Mint

No i znowu mamy dłuższe wolne.Ja się bardzo cieszę i mam zamiar poleniuchować,bo potem czeka mnie ostatni miesiąc szkoły przed końcem semestru i pewnie jak zawsze w tym okresie będzie multum nauki.Macie jakieś plany na te wolne dni? :) W ostatnim czasie złapałam małego lenia i nawet nie uruchamiałam laptopa,dlatego nie było mnie tu dłużej niż zwykle.Teraz myślę że już go zwalczyłam,dlatego  tak jak zawsze w piątek mam zamiar odpisać na wszystkie maile.

Dzisiaj mam dla Was więcej zdjęć z ostatniej sesji z BARTKIEM(klik),które obiecałam dodać.










Miłego wieczoru :)

Categories:

53 Responses so far.

  1. Piękna stylizacja i zdjęcia!
    Pozdrawiam ;-)

  2. Ada says:

    Bardzo ładne zdjęcia :)

  3. Roxana says:

    To 2 zdjęcie jest tak cudowne, że mi tchu brakuje! ^^

    www.devooted.blogspot.com

  4. sliczny kolor sweterka

    bardzo cieszy mnie ten jeden dodatkowy dzien wolnego

  5. NiikaBlog says:

    Cudniee ♥

    niikablog.blogspot.com

  6. Ale Ty jesteś Śliczna ! ;)
    Piękna stylizacja :)

  7. Piękny kolor sweterka, a reszta idealnie do niego pasuje ;) Bardzo mi się podoba !

    www.impossiblelive93.blogspot.com

  8. bardzo pasuje do Ciebie :)

  9. Karis says:

    świetne fotki ;))

  10. Genialne zdjęcia ; ) masz śliczne włosy ;>

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

  11. agne says:

    śliczny sweterek :)

  12. lu ciam says:

    masz prześliczną urodę - taką delikatną :)

  13. Daga says:

    Jaka ty śliczna, super zdjecia, bardzo mi sie podobają <33.

  14. Dominika says:

    Ale cudne :)
    domiiibloggg.blogspot.com

  15. Agata says:

    piękny sweterek ♥

  16. Super post!
    Obserwuję:)
    Proszę i to bardzo mocno!Weź udział w konkursie na post promujący!Nawet jeśli nie wygrasz to i tak opublikuje twój blog!<3
    Byłabym zachwycona!Proszę z całego serduszka!

    juleczka-kuleczka.blogspot.com

  17. Catherine says:

    Fajna miejscówka :)
    2 zdjęcie świetne!
    Ogólnie całość idealna

  18. Piękna stylizacja ! bardzo podoba mi się twój kolor włosów;)
    chętnie obserwuję.

  19. świetne zdjęcia i stylizacja ;> ja nic konkretnego nie planuję :D

  20. fajnie, tak naturalnie ;)
    masz ciekawy kolor włosów, zdjęcia robione dobrym aparatem i ciekawie powychodziły ;)
    jak to miesiąc szkoły> maturzystka?
    chyba, że tak ;P
    ps. oddasz mi ten sweterek?
    anonym-marzycielka.blogspot.com

  21. Ładnie :) Mam podobny sweterek.

  22. Aleksuu says:

    Śliczny sweterek i świetne zdjęcia! :)

  23. curse says:

    cudne zdjęcia ♥

  24. miętowy w tym roku stał się jednym z moich ulubieńców;) sweterek cudowny jak i całe zestawienie;)
    www.sandicious.blogspot.com

  25. Anita says:

    Znakomita stylizacja ;)
    Zapraszam ♥

  26. hi! nice blog!
    follow to follow?
    let me know!!

    http://defishencia.blogspot.ru/

  27. Ślicznie wyglądasz:) Bardzo subtelne zdjęcia:)

  28. Angie says:

    dziękuję !
    wiesz... ja próbuję i stoją w łazience godzinę, bo tyle poprawek....

    ale głupio, że semestr kończy się dopiero za miesiąc...
    ah.. Ty to nas zasypujesz ostatnio swoimi zdjęciami...
    ale są przepiękne
    wyślij teraz Bartka do mnie na sesję
    na 3 zdjęciu trochę "urwał" Ci głowę... :/

    buźka ;*

  29. Tinaaa says:

    Sweterek ma piękny kolor. :)

  30. Allex says:

    oo przyjaciolka ma ten sam sweterek ♥ fajny jest!

  31. Stylizacja jak i zdjęcia są super!

  32. chyba wszyscy się cieszą że nie muszą już jutro iść do szkoły :)
    świetne zdjęcia :)

  33. Paulina A says:

    Jak zwykle super zdjęcia i stylizacja :D

  34. Venus says:

    prześliczna stylizacja :)

  35. Świetnie wygląda polączenie tego sweterka z taką spódnicą ♥

  36. Łucja D says:

    Cudne zdjecia , bardzo ładnie wyglądasz :)
    Obserwujemy ?Zacznij i daj znac a odwdzieczę się
    pozdrawiam , miłego tygodnia :*

  37. Daisy y says:

    Cudny sweterek *.*

    http://lifebydaisyy.blogspot.com/

  38. Roksana says:

    świetnie wyglądasz ;)

  39. Wyglądasz ślicznie, sweterek <3

  40. Pauli798 says:

    Super zdjęcia. Śliczny kolor sweterka. Zapraszam.

  41. Ale masz teraz ładny wygląd bloga :)

  42. Dorothy says:

    Dobry aparat nie ma tu wielkiego znaczenia,bo znam kilka osób które mają lustrzanki i ich zdjęcia są kiepskie,bo nie potrafią się nimi obsługiwać(kupili lustrzankę,bo to takie "cool" i robią zdjęcia na trybach automatycznych-śmieszne:) Można mieć najlepszy aparat i słabe zdjęcia,bo się nie umie obsługiwać.
    Miesiąc szkoły został mi,bo 17 lutego zaczynam ferie:) Maturzystką będę za rok.

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)