necklace

Witam ;) Po zrobieniu fotografii które widzicie na dole stwierdziłam,że czas wynaleźć w domu jakiś kąt do robienia zdjęć.Pogoda niestety jest taka,że zamarzam w płaszczu i czapce a co dopiero jakbym miała iść zrobić zdjęcia mojego stroju :D Jednak po cichu liczę,że pogoda się poprawi,bo nie przepadam za robieniem zdjęć stylizacji w domu.

Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój nowy naszyjnik od sammydress.com. Jeszcze do niedawna nie przepadałam za takimi naszyjnikami,wolałam te "delikatniejsze".Teraz moje zdanie zmieniło się całkowicie,ten naszyjnik strasznie mi się spodobał i bardzo często go noszę.Pasuje mi do większości stylizacji:)












bluzka-Bon Prix
marynarka-H&m
spodnie-Bershka
kozaki-Pionier

Categories: ,

44 Responses so far.

  1. swietna stylizacja .;)

  2. Bardzo mi się podoba cała Twoja stylizacja!
    Pozdrawiam ;-*

  3. Też chcę taki :)) Śliczny jest ;3

  4. ladnie wyglądasz, bardzo fajna torebka :))

  5. jesteś przepiękna :)

  6. Ładne masz włosy :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://sialalala96.blogspot.com/

  7. Śliczne zdjęcia. Tak.. pogoda jest okropna. JA bym na Twoim miejscy jednak znalazła kącik do robienia zdjęć, jak piszesz.. :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

  8. ładna marynatka :)
    / obserwuję od dawna ;)

  9. Też liczę, że pogoda się poprawi ;-;
    Świetna stylizacja i naszyjnik :)


    evil-kolory-zycia.blogspot.com

  10. Iwona M. says:

    Ja mam tak, jak Ty miałaś - chodzę po galerii i taki naszyjnik w tej chwili na promocjach można znaleźć nawet za 10 zł, ale nie mogę się przekonać... Prezentuje się pięknie, może kupię i poczekam, aż się nauczę je nosić :D

  11. Jak zwykle przepięknie! :)
    A co do pogody to słyszałem, że niebawem ma być lepiej.


    Pozdrawiam, Niepoprawny.

  12. Paulina A says:

    Śliczny ten naszyjnik ;)

  13. Bardzo fajna stylizacja i zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam!
    http://vanillaandcinnamon1.blogspot.com

  14. Wyglądasz pięknie! Stylizacja jest bardzo prosta, przez co jeszcze bardziej mi się podoba :))

  15. Kinga says:

    Bardzo ładny naszyjnik, ślicznie w nim wyglądasz:)

  16. Kostecka says:

    Świetny Post + Ciekawie Piszesz <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

  17. Dominika says:

    bardzo podoba mi się ta stylizacja :) zresztą jak każda twoja

  18. Ada says:

    Świetna stylizacja, bardzo kobieca! Ja tez bardzo nie lubię robić zdjęć w domu, ale Twoje wyszły perfekcyjnie :)

  19. ania says:

    super wygladasz, marynarka i kozaki naj! ♥

    Ania, http://taffydream.net/blog/

  20. Świetna stylizacja! Podziwiam bo ja bym nie wytrwalam by zrobić zdjęcia stylizacji na dworzu. Jestem mega zmarźluchem, więc zdjęcie kurtki = choroba :( Też mam nadzieję, że pogoda się trochę poprawi, ponieważ u mnie w mieście gdziekolwiek bym nie szła to śnieg wieje mi po twarzy. Pozdrawiam cieplutko ;*

  21. guuuffy says:

    fajny ten Twój look:D

  22. Ładny ten naszyjnik :)

  23. Marynarka jest cudowna. *-* Te paski i od razu lato staje przed oczami. ;)

  24. przpeięknie wyglądasz:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/winter-winter.html

  25. perfekcja!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/winter-winter.html

  26. Karou says:

    Śliczny naszyjnik :)

  27. Roksi.♡ says:

    Torebka jest ładna :) Świetna stylizacja!

  28. Mr K. says:

    Absolutna rewelacja! ; )

  29. Venus says:

    boski żakiet :) a naszyjnik jest aż taki masywny jak pisałaś idealnie pasuje :)

  30. Ania W says:

    Podoba mi się ta pasiasta marynarka, wyglądasz w niej bardzo ładnie :-)

  31. Fantastyczne zdjęcia ♥

  32. Roksana says:

    śliczna marynarka <3

  33. pogoda jest fatalna to prawda
    kazda chwile spedzona w domu a nie na zewnatrz uwazam za dar od boga :P

    swietne te fotki
    sliczny zakiet

  34. Jadzia says:

    bardzo fajny zestawik:)

  35. Jadzia says:

    bardzo fajny zestawik:)

  36. Przepiękna stylizacja :)

  37. bardzo ładna stylizacja :)

    http://wardrobeordinarygirl.blogspot.com/

  38. ślicznie wyglądasz;)

  39. oli says:

    Swietny post i blog :***
    http://summerorfulltime.blogspot.com/

  40. KAROLLING says:

    Super look! bardzo mi się podobają Twoje buty i dodatki ;)

  41. jadwigaa says:

    pierwsze zdjęcia są super ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)