Konkurs

UWAGA!OTO WYNIKI:

Wylosowany został numer :


czyli:




Gratulacje kochana!Sprawdź maila,przed chwilą wysłałam do Ciebie wiadomość:)

Rzeczy które dodałam od siebie pokażę jutro edytując ten post i wrzucając zdjęcie całości nagrody.






Na koniec chciałabym podziękować wszystkim za chęć udziału:)


Na początku chciałabym Wam bardzo podziękować,bo wybiło mi 500 obserwatorów!:) Jest to dla mnie ogromna liczba i bardzo się cieszę,że jest już taka i cały czas rośnie!:)Już od jakiegoś czasu myślałam o zorganizowaniu konkursu w ramach podziękowania,a gdy tydzień temu napisała do mnie firma z propozycją zorganizowania konkursu bardzo się ucieszyłam.Taki mini,szybki konkurs dla Was :)Nie przedłużam,oto zasady:

1.Być publicznym obserwatorem bloga 
2.Polubić profil FASHIONBUTIQUE(klik) na facebook'u
3.Zostawić komentarz pod tym wpisem,w treści wpisując nick pod jakim obserwujesz i adres e-mail

Konkurs trwa od dnia dzisiejszego(6.12.2013) do 13.12.2013 do godziny 23:59 :D Wyniki ogłoszę następnego dnia,kiedy to zostanie wylosowany zwycięzca.

A to nagroda:



Dodam też od siebie jakiś prezent,który jest niespodzianką:)

Categories:

49 Responses so far.

  1. Obserwuje jako Magda W. madziiulka19@2.pl

  2. Gratuluję 500 obserwatorów!;*

  3. Miniomki says:

    Świetny blog i świetne wyniki :)

  4. Oczywiście, ze biorę, myślałam, że już napisałam komentarz ;)
    Kurczę, zazdroszczę Ci... Tez chciałabym chociaż 300 ;/
    Gratulację :)
    Sara
    dunaj.sara@gmail.com

  5. cytrus says:

    fajna torebka ;)
    fotografia-cytrus.blogspot.com

  6. Lola says:

    obserwuje lolapop10
    email : lolapop10@interia.pl

  7. Paulina A says:

    Gratuluję! :)
    Obserwuję jako Paulina A
    Email: paullaa122@gmail.com

  8. oto ja says:

    Obserwuję jako: oto ja
    Mój e-mail: marlena.szczyglewska@onet.pl
    A nóż mi się poszczęści :)

  9. Murphose says:

    Mam tę torbę, więc odpuszczę udziału w konkursie, ale życzę powodzenia innym :). Gratuluję 500 obserwatorów i życzę kolejnych sukcesów! :)

  10. Obserwuje jako wyimaginowanaaa
    e-mail : beata19958@wp.pl

  11. gratuluję 500 obserwatorów!!! <3

  12. Obserwuję jako: pomarancza25
    pomarancza25@op.pl

  13. Julia.♥ says:

    obserwuję jako: Julia.♥
    mój email: julson13@poczta.fm

  14. Roksi. says:

    Gratuluję liczby obserwatorów! :)

  15. obserwuję jako: szczypta soli
    e-mail: wisia1410@wp.pl

  16. Ola M says:

    Wow, super :) Gratulacje
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

  17. NiikaBlog says:

    Obserwuję jako Domi Nika
    thebestversionofyou1@gmail.com

  18. Cudny blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

  19. Lubię i obserwuję jako Olga Głogowska.
    olgisia.glogowska@gmail.com

    harrietsstyle.blogspot.com ---> BLOG

  20. O ciekawy konkurs;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

  21. Kinga says:

    Gratuluję takiej ilości obserwujących!

  22. VogueSwing :)
    vogueswing@gmail.com

  23. Dziękuję, że do mnie wpadłaś :)
    Obserwuję!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

  24. Obserwuję jako Kasia Rosikoń :)
    e-mail: zuzu1210@interia.eu

  25. Pachi says:

    Obserwuję jako Pachi.
    kawaii.neko@op.pl

  26. Obserwuję jako WeraxPhoto
    weronikabalcerzak1@wp.pl

  27. Izkaa says:

    Życzę wszystkim powodzenia :) Ja nie biorę udziału :)

    Obserwuje i liczę na rewanż

  28. Obserwuję jako Alicja Żaneta
    Polubiłam jako Żaneta P.
    e-mail alaizana@gazeta.pl

  29. śliczna torba :)))) powodzenia wszystkim!
    obserwujemy?

  30. gratuluję obserwatorów i życze jeszcze więcej!:)
    www.sandicious.blogspot.com

  31. Sandra Wojdyła
    sanderka1996@onet.eu

  32. Allex says:

    powodzenia wszystkim :)

  33. powodzenia wszystkim ;)

  34. Ja też kocham primarka!
    fAJNY WPIS!
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

  35. adgam says:

    powodzenia wszystkim :p

  36. Angie says:

    ciekawe czy rzeczywiście podróbka jest identyczna w użytkowaniu...

    no i biorę udział :)
    obserwuję nie od dziś ;)
    mail: angie-official@o2.pl
    i na fb: Angelina N. ;)

    pozdrawiam

  37. Juliet says:

    Dzięki za komentarz! ;)
    Życzę wszystkim powodzenia! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

  38. Daga says:

    POWODZENIA <3333

  39. Klauudia says:

    Kochana ♥ . Jak ja tu dawno u Ciebie nie zaglądałam! Prześliczny nagłówek i torba < 3 .
    Zapraszam do siebie na nowo odświeżony blog : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Oraz info! : *
    Pozdrawiam : )

  40. lets her go <- pod tym obserwuję
    paulina.10102@wp.pl <- adres e-mail.

    http://lets-her-go.blogspot.com/

  41. Little Black Cherry
    littleblackcherry164@gmail.com

  42. Gratulacje!
    Obserwuje jako: Ania Kacała
    ania.kacala04@gmail.com

  43. lubię takie szmaciane torby :))) sama mam ich kilka

    www.magadish.blogspot.com

  44. Tynka.♥ says:

    Nie biorę udziału w konkursach, więc życzę powodzenia uczestniczkom :)

  45. lu ciam says:

    gratuluje tylu obserwatorów :)

  46. O jeeeeej !! Dziękuje <3 Chyba po raz pierwszy wygrałam takiego typu konkurs :D

  47. Dorothy says:

    Nie ma za co:* Jeszcze raz gratulacje:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)