Życzenia świąteczne

Hej:) Miałam napisać ten post jutro,ale stwierdziłam że nie będę miała pewnie za dużo czasu,wy zresztą pewnie też.

Dlatego już dzisiaj chciałam Wam życzyć WESOŁYCH ŚWIĄT!:)
  •  Życzę Wam abyście spędzili je w miłej,rodzinnej atmosferze i aby były one wyjątkowe dla każdego z Was.
  • Życzę Wam aby każdy dostał swój wymarzony prezent,jednak ja jestem już w takim wieku że wiem,że to nie prezenty są najważniejsze i będę cieszyła się z wszystkiego(chociaż wiem co dostanę,ale o tym niedługo!).
  • I na koniec życzę Wam jeszcze żebyście ten czas spędzili jak najlepiej i spędzili jak najwięcej czasu z rodziną.
Pozostając w klimacie Świąt kilka świątecznych zdjęć.Powiem Wam że były to chyba najtrudniejsze zdjęcia jakie wykonałam.Mojemu psu(Xenie,czyli temu czarnemu) bardzo trudno zrobić zdjęcie normalnie,a co dopiero w czapce :D Jednak jakoś się udało i teraz razem z moimi wszystkimi zwierzakami życzmy Wam jeszcze raz WESOŁYCH ŚWIĄT:)

Większość moich prób kończyła się tak:


lub tak:












40 Responses so far.

  1. ten trzeci piesek ma świetne oczka hahah :))) Wesołych Świąt ;*

  2. Agata says:

    Wesołych Świąt ♥

  3. Piękne są :)
    Wesołych Świąt!

  4. Ach :D Tobie również Wesołych Świat :D I Wszystkiego Najlepszego :D
    Cudowne dwa małe Święte Mikołaje :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

  5. Daisy y says:

    Jakie fajne zdjęcia ! *.*
    Ja w tamtym roku uszyłam z mamą taką czapkę psu, też nie mogłam zrobić zdjęć :D
    Wesołych ! ;>
    Obserwuję ^^

  6. Karis says:

    hehe jakie urocze ;d

  7. Cudne zdjęcia!
    Wesołych świąt!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

  8. klaudmen says:

    Tobie również wesołych świąt :*

  9. :) no tak prezenty nie sa najwazniejsze ale milo byc obdarowanym i samemu obdarowywac :) zdjecia fajne i psiak czarny nie wygladal na zadowolonego :D ja moim nie próbowałam nakładać nic na glowe, bo czapki bym juz od huskiego nie odzyskala w calosci ;b wesolych swiat!

  10. MrsVain says:

    ale super zwierzaki! :) wesołych świąt!

  11. Wiktoria says:

    Zdjęcia bardzo pomysłowe :) Tobie również życzę wesołych świąt, w gronie rodziny i wymarzonego prezentu :)

  12. Paulina A says:

    Nawzajem, nawzajem! :*

  13. Carooline says:

    jakie słodkie pieski <3

  14. agne says:

    jakie urocze zwierzaki! :)))
    Wesołych Świąt :)

  15. Super blog !
    Zapraszam do mnie.... ,do obserwowania, do komentowania :)
    http://tru-skawkowa.blogspot.com/

  16. werii says:

    Wesołych Świąt!

  17. Wesołych Świąt :))

  18. Wesolych Swiat!!!;)

  19. Tez myślałam tak jak ty i dzis napisałam, bo pewnie jutro bedzie duzo latania ;)
    Próbowałam ubrac kociaki w czapce ale sie nie dały ;)

    Wesołych świat ;)

  20. Jakie słodkie są ;o

  21. curse says:

    wesołych świąt! :)

  22. Martuś says:

    Tobie również wesołych Świat :) Słodkie masz te zwierzaki :)

  23. Isa says:

    Jak ja bym chciała mieć tyle zwierzaków ;-;


    evil-kolory-zycia.blogspot.com

  24. Anita says:

    Urocze zdjęcia ;*
    Wesołych świąt Kochana ♥

  25. Mała Mi. says:

    urocze zdjęcia:D
    wesołych świąt! :)

  26. śliczne pieski<3 w ogóle fajnie tu, więc dodam sobie do obserwowanych i jeszcze wrócę ;)

    Życzę wesołych, spokojnych i rodzinnych Świąt! :)

  27. slodkie te twoje zwierzaki w czapkach mikolajow :)
    My tobie rowniez zyczymy Wesolych i spokojnych Swiat Bozego Narodzenia ;)

  28. słodkie zwierzaki :)
    Wesołych Świąt! :)

  29. Juliet says:

    Dzięki za komentarz! ;)
    Hah! Psiaki w tej czapce wyglàdają super ;D

    http://lula-and-her-lullaby.blogspot.com/

  30. Paulla says:

    Ale słodziaki.! <3

  31. amen says:

    jakie słodkie zwierzaaaki, musze swoim tak popróbować :)

    Zapraszam do mnie na mały konkursik! I zachęcam do klikania w banner sammydress- to dla mnie bardzo wazne. Dziękuję ślicznie! :)

  32. słodziutki psiaczki !! :) Nie udawało się? Podołałaś. Zdjęcia są urocze :)
    WESOŁYCH :*

  33. Palinka says:

    Zwierzaki skradły mi serce! :)
    Wszystkiego, co najpiękniejsze! <3

  34. zdrowych wesołych świąt
    :*

  35. Wesołych Świąt kochana <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

  36. Wesołych świąt i Tobie życzę! :)

  37. MP Place says:

    przesłodkie zdjęcia :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)