Strips

Witam:) Jak dobrze że ten tydzień mam luźniejszy,bo przynajmniej mam czas na nadrobienie spraw blogowych i zaraz biorę się odpisywanie na maile,których się trochę nazbierało.

Dzisiaj chciałam pokazać dwie nowości czyli torebkę i marynarkę.W najbliższym czasie postaram się zrobić post "new in shoes",bo ostatnio zaopatrzyłam się w cieplutkie buciki na zimę.Te zdjęcia były właśnie robione w niedzielę,kiedy to jechałam kupić jedną  z nowych par.Zdecydowanie buty to moja ulubiona rzecz i ich nigdy mi nie jest za dużo :D











bokserka i marynarka-H&M
spódniczka-Reserved
kopertówka-Gradziu_1
buty-www.deezee.pl

Miłego wieczoru :*

Categories: ,

69 Responses so far.

  1. Ja też uwielbiam buty<3

  2. farbowałaś włosy?
    świetna stylizacja :>

  3. wyglądasz nieziemsko! *o*

  4. Paulina A says:

    Wyglądasz bajecznie :D

  5. Karis says:

    super buciki ;)

  6. Isa says:

    Buty - najważniejsza rzecz!!

  7. buty fantastyczne ! idealnie podkreślają Twoje szczupłe nóżki !

  8. Anita says:

    Boska marynarka <3

  9. Klasycznie, pięknie! :)


    Pozdrawiam, Niepoprawny. :)

  10. Iwona M. says:

    Marynarka cudowna, a rzeczywiście, butów nigdy za wiele! :D

  11. Juśkaa says:

    Śliczna :D
    Świetna stylizacjaa :D
    Dodaje do obserwowanych :D
    Zapraszam do mnie - > http://night-luck.blogspot.com/

  12. Bardzo ładnie:)uwielbiam koturny!

  13. MrsVain says:

    Ładna marynarka :)
    pozdrawiam, Mrs Vain

  14. Boska marynarka ;)) Świetnie wyglądasz...

  15. Jak ładniee! Buty są świetne :)

  16. Marynarka idealna! ; )

  17. Wyglądasz świetnie, a te buty są cudowne! :) http://oliwia-zofia.blogspot.com

  18. amen says:

    *stripes.
    świetne wyglądasz w tej stylizacji :) że ci zimno nie było :)

  19. jeju takie to wszystko genialne :D świetne połączenie ;) zapraszam do siebie:*

  20. Kinga says:

    Bardzo ładnie wyglądasz. Prześliczne buty! :)

  21. sue says:

    bardzo ładnie!

  22. O! Jak elegancko ;-) Pięknie wyglądasz!
    Pozdrawiam

  23. Świetnie wyglądasz ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

  24. Roksi. says:

    Elegancko i szykownie. Świetnie wyglądasz! :)

  25. świetnie wyglądasz i masz piękne, długie nogi! ;)

  26. Égotiste says:

    Super marynarka :) masz rację, butów nigdy za wiele, zawsze przyda się kolejna para ;p

  27. Kurczę takie nogi, to aż grzech zakrywać :) hehe Tylko pozazdrościć :) A buty są mega, z chęcią bym Ci je skradła- rewelka :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

  28. Wspaniała stylizacja ! Bardzo mi się podoba :) Masz świetne nogi :):)

    http://izabielaa.blogspot.com/2013/12/we-never-change.html

  29. Zapraszam do mnie na konkurs! Do wygrania 100$ na zakup ubrań i dodatków ze strony sheinside.com. Tutaj link: http://sandrainvogue.blogspot.com/2013/11/giveaway-darmowe-rozdanie.html

  30. JaMajka says:

    Bardzo ładne zdjęcia :) Wyglądasz bardzo elegancko i szykownie- bardzo fajne połączenie mininalizmu :)
    Pozdrawiam!

    PS: Obserwuję i liczę na to samo :)
    floweryblog.blogspot.com

  31. jejku , ale piękne buty !! sama bym chciała takie , ale za mała jestem ;c;c

    zapraszam do mnie <3 <3 gliniankaa.blogpost.com

  32. Angie says:

    polecam :)


    zazdroszczę maili!
    i gratulacje 500 obserwatorów. dla mnie to marzenia ściętej głowy :(
    świetna marynarka ♥ droga była??
    na 9 zdjęciu szkoda, że wiatr Ci przykrył twarz włosami

    pozdrawiam

  33. Dla mnie najlepszą częścią garderoby z tej stylizacji są BUTY :D bardzo mi się podobają :) Pozazdrościć długich, zgrabnych nóg :)
    http://vogueswing.blogspot.com

  34. polyvory says:

    świetny zestaw ^

  35. Venus says:

    ślicznie jak bizneswoman :)

  36. Cudownie wyglądasz Pani biznewoman ;)

  37. moja kochana wyglądasz mistrzowsko :)

  38. Really great inspiration! Tell me if you would like to follow each other, would love to hear from you - Lots of Love, Kyra♡
    www.kyras.de

  39. Genialnie wyglądasz, ciesze się ze czekasz, już go dodaję :)
    Tak ciepło na żakiet, czy stosujesz trik jak ja, typu ściągam na zdjęcia? ;)
    Pozdrawiam
    Styl Bycia

  40. Dorothy says:

    Sprawdziłam przed chwilą w słowniku i wychodzi na to że i Twoja i moja wersja jest poprawna:)

  41. Dorothy says:

    Dziękuję!:) Ty na pewno tez kiedyś osiągniesz taką liczbę;)
    Nie,nie była:)

  42. Dorothy says:

    Ściągam na zdjęcia:)

  43. masz śliczne szczupłe nóżki :) a stylizacja jest świetna :)

  44. Dbająca says:

    Cudna marynarka!

  45. kolcia. says:

    jak ja uwielbiam tutaj zaglądać :) wszystko gra ii Ty genialnie wyglądasz :) :* buziaki :)

    http://monmondeefou.blogspot.com/

  46. Angie says:

    dzięki za zaproszenie, ale chwilowo nie wezmę udziału ;)
    muszę się wyspać ;)
    a porównując ceny to chyba najtańsza opcja możliwa (Sylwester)

    napisałam pod tym postem by nie "zaśmiecać" komentarzy pod rozdaniem ;)

    pozdrawiam

  47. takie zestawienia lubie, prosto i elegancko!!!
    obserwuje i czekam na wiecej;)


    http://justherpointofview.blogspot.com/

  48. Ania W says:

    Pasiasta marynarka jest piękna :-)

  49. Milena. says:

    Jakie nogi!
    Ślicznie wyglądasz. ♥

  50. curse says:

    zazdroszczę tak chudziutkich i zgrabnych nóg ♥ wiele bym oddała, żeby takie mieć :)

  51. Wyglądasz świetnie! :)
    Buziaji, Michalina.
    www.soinspiring.pl

  52. Eseelchen says:

    nice :) i fajna marynarka :D

  53. Dalila says:

    oo świetny zestaw! podoba mi się ;)

  54. Boska kopertówka ♥

  55. Tinaaa says:

    Bardzo ładnie ! ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)