Sylwestrowo

Cześć;) Tak jak się spodziewałam nauczyciele zapowiedzieli ogrom kartkówek i sprawdzianów.Najgorszy będzie przyszły tydzień,grr..nienawidzę końca semestru.To zdecydowanie "najgorętszy" okres w szkole.Pomimo masy nauki jaka mnie czeka w weekend i tak mam dobry humor,bo wczoraj w końcu dotarła moja nowa lustrzanka.Dzisiaj nie mam zbytnio czasu by na jej temat coś napisać,więc sami zobaczycie w najbliższych postach zdjęcia-dla mnie są o niebo lepsze!W dodatku przed chwilą przyszedł listonosz z paczką,którą wygrałam w pewnym konkursie.Pierwszy raz coś wygrałam,dlatego bardzo się cieszę i postaram się zrobić recenzję tych kosmetyków.

Myślę,że każdy wpadł już w wir szkoły,dlatego ja teraz z chęcią przypomnę sobie mojego Sylwestra,którego zaliczam do bardzo udanych;) Zdjęć podczas naszej zabawy robiliśmy bardzo mało,bo nagrywaliśmy filmiki,które wolę pozostawić tylko do naszego wglądu.Jednak przed wyjściem miałam chwilę czasu i zdążyłam zrobić kilka zdjęć:)






Miłego dnia!:*

Categories:

44 Responses so far.

  1. Karis says:

    uroczo wyglądałaś w tej fryzurce ;)

  2. Karou says:

    Bardzo ładne zdjęcia :)

  3. Paulina A says:

    Ślicznie Ci w takich włosach. U mnie na szczęście oceny są do jutra wystawiane, więc już jest lepiej ;D

  4. NiikaBlog says:

    Ślicznotka :*

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

  5. Bardzo ładne zdjęcia.;d

  6. piękną masz urodę :)

  7. Tinaaa says:

    śliczna ! *-*
    xxtinaaaxx.blogspot.com

  8. bulwa says:

    Ślicznie wyglądasz, ta fryzurka jest po prostu mega mega mega <3
    Pozdrawiam, Kinga.
    http://photography-kinga.blogspot.com/

  9. lu ciam says:

    strasznie ładnie wychodzisz na zdjęciach :)

  10. Izkaa says:

    Śliczna fryzura :) Podkreśla twoja cerę oraz piękną twarz :)

  11. ślicznie:) powodzenia w szkole:)

  12. Agata says:

    piękna! :) zazdroszczę Ci włosow ;)

  13. Isa says:

    Jak zawsze piękna *-*



    evil-kolory-zycia.blogspot.com

  14. MrsVain says:

    Fajnie ci w takich podkręconych włosach :)
    Mrs Vain

  15. Ania W says:

    Wyglądasz świetnie :-)

  16. Śliczną masz urodę ;-) taką delikatną. Szybko pokazuj co wygrałaś i poopowiadaj o lustrzance, bo jestem przed kupnem i potrzebuję jak najwięcej informacji ;-)

  17. GooHen says:

    boskie zdjęcia:)

  18. agne says:

    śliczną masz buźkę ;-) pozdrawiam! :))

  19. zdjęcia są śliczne! U mnie też ogrom pracy w szkole teraz... :(

  20. Simona says:

    Yeah, you´re so pretty my dear! :)

  21. współczujęl;/ mnie czeka sesja, więc tez będzie ciężko.. a zdjęcia są fantastyczne, jesteś bardzo fotogeniczna
    www.sandicious.blogspot.com

  22. Daga says:

    ale pięknie wyglądasz ** <3
    ♥blog♥

  23. Venus says:

    jesteś bardzo fotogeniczna :) istna modelka.
    Ja też mam masakrę szkole w luty - 3 obszerne egzaminy no i pisanie pracy mgr.

  24. Ślicznie wyglądasz! Ładna fryzurka ;-)
    Pozdrawiam!

  25. Piękne zdjęcia i fryzurka śliczna :)

  26. niemal jak na studiach
    to teraz tez najgoretszy okres

  27. Nie lubie tego okresu przed końcem semestru ;c Tyyyyle nauki

  28. jesteś bardzo ładna ;)

  29. pięknie wyglądasz :)
    miłego weekendu i powodzenia w szkole :)

  30. Angie says:

    dziękuję, dziękuję...
    spisz koniecznie i najlepiej daj na bloga.
    właśnie sobie uświadomiłam, ze taki publiczne plany są niezłą motywacją :)


    wybacz, bo może pytam po raz drugi, trzeci czy setny, ale jaka to lustrzanka Ci przyszła? marka? model?
    śliczne zdjecia. szczególnie ostatnie ♥


    buziaki ;*

  31. Claire says:

    Mój przyszły tydzień też będzie ciężki, końcówka semestru jest najgorsza. Ale damy radę! (: Śliczne zdjęcia c:

  32. Allex says:

    ale sliczne loczki ci wyszły ^^

  33. masz strasznie ładną urodę :)
    koniec semestru, to najgorsze, co może być :c

  34. sue says:

    śliczne zdjęcia ;))

  35. Natalia. says:

    Śliczne zdjęcia ! :)
    Obserwuję :)

    xnataliaxx.blogspot.co.uk

  36. Dorothy says:

    Wydawało mi się,że już Ci odpowiadałam na to pytanie,ale mogę jeszcze raz:) Kupiłam Canona 60D :)

  37. Dorothy says:

    Jeżeli masz jakieś pytania to zawsze możesz się odezwać na e-maila,z chęcią Ci pomogę w wyborze ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)