Pomysł na prezent

Hej:) Jest jeszcze ktoś kto nie zakupił prezentów?Jeżeli tak to chciałabym przedstawić Wam stronę www.fotobum.pl.Możecie tam zamówić np.kalendarz,gdzie na każdym miesiącu znajduję się dowolnie wybrane przez Was zdjęcie!Moim zdaniem to świetny pomysł na prezent np.dla dziadków.Ja zawsze największy problem mam z dziadkiem i gdy zobaczyłam ten kalendarz od razu pomyślałam że to będzie świetny prezent.Wybrałam 12 zdjęć+ moje ulubione na okładkę.Dla przyjaciela/przyjaciółki możemy zamówić kalendarz z np.12 wspólnymi zdjęciami i na pewno taki kalendarz na długo pozostanie w pamięci.



Możecie również zamówić tam fotoobrazy lub fotoplakaty,które również  byłyby udanym prezentem.Jeżeli jeszcze dzisiaj byście się zdecydowali na zakup to zapewniam że do Świąt dojdzie.Ja swoje zamówienie złożyłam w środę wieczorem,w czwartek było już w druku,a w piątek zostało wysłane i w dzisiaj rano było już u mnie.Jestem bardzo zadowolona również z jakości zdjęć,bo nie ucierpiały tak jak się tego obawiałam.Mogę Wam z czystym sercem polecić tą stronę:)




Co sądzicie o takim prezencie?:)

Categories:

24 Responses so far.

  1. Jej! Świetny pomysł!

  2. Karis says:

    świetny pomysł na prezent ;)

  3. Na prezent idealne! :)

  4. NiikaBlog says:

    Idealny pomysł !
    :)

    niikablog.blogspot.com

  5. Ładnie, ładnie!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

  6. Isa says:

    Bomba! Jestem pod wrażeniem :)


    evil-kolory-zycia.blogspot.com

  7. Świetny pomysł na prezent ;-)
    Pozdrawiam

  8. jadwigaa says:

    super pomysł ;)

  9. Karou says:

    Bardzo fajny pomysł :)

  10. ewa phix says:

    Genialny pomysł, skuszę się, aby zrobić coś takiego dla babci! Też zawsze mam problem z dobrym prezentem dla niej:)

  11. Bardzo dobry pomysł, przemyślę zamówienie :)
    Czy gadżet obserwatorów zniknął?
    Nie widzę go niestety wgl na żadnym blogu!
    Widzę, że też nawiązałaś współpracę z SammyDress :) Gratuluję
    Styl Bycia

  12. swietny taki kalendarz
    az szkoda ze ja mam juz kupione prezenty

  13. agne says:

    świetny kalendarz, naprawdę super pomysł ;-)

  14. werii says:

    pomysłowe. ;)

  15. Nathalie says:

    Świetny pomysł :) Chyba taki kupię

  16. lu ciam says:

    jaki fajny pomysł :)

  17. świetny kalendarz a zarazem fajny pomysł na prezent ;)

  18. Allex says:

    Ciekawy, podsunęłaś mi pomysł ! ;D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)