Xena

 Cześć:) Dni lecą jak szalone,zima zawitała już na dobre co mnie trochę przeraziło,bo nienawidzę tej pory roku.Śnieg wszystko utrudnia zaczynając od dojazdu do szkoły kończąc na zrobieniu zdjęć na bloga.A Wy lubicie zimę czy tak jak ja najchętniej byście przespali ten okres? :)

Mam zamiar częściej dodawać zdjęcia,które zrobiłam ja dlatego na dobry początek kilka zdjęć mojej kochanej Xeny.Kompletnie oszalałam na jej punkcie,wystarczy że spojrzy na mnie tymi pięknymi oczami i od razu jej wszystko wybaczam(a niestety często jest co :D)

 






Categories:

38 Responses so far.

  1. uroczy piesek :)
    Obserwujemy?:)

  2. Twój psiak ma cudowne oczka!:)

  3. Jaka śliczna psinka! Może jestem szalona, ale lubię bardzo zimę, kocham śnieg!!!

  4. Słodziak! Ja niesiety jestem troszkę negatywnie nastawiona do psiaków, bo 2 razy mnie już ugryzły ;<

  5. MATT says:

    Zima jest, które nie chcę ;c Świetne zdjęcia :)

  6. ah te cudowne oczy! ostatnie zdjęcie jest zniewalające :)

  7. Jaki śliczny piękne zdjęcie ;))

  8. wolę zimę od jesieni także nie muszę jej przesypiać :D ale jak przeciąga się do Wielkanocy to mam dość :c

  9. Claudia says:

    ojacie ale świetny psiak! ;D

  10. MrsVain says:

    ale ma oczy! genialne :)

  11. Uwielbiam pieski, Twój jest śliczny!
    Pozdrawiam ;-)

  12. CZARNA says:

    ja też nie znoszę zimy :D ładny piesek♥

  13. Jej śliczny piesek ;]] mam bardzo podobnego *o*
    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mn :**

  14. ja najchętniej uciekłabym w ciepłe kraje z okazji zimy...
    nie cierpię tej pory roku, zamarzam niesamowicie, a perspektywa ubierania kilku/kilkudziesięciu warstw na raz jest przerażająca jak dla mnie.
    najchętniej zawinęłabym się w kokon z koca i zasnęła jak niedźwiedzie. ;)

    pozdrawiam cieplutko.
    jesuswannatouchme.
    <3

  15. redhead87 says:

    fajne zdjęcia, i oczy zwierzak ma rewelacyjne:) obserwuję, zapraszam do siebie:)

  16. ojaaaa! ale ma przepiękne oczy *o*

  17. agne says:

    wow, jakie ona ma wyjątkowe oczy! :)

  18. Paulina A says:

    Zima jest piękna, ale tak zimna :( Śliczny piesek :D

  19. slodziak! ;) i jakie ma cudowne oczka.;)

  20. prześliczny piesek :)
    chciałabym bardzo psa, zamierzam mieć :3
    ładne zdjęcia ^^

  21. Venus says:

    w końcu zwierze to najlepszy i najwierniejszy przyjaciel :) -ładne zdjęcia
    ja lubię tylko zimę jak jestem na snowboardzie a tak to bym mogła przespać cała

  22. Co za piękna psinka i te oczy *-* Ja nie cierpię zimy.

  23. Martuś says:

    Łał, świetne ma te oczy ^^
    Ja bardzo lubię zimę i chyba nawet bardziej niż lato ;D

  24. cudny jest ten psiak :)

  25. Nie dziwię się, że wszystko jej wybaczasz - ma wyjątkowe oczy! :))

  26. Cudowny piesek ma śliczne oczęta! :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

  27. tez nie lubie zimy
    czekam na wiosne

  28. Angie says:

    usprawiedliwiona, nieusprawiedliwiona... ale posawołoby mi wreszcie się ogarnąć hahah...
    to możesz weźmiesz udział?


    śliczna psiunka! czy to rasowy czy w typie border collie/

    pozdrawiam

  29. mam nadzieję,że ta zima szybko minie, bo tez mam już dosyć. Cudownypies<3
    www.sandicious.blogspot.com

  30. adgam says:

    ja najchętniej przespałabym zimę ;) śliczny psiak :p

  31. Capp says:

    Fajny piesek :)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

  32. sue says:

    ale uroczy psiak ;)

  33. Dorothy says:

    Zaraz odwiedzę Twojego bloga i jeżeli mi się spodoba to tak :)

  34. Dorothy says:

    Miał być husky,jednak zostaliśmy trochę oszukani bo jest to mieszanka husky'iego z nie wiadomo czym :D Jak na złość wygląd(poza oczkami) ma po tacie,a wszystkie cechy charakteru po mamie(która jest rasowym husky),więc niestety jest z nią roboty,bo musi duuuużo biegać:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)