New Year

Cześć:) Jestem tu dosłownie na chwileczkę,bo muszę się w końcu zacząć szykować.Mój rok nie mógł się skończyć lepiej,dzisiaj byłam we Wrocławiu załatwić wszelkie papierowe rzeczy związane z moim prezentem gwiazdkowym a mianowicie nową lustrzanką!Jestem  taka szczęśliwa,że stwierdziłam że muszę w końcu Wam powiedzieć co to takiego.Okazało się że w sklepach trzymają tylko lustrzanki amatorskie i mojej nie ma w żadnym punkcie we Wrocławiu.Więcej na jej temat napiszę 8 stycznia,kiedy to kurier ma zawitać z nią(przez te wszystkie dni wolne dojdzie dopiero za tydzień,grr!).To ostatnie dni z moją pierwszą lustrzanką i jest mi trochę szkoda,ale zostaje w domu i jej nie sprzedajemy także zawsze będzie pod ręką:) Teraz złożę Wam szybko życzenia i lecę się szykować,bo sylwestra spędzam ze znajomymi.

Życzę Wam abyście dzisiaj się dobrze bawili do białego rana i aby nowy rok był jeszcze lepszy od poprzedniego:) Ja z tego roku jestem bardzo zadowolona,wydarzyło się dużo pozytywnych rzeczy i głównie też chciałam podziękować Wam bo to w tym roku statystyki i obserwatorzy wzrosły tak,że nigdy nawet nie marzyłam o takich liczbach!:) Dziękuję każdemu z Was!Szczęśliwego Nowego Roku :*


Categories:

46 Responses so far.

  1. Paulina A says:

    Ale fajny prezent! :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :D

  2. Ada says:

    Jestem ciekawa zdjęć z nowej lustrzanki.
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    Obserwuję!

  3. Szczęśliwego nowego roku :)
    Mamy prośbę : możesz wejść w linki pod zdjęciami?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/2013/12/kolaz-ubraniowy-sheinside-czesc-2.html#comment-form

  4. czekam na post o lustrzance .;)

    szczesliwego nowego roku .;))

  5. NiikaBlog says:

    Piękna ;* Dzięki!
    Udanego Sylwestra i Nowego Roku ! ^.^

    niikablog.blogspot.com

  6. bulwa says:

    Bardzo cieszę się z tego nowego roku. Śliczne zdjęcie, jestem pod wrażeniem. Czapkę bym Ci ukradła haha.

  7. MrsVain says:

    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

  8. Szczęśliwego Nowego Roku !

  9. Asia says:

    Szczęśliwego Nowego Roku ;*

  10. Martuś says:

    Szczęśliwego Nowego Roku :) Śliczna czapka ;)

  11. Szczęśliwego nowego roku!
    Pozdrawiam ;-)

  12. Szczęśliwego Nowego Roku :D
    Obserwuję :D
    Czekam aż się odwdzięczysz
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

  13. Karis says:

    Szczęśliwego Nowego Roku ;)

  14. Dorothy says:

    Dzięki:)
    Pewnie!:) Nie ma problemu ;)

  15. Dorothy says:

    Dziękuję Kochana ;)

  16. Dorothy says:

    Dzięki Kochana ;*

  17. Dorothy says:

    Dziękuję bardzo!:)

  18. cool picture dear
    Btw Happy New Year :D
    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

  19. Jessy says:

    Szczęśliwego Nowego Roku .!
    http://notrevieesecret.blogspot.com/

  20. Ula R says:

    szczesliwego nowego roku :)
    moze masz ochote na wspolna obserwacje :)
    Daj znac u mnie
    silence--of--the--mind.blogspot.com

  21. Peacock says:

    Szczesliwego Nowego Roku!
    peacocks111.blogspot.co.uk

  22. Princess says:

    Zazdro Ci tego prezentu, też chciałabym :<
    Sliczne zdjęcie :)
    obserwuję :)
    princess-kaari.blogspot.com

  23. Patti says:

    Szczęśliwego nowego roku ;) oby było pozytywnie :)

    patti-xx.blogspot.com

  24. Dziękuję i nawzajem.:D

  25. MATT says:

    Też chcę lustraznkęęę :)

  26. Cześć, cześć, jestem Poppy C:
    Chciałam tylko napisać, że jakoś przyjemnie mi się tutaj przebywa :))
    Hmm.. może obserwujemy?
    Jeśli ci się spodoba, to zacznij, potem napisz mi o tym, a ja zaobserwuję również ciebie :D
    Mój blog: miauczak.blogspot.com/

  27. znam twoje rozczarowanie co do aparatu :) aparat który pragnę kupić obecnie w sklepach kosztuje 1300 zł bez niczego a ja rok temu swój kupiłam za 900 zł ale niestety "popełnił samobójstwo" :< życzę ci czerpania ogromnej przyjemności z fotografowania i prowadzenia bloga :)

  28. Wielkie dzięki za odwiedziny! Pozdrawiam ; )

  29. Aparat to świetny prezent :)

  30. jadwigaa says:

    piękne zdjęcie ;)

  31. Obserwuję ;)

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

  32. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku;))

  33. Wiktoria says:

    Oczywiście pokaż nowa lustrzankę :) Fajne zdjęcie :)

  34. Dorothy says:

    Ja gdzieś tak od wakacji zaczęłam dostrzegać braki w moim aparacie i strasznie mnie to denerwowało.Długo się zastanawiałam co zrobić bo amatorskiej lustrzanki już nie chciałam a półprofesjonalna była poza moimi możliwościami,ale moi rodzice się kochani i postanowili mi trochę pomóc :) Także teraz wybrałam lustrzankę bardziej "z głową" niż poprzednią i myślę że będę zadowolona;)

  35. Podoba mi się Twój blog i do tego jesteś śliczna! ;*

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)