Sport look

Cześć:) Od mojego ostatniego posta dużo myślałam na temat blogowania i jestem prawie pewne że chcę tu wprowadzić dużo zmian.Jak jeszcze wszystko raz przemyślę to wtedy napiszę coś więcej.Od jakiegoś czasu czegoś mi tu brakuje,ale faktem który mnie przeraża jest to,że blogosfera przez ostatni rok strasznie się pogorszyła.Teraz każdy chce mieć bloga bo jest to "modne".Ehh strasznie nie lubię takiego czegoś,w dodatku nasiliło się zjawisko"obs=obs".Tego to już w ogóle nie toleruję!Jest to najgorsze zjawisko blogerskie,myślałam że bloga zakłada się z pasji  a nie dla obserwatorów....Zauważyłam że nie tylko ja tak sądzę,bo na kilku blogach też czytałam posty na ten temat.Mogłabym pisać na ten temat i pisać,ale to nie ma sensu bo i tak zawsze będę takie osoby,którym będzie zależało tylko na obserwatorach a na ich blogach będzie wiało nudą.

Z racji tego,że trochę się rozpisałam tutaj już nic nie dodam,tylko zapraszam do obejrzenia jednej z moich ulubionych stylizacji.Zdecydowanie preferuję taki styl "na luzie" :)












koszulka-Cubus
katana-nn
spodnie-New Yorker
buty-Nike Air Max

Categories:

40 Responses so far.

  1. Super wyglądasz, buty świetne!
    Pozdrawiam ;-)

  2. Paulina A says:

    Katana jakoś do mnie nie przemawia, ale reszta jest cudna. ;) Zgadzam się z Tobą, bloga powinno zakładać i prowadzić z pasją. Nie chodzi przecież o obserwatorów czy współprace, ale o dzielenie się ludźmi czymś, co się naprawdę kocha. Po za tym od razu widać dlaczego ktoś założył bloga. :p

  3. Kinga says:

    Bardzo fajna stylizacja.
    Czekam na zapowiedziane zmiany :)

  4. Natalia. says:

    Śliczne zdjecia, jeju *,*
    Super post ! :)
    Zapraszam na nowy tag.

    xnataliaxx.blogspot.co.uk

  5. Natalia. says:

    Śliczne zdjecia, jeju *,*
    Super post ! :)
    Zapraszam na nowy tag.

    xnataliaxx.blogspot.co.uk

  6. NiikaBlog says:

    Prześlicznie wyglądasz ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

  7. Taki luźny look najbardziej Ci pasuje,wyglądasz bardzo ładnie i naturalnie:)
    Pierwsze zdjęcie mega!;)

  8. Ada says:

    Śliczna katanka :)

  9. Świetnie wyglądasz!
    Muszę zebrać 100 kliknięć, żebym mogła starać się dalej o współpracę z sheiside.
    Mam nadzieję, że pomożesz mi zebrać te 100 kliknięć. Musisz tylko kliknąć w baner sheinside w pasku bocznym bloga :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

  10. zamierzam na wiosnę kupić air maxy :D

  11. Martuś says:

    Zgadzam się z Tobą. Obserwuję tylko te blogi, które mnie interesują ;)
    Stylizacja bardzo ładna; zazdroszczę butów :)

  12. super loook.. ale wolalbym botki widzieć a nie jakies adidasy ;p

  13. Tak, ja też straciłam wiarę w co poniektóre blogerki (zarówno te polskie jak i zagraniczne). Gdy widzę komentarz w stylu "obserwacja za obserwację, zaczniesz pierwsza?" to aż mi się włos na głowie jeży. Czemu ludziom nie zależy na fajnych, treściwych komentarzach, coś wnoszących w nasze życie tylko na liczbie obserwatorów ? Smutne. Na początku widząc te zagraniczne komentarze po angielsku bardzo się cieszyłam, że aż z takim rozmachem zaczęłam, ale z czasem zrozumiałam, że to niestety zwykły spam.
    Co do stylizacji - duży plus dla leginsów/spodni i koszulki!! Bardzo, bardzo, bardzo!! :)

    www.cukrowana.blogspot.com

  14. Świetne zdjęcia ;) musiało być Ci zimno ; c
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

  15. Fajna stylizacja ;) Prosta ale ładna podoba mi się ;D

  16. CZARNA says:

    jejku też nie znoszę tego "obserwujemy" te komentarze strasznie działają na nerwy jeśli ktoś chce mnie obserwować bo mój blog rzeczywiście mu się spodobał to nie widzę przeszkód też odwiedzę ale zaobserwuje jeśli naprawdę mi się spodoba.
    bardzo ładne połączenie!

  17. Jakie piękne buty ♥

  18. Świetna stylizacja !! :)

  19. Klauudia says:

    Kurde jaka ty śliczna jesteś : ) Śliczne okulary , i fajne buty : ) Mam nadzieję ,że mnie jeszcze pamiętasz : ) Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Pozdrawiam : )

  20. Darhh says:

    Fajnie wyglądasz :) podoba mi się Twój kolor włosów.

  21. Popieram Cię w 100%. Blog to moda ;-; A to "obserwowanie" miało pomóc ludziom śledzić nowe notki, a nie fejm ogłaszać ;-;

  22. No zobaczymy jakie zmiany tutaj zajdą... :))
    Uwielbiam taki luźny styl, super wyglądasz i fajne air max'y! :))

  23. Też lubię taki styl ;) luzny i do wszystkiego prawie pasuje

  24. adgam says:

    ślicznie wyglądasz :) zgadzam się z tobą, każdy teraz zakłada sobie bloga, ale nie z pasji, tylko dla obserwatorów :/

  25. karolyna says:

    Tez najbardziej nienawdzie obs=obs....oraz zebranie o klikanie w baner.

  26. Świetna stylizacja, podoba mi się Twój niewymuszony luz i punkt widzenia. Piąte zdjęcie jest szałowe:)
    Pozdrawiam ciepło, Madlen

  27. World says:

    Śliczna stylizacja ! Air Maxy.Piękna *.*

  28. Lola says:

    okropnie zazdroszczę figury!!!
    świetne buty ♥
    zapraszam do mnie :)

  29. Pauli798 says:

    Super wyglądasz. Bardzo fajna stylizacja.

  30. fajne spodnie XD
    dzięki (:

  31. zdjęcia na luzie i spontaniczne są zawsze najlepsze :3
    świetnie wyglądasz :)

  32. Świetny set w Twoim wykonaniu.
    Idealne połączenie. Mysle że zainspiruje sie w moich kolejnych stylizacjach.
    Ciekawie i z klasą.
    Buziaki Sylvia ❤️

  33. Venus says:

    bardzo mi się spodobały Twoje buty :)

    Dlatego ja się nie bawię w obserwacje :P

  34. Śliczne wyglądasz, a piąte zdjęcie jest genialne ^^

  35. podobają mi się Twoje buty i zgadzam się z tym co napisałaś o szale na blogi. Pozdrawiam ;)

  36. Dorothy says:

    Dokładnie!Smutne to jest :<

  37. Dorothy says:

    Dziękuję i również pozdrawiam:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)