18-stka Madzi

Hej hej;) Nie wierze,że moje ferie powoli się kończą!Te dni zleciały mi tak szybko,że nawet nie wiem kiedy minęły te 2 tygodnie.Nie ma jednak co narzekać,bo był to świetny czas.Dzisiaj wybieram się na kolejną 18-stkę,tym razem  do mojego kolegi Bartka,a dla Was mam zdjęcia z sobotniej 18-stki Madzi.Bawiłam się świetnie,mam nadzieję,że pozostałe 18-stki też będą tak udane.


Na tym zdjęciu do góry chyba najlepiej widać moją sukienkę,jednak postaram się ją kiedyś dokładniej sfotografować :)






Z solenizantką ;)






A teraz uciekam się szykować!Do następnego!: )

Categories:

30 Responses so far.

  1. Ładnie wyglądałaś :>

  2. Śliczna sukienka *-*

  3. Przyznam, że sukienka jakoś nie przypadła mi do gustu :) Może gdybym zobaczyła ją całą :)

  4. NiikaBlog says:

    Ślicznie wyglądałaś. Zdjęcia cudne ♥

    niikablog.blogspot.com

  5. Dominika says:

    cudnie wyglądałaś :)

  6. Cudownie wyglądasz, obie wyglądacie, gdzie kupiłaś taka wystrzałową sukienke?
    Pozdrawiam

  7. Właśnie zaczęłam wspominać swój 18-stkowy sezon :)

  8. Paulina A says:

    Świetna sukienka. Udanej kolejnej 18-nastki :D

  9. Sukienka śliczna! Bardzo ciekawa!
    Pozdrawiam ;-)

  10. adgam says:

    mi też ferie szybko mijają :(

  11. śliczną sukienkę miałaś!

  12. Jacek <3
    ładna sukienka ;)

  13. VIOLET says:

    świetne zdjęcia!

  14. Zazdroszczę imprez :D Chciałabym znowu móc pochodzić na 18-nastki... :D To był czasy... :)) Ślicznie wyglądałaś :)

  15. śliczna sukienka :) masz świetną figurę do niej :)

  16. Patti says:

    super sukienka! ja w tym roku mam swoją i już się obawiam przygotowań haha;)

    patti-xx.blgodspot.com

  17. Świetne zdjęcia!

  18. sue says:

    widać, że zabawa była przednia, bardzo ładna sukieneczka!!:

  19. Martuś says:

    Łał, wyglądałaś pięknie. Ta sukienka jest genialna, koniecznie pokaż ją w całości ! ;)

  20. redhead87 says:

    piękna jak zwykle :)

  21. Eveline says:

    cudna sukienka;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

  22. No to masz teraz sezon osiemnastek, super fotki :)

  23. Roksi.♡ says:

    Widać, że zabawa była udana! ;D
    Blog♡

  24. Dorothy says:

    W sklepie Bershka :)

  25. Dorothy says:

    Oj tak,była :)

  26. Carooline says:

    cudowna sukienka! ;)

  27. Ślicznie wyglądałaś !

    pozdrawiam ;)
    fly-farther.blogspot.com

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)