oczywiście Jacuś:* hahah :D

  4. Ajć! Nikt miał nie wiedzieć O_O

  5. Dorothy says:

    No trudno prawda musiała w końcu ujrzeć światło dzienne :D

  6. Dorothy says:

    Dobra koniec tego,bo jeszcze ktoś pomyśli że my to piszemy na serio :D

  7. NiikaBlog says:

    Ale słodki Kubuś :)

    niikablog.blogspot.com

  8. Wyglądasz pięknie :D Jaki słodki dzieciaczek *.* hehe :D
    Noo.. to ciekawe co to za prezent, skoro ma podobno wywołać tu zmiany :D Czekam razem z Tobą :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

  9. Lola says:

    oo jaki słodki bobas ♥
    śliczną masz sukienkę :)

    http://lolita-sweetdream.blogspot.com/

  10. słodki chłopiec:) a twoja sukienka jest śliczna, uwielbiam ten kolor:)Ps. zapraszam serdecznie do mnie na nowy post!:)

  11. słodki bobase. cudowna sukienka.:*

  12. Iwona M. says:

    Piękne zdjęcia, urocze dziecko ;) Ja z prezentów jestem jak najbardziej zadowolona :D

  13. ja jestem bardzo zadowolona :)

  14. ja z prezentów zadowolona na 100%,
    uroczy bobas!

  15. Karis says:

    ładna sukieneczka ;) Wesołych ;*

  16. Bardzo ładna sukienka :) Kubuś też fajny i hmm co to za puszka była? :D

  17. Roxana says:

    Ojejku, jaki ten Kubuś śliczny ^^ Masz bardzo ładną sukienkę :)

    zapraszam do siebie :)
    www.devooted.blogspot.com

  18. śliczne zdjęcia !! :)

  19. BARDZO LADNE ZDJECIA ;)

  20. MrsVain says:

    Ale fajny maluch! :) W tym roku mój Mikołaj był wyjątkowo hojny, aż skaczę pod sufit z radości :)
    Pozdrawiam, Mrs Vain

  21. Dorothy says:

    To była puszka z orzeszkami :D

  22. Świetne zdjęcia! Słodki bobas :) Miałaś śliczną sukienkę <3

  23. Paulla says:

    Ale słodziutki maluszek. ♥

    Piękna sukienka. (:

  24. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

  25. Martuś says:

    Słodki Kubuś *.* Ja niestety nie mam w najbliższej rodzinie takiego malucha :)
    Śliczna sukienka (niebieska) :)

  26. Paulina A says:

    Śliczne zdjęcia :D

  27. agne says:

    świetne zdjęcia, ładnie wyglądasz :)

  28. Simona says:

    Such a cute baby and you´re so pretty dear! :)

  29. Akurat tak wyszło, że przeglądałam pomysły na te kalendarze,a Ty mi z konkretną firmą przyszłaś. Dziękuję :D
    Bardzo podoba mi się niebieska sukienka, ja w święta też same sukienki. codziennie inne :*
    Pozdrawiam
    Styl Bycia

  30. słodziak <3
    ślicznie wyszłaś. ;)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaam ♥

  31. lu ciam says:

    piękne zdjęcia :):) śliczny maluszek :)

  32. Piękne zdjęcia! Cudownie wyglądasz! :)
    ♥ blog

  33. Świetny set w Twoim wykonaniu.
    Idealne połączenie. Mysle że zainspiruje sie w moich kolejnych stylizacjach.
    Ciekawie i z klasą.
    Buziaki Sylvia ❤️

  34. Tinaaa says:

    jaki mały słodziak ! :D

  35. swieta swieta i po swietach :P


    sliczne zdjecia

  36. Agnieszka says:

    jesteś bardzo fotogeniczna *_*
    świetnie!
    zapraszam serdecznie na mojego bloga: http://gusiatrzyzywioly.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

  37. Dorothy says:

    Dziękuję bardzo i cieszę się że Cię zainspirowałam:)

  38. Pola says:

    secior faktycznie bardzo dobry:) podoba mi się sukieneczka, gdzie ją kupiłaś?:) pozdrawiam!:)

  39. Dorothy says:

    Dziękuję :) Co do sukieneczki to niestety nie pamiętam bo mam ją już od dobrych 2/3 lat :<

  40. bulwa says:

    Ja bardzo zadowolna z prezetów. Słodziutkie maleństwo!

  41. Allex says:

    ale słodziak ! :P
    A twoja sukienka swietna :)

  42. amen says:

    hmm, pomoże w blogowaniu? czyżbys dostała aparat? :)

  43. słodkie zdjęcia, piękną masz sukienkę :)

  44. Dorothy says:

    W tym tygodniu zobaczysz :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)