Podsumowanie miesiąca-grudzień

Mamy weekend a ja leżę w łóżku chora,w dodatku mam tyle nauki,że cały dzień się uczę a jeszcze zostało mi mnóstwo rzeczy do zrobienia i nauczenia.Mam nadzieję,że jutro będę się czuła lepiej bo wybieram się do Wrocławia w poszukiwaniu sukienki na półmetek.Nie mam pojęcia jaką dokładnie bym chciała,dlatego zaraz biorę się za oglądanie jakiś fajnych sukienek,żebym miała jakieś wytyczne i łatwiej było by mi znaleźć tą idealną.

U mnie wszystko pojawia się z małym opóźnieniem,ale to dlatego że kompletnie zapomniałam o tym folderze z podsumowaniem miesiąca.Początkowo chciałam dorzucić kilka moich ulubionych z instagram'u jednak stwierdziłam,że dodam trochę zdjęć robionych już nową lustrzanką.Choroba pokrzyżowała mi plany i nawet jeszcze nie wyszłam z nią na dwór,żeby tam porobić jakieś zdjęcia.Mam nadzieję,że jutro ją przetestuję i zrobię zdjęcia stylizacji z jedną rzeczy jaką dostałam we wtorek w paczce:) Pierwsze 6 zdjęć to mini podsumowanie grudnia,a reszta to zdjęcia z ostatnich dni podczas testów nowego aparatu.


Moje 17-ste urodziny i Jaco <3


W takich momentach jak ten doceniam to,że urodziłam się w grudniu.Jeszcze tak niedawno obchodziłam moje 17-ste urodziny,a już mam rocznikowo 18,dla mnie to nie do pomyślenia i w ogóle nie czuję tego,że mam prawie 18 lat,dlatego cieszę się,że jeszcze mam tyle czasu do osiągnięcia oficjalnie pełnoletności.




 To są rzeczy wygrane w konkursie:












Miłego wieczoru!:)

Categories: ,

39 Responses so far.

  1. Ale pyszności! Świetne fotki :)

  2. VAULEE says:

    Ciekawy jest ten "deser" w szklance, wygląda smakowicie : )

  3. Nataliaa says:

    Fajne podsumowanie, śliczne zdjecia *o*
    natala-nata.blogspot.com

  4. to z kiwi wygląda przepysznie !

    http://exploremystoryx.blogspot.com/

  5. guuuffy says:

    zwierzaczki są przeurocze:D

  6. NiikaBlog says:

    Fajne podsumowanko! ;3 Cudne focie ♥

    pozdrawiam Nika ☺
    niikablog.blogspot.com

  7. heh, ja 18 w sierpniu, ale już doczekać się nie mogę :D ;)

    Loszi.blogspot.com

  8. Boże! Biedactwo moje... powrotu do zdrowia życzę ;*
    Piękny tort i słodkie zwierzaczki ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

  9. słodkie zwierzaki ! :)

  10. Tort wygląda pysznie! Piesek słodki!
    Pozdrawiam ;-)

  11. Angie says:

    co to za czarna psinka? przypomina nieco bordera :)
    świetne zdjęcia

  12. agne says:

    śliczne zdjęcia ;-))

  13. desery z kiwi wyglądają smakowicie :)
    zdrowiej szybko! :)

  14. zdjęcia są piękne! Widać,że nowy aparat się sprawuje :)
    w ogóle nie wyglądasz na 17 lat, wyglądasz zdecydowanie poważniej :)

  15. Piękne fotki, a zwierzaki przeurocze :))

  16. zdrowiej szybko!;)

    jaki sliczny jest ten piesek co jedno oko ma czarne a drugie niebieskie.;)

  17. Paulina A says:

    Super zdjęcia! Powodzenia w szukaniu sukienki ;)

  18. Niemożliwe że masz 17 lat, wyglądasz na o wiele doroślejszą ;)

  19. Venus says:

    śliczne zdjęcia i słodkie psiaki :)
    kuruj się :*
    ja też się przeziębiłam :/

  20. 17 lat? myślałam, że jesteś starsza o-O ho ho.
    Fajne zdjęcia.

  21. Karis says:

    Super zdjęcia ;))

  22. Super blog!
    Zapraszam do siebie i myślę, że ci się u mnie spodoba. Dopiero zaczynam, ale i tak mam nadzieję, że odwiedzisz mój blog. :)
    http://juliee-bloog.blogspot.com/

  23. Szybkiego powrotu do zdrowia!!;)

  24. Roksana says:

    mmm, smakowity torcik <3 zdrowiej :)

  25. duzo zdrowka zycze

    a co jest w tych kieliszkach?? widze chyba kiwi i jakas czekolade, tak?

  26. Julia says:

    piękne zdjęcia :)

  27. Ciekawe foty, pozdrawiam.

  28. Mr K. says:

    Wielkie dzięki za odwiedziny! Pozdrawiam ; )

  29. fajne kwiatki
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

  30. Och uwielbiam takie posty pełne emocji ♥

  31. Pokażesz nam swoją sukienkę ?

    Ja już prawie 19, tak szybko leci po 18. :)
    Śliczne zdjęcia, jestem ciekawa innych.

  32. Dorothy says:

    Miał być husky,ale z tego co teraz widać trochę nas oszukali i jest to mieszanka huskiego(mam Xeny to husky) z no właśnie nie wiemy z czym,bo tata też miał być huskim,a jak teraz widać jednak nim nie jest :D

  33. Dorothy says:

    Tak-kiwi,czekolada i jogurt naturalny :)

  34. Dorothy says:

    Oczywiście!Pokażę:)

  35. Izabela says:

    Ładne zdjęcia i sliczny piesek! Zaobserwowałam
    Mam prośbę, mogłabyś kliknąć u mnie w baner Aupie i linki w notce? Staram się o współpracę z nimi i to dla mnie bardzo ważne. Mam nadzieję, że mogę na Ciebie liczyć. Z góry dzięki! ♥
    stay-charming.blogspot.com

  36. Dorothy says:

    Dziękuję za zaobserwowanie;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)