Classic

Hej:) Bardzo mi miło że poprzedni post tak bardzo Wam się podobał i pomógł w wyborze prezentu.W przyszłym roku postaram się zrobić go szybciej,żeby nie  było tak na ostatnią chwilę.Ja czegoś takiego nie lubię i prezenty mam już przyszykowane od jakiegoś czasu,ale stwierdziłam że warto go opublikować bo może są jeszcze takie osoby,które nie zakupiły prezentu.


Przepraszam za małe kropeczki na zdjęciach,ale jak pojechałam je zrobić akurat zaczął padać śnieg.Co do zestawu to jest on jednym z moich ulubionych i najwygodniejszych.Bardzo lubię takie klasyczne stylizacje,czarne spodnie+biała bluzka+jakaś chustka i do tego czarna torba.


Kozaki miałam pokazać  już dawno,bo kupiłam je w moje urodziny czyli jakieś 3 tygodnie temu.Długo szukałam takich czarnych,bez zbędnych dodatków i znalazłam w galerii krotoszyńskiej w sklepie(o ile dobrze pamiętam) Pionier.










spodnie-New Yorker
bluzka-Bonprix
kozaki-Pionier

Blogger znowu zniszczył jakość zdjęć:/ Macie może na to jakiś sposób by tak ich nie niszczył?

Categories: ,

21 Responses so far.

  1. NiikaBlog says:

    Prześlicznie ♥

    niikablog.blogspot.com

  2. Bardzo fajne kozaczki :)

  3. MrsVain says:

    super kozaki!
    pozdrawiam, Mrs Vain

  4. Iwona M. says:

    prosto, skromnie i nadal fajnie! to się nazywa paryski szyk :D

  5. Venus says:

    genialny płaszcz :)

  6. Karis says:

    super ! torba mi się bardzo podoba :)

  7. ładne zdjęcia :)
    widze u Ciebie już śnieg :3

  8. Klasyka najlepsza ;-) Zdjęcia nie są złe, poza tym trudno zrobić dobre zdjęcia jak mamy taką pogodę..
    Pozdrawiam ;-)

  9. kolcia. says:

    bardzo ciekawy i inspirujący post :) buziaki :)

    http://monmondeefou.blogspot.com/

  10. Tynka.♥ says:

    Klasycznie, ale bardzo ładnie :)

  11. Martuś says:

    Bardzo ładna stylizacja ;) Najbardziej płaszczyk mi się podoba :)

    Pozdrawiam :)

  12. Jagoda B. says:

    Pieknie wygladasz kochana :*!
    jaaacie, a ja jeszcze od okolo kwietnia sniegu nie widzialam !:)

  13. Dbająca says:

    Super buty! Coraz trudniej znaleźć takie klasyczne, eleganckie ; ) Ciągle tylko jakieś pióra, łańcuchy i Bóg wie co:P

  14. Pauli798 says:

    przeslicznie. bardzo fajne kozaczki. zapraszam.

  15. Dorothy says:

    Ja widziałam tylko tyle ile widać na zdjęciach,bo wróciłam do domu i po 2 godzinach już tego śniegu nie było :D

  16. Dorothy says:

    Dokładnie!Dla mnie wręcz niektóre ozdoby tandetnie wyglądały,dlatego gdy zobaczyłam te od razu wiedziałam że je wezmę bo są idealne:)

  17. pozazdroscic figury! ;D

    http://justherpointofview.blogspot.com/

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)