Sammydress shirt

Cześć:) Ta niedziela nie była tak nudna i leniwa jak zawsze.Na początku szybkie zdjęcia na bloga(pogoda jest okropna,dlatego były to mega szybkie zdjęcia),potem 20-ste urodziny mojej kuzynki,a na końcu wybrałam się na festiwal,który już od kilku lat jest organizowany w mojej miejscowości.Byłam w szoku bo na prezentacji"Jak zmieniają się uczestnicy" moja była wychowawczyni umieściła moje zdjęcie,jak miałam może z 8 lat i tam śpiewałam :D W tym roku jestem pozytywnie zaskoczona,bo pojawiły się nowe głosy i na głowę pobiły "stare",co roku te same osoby,więc zaczynało się to robić nudne,a tu przychodzą nowe i w dodatku tak świetne głosy.Jak najbardziej na plus:)

Dzisiaj pokazuję Wam moją nową koszulę-uwielbiam ją!W ogóle kocham koszule i mogłabym je nosić cały czas.Ta mi się spodobała,bo ma ciekawie ozdobione kieszonki i jest w bardzo fajnych kolorach:) Musicie mi wybaczyć dużą ilość stylizacji z tymi spodniami,ale należą one do moich ulubionych i najchętniej bym ubierała tylko je :D











spodnie-New Yorker
czapa-C&A
buty-Street Shoes

Categories: ,

56 Responses so far.

  1. Aria says:

    śliczna koszula :)

  2. NiikaBlog says:

    Przepięknie ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

  3. Śliczna bluzka!
    Muszę zebrać 100 kliknięć pomożesz mi?
    Musisz tylko kliknąć w baner Sheinside z boku :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

  4. JAY says:

    Hej, Zaczynam od nowa pisać bloga i myślę, że Ci się spodoba! Gdybyś miała wolny czas mogłabyś wpaść choć na minutkę i może skomentować? Chciałabym odzyskać dawnych czytelników i obserwatorów. Było by mi miło i z góry dziękuję. Adres bloga to http://jaykenjay.blogspot.com/. Przepraszam za spam <3 I love u <3

  5. Piękna koszula:)

    Zapraszam do siebie:)
    http://glammadz.blogspot.com/

  6. Uwielbiam koszule w kratę, a ta jest rzeczywiście świetna :)

  7. klaudmen says:

    slicznie wygladasz :) pasuje Ci ta koszula :)
    klaudmen.blogspot.com

  8. Anita says:

    Śliczna koszula ♥

  9. Very cool and edgy !;)




    http://style-squared.blogspot.ca/

  10. agne says:

    świetna koszula :) ślicznie wyglądasz ;-)

  11. MrsVain says:

    świetna koszula, fajne ma kieszenie :)

  12. też uwielbiam koszule, a twoja jest naprawdę prześliczna! No i piękne fotki!

  13. piękna koszula, sama na nią poluję :D

  14. identyczne koszule były w Zarze planowałam kupić ale była za duża :( moze tutaj znajde swój rozmiar :) udana stylizacja :)

  15. guuuffy says:

    koszula jest rewelacyjna!:D

  16. Monika says:

    Jejku kocham tą koszulę ! ♥♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

  17. Dominika says:

    śliczny zestaw :) koszula *.*
    domiiibloggg.blogspot.com

  18. Allex says:

    ale ma ładne kolory :>

  19. Fajnie wyglądasz, ale przede wszystkim jesteś przepiękną dziewczyną z jeszcze piękniejszym uśmiechem!

  20. Paulina A says:

    Takie proste stylizacje są najładniejsze :D

  21. lu ciam says:

    podobają mi się takie czapki :) chyba sobie kupię z napisem Paris :)

  22. Mela :) says:

    Świetna koszula ! I piękna figura :))
    A moja niedziela była pełna leniuchowania :))

  23. świetna koszula :) uwielbiam twoją urodę! ♥

  24. uwielbiam koszule,twoja jest piękna. Pozdrawiam

  25. swietne zdjecia, uwielbiam koszule w krate
    lubie takie imprezy - festiwale

  26. Koszula powala na kolana *o*


    Dziękuję za komentarz u mnie :))
    evil-kolory-zycia.blogspot.com

  27. Pauli798 says:

    Śliczna koszula. Przepięknie. Na luzie.

  28. Tinaaa says:

    Koszula przepiękna ! :)

  29. Michał says:

    Ładnie. Dobre zdjęcia .

  30. świetnie wyglądasz w nowej koszuli;)

  31. Venus says:

    genialna koszula :) fajnie ją połączyłaś z resztą

  32. Angie says:

    dziękuję, dziękuję ;*
    postaram się pisać częściej przydatne rady :)



    o co chodziło z tym spotkaniem/festiwalem?
    z głosami chodzi o śpiew?
    wybacz. słabo coś dzisiaj kontaktuję. zwłąszcza o tej godzinie ;)

    świetna koszula! już ją uwielbiam ♥
    szkoda, ze nie dodałaś linka bezpośrednio do niej :(

  33. super wyglądasz:)
    piękna koszula :)

  34. Martuś says:

    Świetna koszula, bardzo mi się podoba :)

  35. świetna koszula! Chciałabym zobaczyć ten filmik co śpiewasz hah :)
    obserwuje i licze na rewanż <3

    http://karo-karoo.blogspot.com/

  36. Dorothy says:

    Cała nazwa to Festiwal Kolęd i Pastorałek,już chyba od 15 lat się odbywa u mnie w miejscowości:) Tak,tak o śpiew,nawet napisałam,że kiedyś też tam śpiewałam :D

    Niestety na tej stronie jest tyle rzeczy,że bym musiała chyba znowu z godzinę jej szukać :(

  37. Dorothy says:

    Dziękuję za zaobserwowanie,ale ja nie bawię się w takie coś :) Zaobserwuję tylko i wyłącznie wtedy jak spodoba mi się Twój blog:)

  38. bardzo ładne zdjęcia ! dobre zestawienie ubrań!

  39. Izabela says:

    Koszula jest świetna, marzy mi się taka :)

  40. świetna stylizacja :) ogólnie bardziej mi się podoba w wersji z czapką, ponieważ nadaje ona charakteru :)
    http://carmenlolka.blogspot.com/

  41. Koszula jest znakomita!;D
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraaszam ♥

  42. świetna jest ta koszula ;)

  43. Kamson.pl says:

    Ah bo te niedziele mają to niestety do siebie. Super zdjęcia, ciekawy look. pozdrawiam

  44. Piękna stylizacja :)
    Koniecznie obserwuję i pozdrawiam cieplutko!
    www.themissydi.blogspot.com

  45. Pasuje Ci ten strój :3

  46. pasują do Ciebie takie zestawy :)

  47. o jej, piękna koszula! :)

  48. Wspaniały blogi ciekawy wpis<333333 Będę wpadać częściej :3
    Obserwuję i liczę na rewanżyk: http://bluuush69.blogspot.com/2014/01/7-rozdzia.html

  49. Roksi.♡ says:

    Uwielbiam koszule, a ta jest cudowna! :))
    Blog♡

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)