Zima!?

Jak na 5-tego stycznia to pogodę mamy świetną!Z racji tego,że okres zimy najchętniej bym przespała i nie wychodziła z domu taka pogoda jak najbardziej mi odpowiada.Nienawidzę zimna,zdecydowanie wolę gdy na dworze jest ciepło.No i plusem jest to,że nie zamarzam podczas robienia zdjęć.Te fotografie były robione już jakiś czas temu,ale dzisiejsze niczym się od nich nie różnią,co zobaczycie wkrótce.Dla mnie taka pogoda mogłaby być jak najdłużej!A tymczasem obiecany już od dawna zestaw z moją ulubioną torebką.Enjoy!:)











bluzka-nn
spódniczka-H&M
zakolanówki-Primark
kolczyki i torebka-Primark via FASHIONBUTIQUE
buty-www.czasnabuty.pl

Pamiętacie jak organizowałam konkurs z sklepem FASHIONBUTIQUE?Teraz możecie wygrać bardzo podobną torbę tutaj.Macie ostatnią szansę by się zgłosić,bo konkurs kończy się jutro.Do roboty!:)))

Categories: ,

49 Responses so far.

  1. Pogodę mamy cudną, to prawda ;-) Wyglądasz ślicznie! Torebka boska!
    Pozdrawiam ;-)

  2. Buty i bluzka mi się podobają ;))
    Zapraszam http://super-kosmetyki.blogspot.com/

  3. klaudmen says:

    slicznie wygaldasz:*

  4. MrsVain says:

    ślicznie wyglądasz :) ładna torebka
    Mrs Vain

  5. Ja również zimą nie wychodziłabym z domu. Natomiast ja wielbiam, gdy na dworze jest zimno, a ja siedzę i grzeje się w domku popijając gorącą herbatkę :) Śliczne zdjęcia :)

  6. NiikaBlog says:

    Przepieknie!

    niikablog.blogspot.com

  7. nie chce zapeszać, ale podobno na przełomie stycznia i lutego ma spaść śnieg -.-'

  8. Aleksuu says:

    Też wolę taką pogodę niż zimę!!
    Masz piękną figurę, trenujesz?

    Aleksuu.blogspot.com

  9. Isa says:

    Marzę o takich kolczykach *-*



    evil-kolory-zycia.blogspot.com

  10. Też nie lubię zimna, jestem typowym zmarzluchem :) Świetny zestawik. Wyglądasz bardzo delikatnie i dziewczęco.
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili <3

  11. A mi się podoba taka pogoda! :) Dla mnie mogłaby już być wiosna :D
    Torba prześliczna!

    Szczęśliwego nowego roku!
    onlyimagin.blogspot.com

  12. ale ładne połączenie ; )
    obserwacja za obserwację ; )

    kasia-kasiaa.blogspot.com/

  13. Roksi. says:

    Masz bardzo ładny obecny design :)
    Śliczny outfit! Genialnie wyglądasz^^

  14. Świetne zdjęcia ;)
    Też nie lubie zimna wolę cieplo ;>
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/?m=1

  15. Wyglądasz prześlicznie w tym stroju :*

  16. IndieSan says:

    Bardzo fajnie wyglądasz
    http://indiesan.blogspot.com/

  17. Świetny set! Masz przepiękne nogi;)

  18. Duży plus za kolczyki i torebkę! Jesteś przepiękna dziewczyną! :) Ja też nie lubię zimna, nie cierpię marznąć, ale lubie ten biały widok wokół siebie... coś za coś.;) Pozdrawiam.

    www.cukrowana.blogspot.com

  19. World says:

    Ślicznaaa stylizacja. Torebka piękna <3 też nienawidzę zmina :D

  20. Masz naprawdę ciekawego a zarazem inspirującego dla mnie bloga ! Tylko pozazdrościć <3 Zdjęcia piękne cała ty prześliczna . Z nie cierpliwościa czekam na następne posty ! oczywiscie klikam obserwuje :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie : http://hiddenbeautybyjustin.blogspot.com/

  21. Płaszczyk śliczny ;))

  22. Ładna stylizacja :)

  23. Jessy says:

    piękne zdjęcia i stylizacja :)
    http://notrevieesecret.blogspot.com/

  24. Mam nadzieję, że zima się nie fochnie na nas za te wszystkie nieuprzejme teksty i nie przyjdzie nagle. Będzie miała wejście, oj będzie.
    Ładnie wyglądasz.

  25. Wiktoria says:

    Ja wolę taką prawdziwą zimę ^^ Śliczny zestaw *_*

  26. MATT says:

    W tym roku zima jest bardzo fajna :)

  27. CZARNA says:

    bardzo ładna bluzeczka :)

  28. Martuś says:

    Pięknie wygląda ta bluzeczka :)
    Nominowałam Cię do LBA :)
    Więcej szczegółów na http://martispl.blogspot.com/2014/01/lba.html

  29. Dominika says:

    genialnie :) cudne masz nogi :)

  30. Paulina A says:

    Super zdjęcia! Ja tam się cieszę, że jest ciepło :)

  31. Też nienawidzę zimna;cc Jak zwykle świetnie wyglądasz :))

  32. pięknie wyglądasz :))) też nie lubię zimna ;/// grr
    obserwujemy?

  33. agne says:

    u mnie ani trochę zimy, całkiem niezła wiosna :)
    ślicznie wyglądasz :)

  34. Piękny kolorek torebki;)

  35. świetnie wygladasz !:) ale masz długaśne nóżki :)

  36. Lola says:

    bluzka jest super! ♥
    świetnie prezentuje się ze spódniczką :)
    zapraszam do mnie na nowe pościwo! :)

  37. typowo wiosenną pogodę mamy, ciekawe co dalej będzie;) cudownie wyglądasz! :)
    www.sandicious.blogspot.com

  38. Spódniczka bajeczna ;)

  39. Twoje szczuplutkie nóżki pięknie wyglądają w zakolanówkach :)

  40. adgam says:

    śliczna stylizacja :)

  41. Michał says:

    Mi brakuje zimy...

    Ładny outfit :)

  42. Doskonale Cię rozumiem, bo sama jestem osobą ciepłolubną i nie cierpię zimy! Na szczęście u mnie 15 stopni na plusie, więc mam mega radochę :) hehe Uwielbiam koronki w każdym wydaniu, więc bluzka od razu przypadła mi do gustu :) Połączenie czerni i bieli nie ma prawa się nie udać :) Torebka rzeczywiście robi wrażenie... świetna jest :) Gorąco pozdrawiam :)

  43. Dorothy says:

    Oj nie,w ogóle :D Nic nie robię i taką mam :)

  44. Dorothy says:

    Niestety ale tego nie uznaję:) Zaobserwuję tylko i wyłącznie wtedy jak mi się u Ciebie spodoba,a to zobaczę za chwile;)

  45. Dorothy says:

    Dziękuję i również pozdrawiam :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)