Przygotowania do Świąt

Hej hej;) Na tą przerwę czekałam już od początku grudnia i bardzo się cieszę że w końcu nadeszła.Ja już w sumie od czwartku zaczęłam przygotowania do Świąt,bo w ten dzień upiekłyśmy z mamą na spróbowanie ciasto i świąteczne ciasteczka.Najbardziej podobał mi się ostatni krok czyli ich ozdabianie.Efekty możecie zobaczyć na dole.Jednak dzisiaj post różnorodny,bo pokażę Wam również jaką świetną obudowę dorwałam we wtorek w Sinsay'u. Byliśmy z klasą w kinie i mieliśmy chwilę po filmie,więc zdążyłam wejść praktycznie tylko do tego sklepu i akurat tam kupiłam 2 rzeczy.


A tak wyszły ciasteczka:



To ciasteczko nazywa się Xena :D






Wczoraj z kolei zaczęłam przygotowywać świąteczny post,chciałam żeby było coś innego i z samymi zdjęciami zeszło mi ok.2 godzin.Dlaczego tak długo?Zobaczycie we wtorek:D W każdym razie była to najtrudniejsza sesja jaką wykonałam w całym moim życiu hah xd

A u Was jak idą przygotowania do Świąt?

Categories: ,

35 Responses so far.

  1. Śliczna obudowa :)
    Zapraszam do siebie -----> http://sialalala96.blogspot.com/
    Mogłabym prosić o poklikanie w linki i banery ? :)

  2. ojej ile słodkości, mmmm :))

  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.
  4. NiikaBlog says:

    Wyglądają przepysznie ^.^

    niikablog.blogspot.com

  5. super ciasteczka :) też mam takie foremki :)
    ładnie Ci w czapce mikołaja :)

  6. klaudmen says:

    slicznie wygladasz;)

  7. Mała Mi. says:

    świetna obudowa! i ciasteczka wyglądają smacznie:D

  8. Agata says:

    pierniczki ♥

  9. Isa says:

    Zabawne te ciasteczka xD


    evil-kolory-zycia.blogspot.com

  10. lu ciam says:

    jakie pyszne ciasteczka :)

  11. MrsVain says:

    ale fajnie ozdobione pierniczki :)
    pozdrawiam, Mrs Vain

  12. Ja dzisiaj piekłam pierniczki, niestety mój talent pozwala jedynie na maźnięcie ich lukrem ^^

  13. ale się zrobiło smakowicie :)

  14. agne says:

    ale śliczne ciasteczka ;-))

  15. Piękna jesteś :)

  16. poproszę na spróbowanie :)

  17. zjadlam bym takie ciasteczko.;) sliczna ta obudowa.;)

  18. Pysznie,najbardziej podoba mi się pierwsze z aniołeczkiem bardzo ładny motyw obudowy :)
    Pozdrawiam, Wesołych Świąt Dorothy :)
    Styl Bycia

  19. curse says:

    świetne ciasteczka :D
    ja dzisiaj ubrałam choinkę w moim pokoju, nie mogłam się już doczekać ubierania tej 'głównej' stojącej u moich rodziców ;)

  20. Marta says:

    pyszne ciasteczka ! ;d

  21. Faustyna says:

    Obudowa jest świetna, mogę wiedzieć ile kosztowała?

  22. Julka says:

    U mnie przygotowania właściwie jeszcze się nawet nie zaczęły, ale co tam:)
    Obudowa jest świetna!

  23. Allex says:

    Jezu śliczna obudowa ! *-* szkoda, ze ja mam taki niewymiarowy telefon i ciężko mi kupic jakas fajna obudowę ;c.
    Pozdrawiam! ;*

  24. Roksana says:

    mmmmm, ciasteczka <33

  25. Monika says:

    Ja właśnie skończyłam robić ciasteczka :D
    Zapraszam : http://pp-popolsku.blogspot.com/

  26. Dalila says:

    podoba mi się ta obudowa ;) a ciasteczka wyglądają bardzo kusząco ;)

  27. Ale oryginalne pierniczki ^^ Też mam już upieczone ;)

  28. adgam says:

    cudowne są te ciasteczka :)

  29. Jessy says:

    mmm pysznie wyglądają :D
    obserwuje i zapraszam do mnie
    http://notrevieesecret.blogspot.com/

  30. Patyska says:

    Piękna obudowa na telefon obserwujemy ?http://patyskaa.blogspot.be/

  31. Dorothy says:

    Śmieszne pieniądze bo tylko 8 zł :D Od razu ją wzięłam bo zazwyczaj fajne obudowy kosztuję w okolicy 50 zł :D

  32. Dorothy says:

    Dziękuję:) Podoba mi się u Ciebie więc tak:)

  33. Kasia says:

    Smakowite ciasteczka, jadłabym..:))
    Obserwuję ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)