Dodatki na półmetek

Cześć;) W tym tygodniu miałam tyle zajęć,że nawet nie miałam kiedy tutaj zajrzeć.W ten weekend napiszę posty na przyszły tydzień i wtedy nie będzie problemu z czasem.A jak jest u Was?Też macie tak dużo nauki?U mnie dopiero zaczęło się półrocze a już mam kilka ocen.Jednak nie ma co narzekać,trzeba się uczyć bo za rok czeka mnie matura:)

Mój półmetek jest za równe 8 dni,dlatego chciałam Wam pokazać dodatki od FASHIONBUTIUQE(klik) jakie założę.Cały strój razem z dodatkami pokażę Wam zapewne po połowinkach :)






Categories:

26 Responses so far.

  1. świetna torebka :)

  2. Anita says:

    Jakie urocze kolczyki ♥
    Zapraszam.

  3. Nataliaa says:

    Śliczna biżuteria <3

  4. Wszystko jest piękne :)

    czarnakreska-barw.blogspot.com

  5. NiikaBlog says:

    Ale cudnee! ;3

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

  6. Paulina A says:

    Jestem ciekawa całego stroju. :D Ja półmetek mam dopiero za rok. ;)

  7. Cudeńka! Bransoletka jak dla mnie najlepsza :))

  8. Claire says:

    Urocze dodatki (: Baw się dobrze na półmetku!

  9. Venus says:

    urocze kolczyki

  10. Ja mam naukę, projekty itd. Jeszcze dwie szkoły to masakra;p
    Dodatki cudowne, jestem ciekawa jak będą się komponowaly w całości!
    www.sandicious.blogspot.com

  11. Roxana says:

    Bardzo ładne rzeczy :) Bransoleta jest cudowna, sama bym nosiła ^^

    www.devooted.blogspot.com

  12. Bardzo lubię takie puzderka :)

  13. Śliczne te dodatki!
    Pozdrawiam ;-*

  14. Kolczyki najlepsze!



    evil-kolory-zycia.blogspot.com

  15. Dominika says:

    super dodatki, czekam na cały outfit :)

  16. sue says:

    sliczna torebeczka!!:)

  17. Świetne dodatki!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

  18. MrsVain says:

    słodkie kolczyki :D

  19. Wspaniały wpis i świetny blog <333 Będę wpadać częściej.
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://bluuush69.blogspot.com/

  20. te rozowe kokardki to kolczyki?
    jesli tak to sa urocze

  21. Dorothy says:

    Tak:) To kolczyki :)

  22. siecina. says:

    ja za tydzień mam 100dniówkę, już doczekac się nie mogę! chociaż im bliżej, tym więcej stresu, hahah ^^

    PS. Zapraszam do udziału w akcji "LUTY W OBIEKTYWIE", więcej u mnie na blogu :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)