3 URODZINY BLOGA/STYLIZACJA Z JEANSOWĄ KOSZULĄ

Hej:) Myślałam że nie dam rady dodać dzisiaj tego posta,bo dopadła mnie grypa i przez cały dzień nie miałam siły ruszyć się z łóżka.Aktualnie mam mały przypływ siły,który postanowiłam wykorzystać,bo dzisiaj jest wyjątkowa okazja,a mianowicie 3 urodziny mojego bloga!To niesamowite jak ten czas szybko zleciał i teraz przeglądając stare posty(z których sama się śmieję) widzę jak bardzo ja się zmieniłam.Nie mam siły niestety by się rozpisywać dlatego na koniec chciałabym podziękować Wam,że cały czas tu zaglądanie i statystyki ciągle rosną,co mnie bardzo cieszy:) Na koniec zdjęcia mojej ostatnio ulubionej stylizacji :)














koszula-Terranova
narzutka-nn
spodnie-New Yorker
koturny-http://deezee.pl/
torba-allegro

Do następnego!:)

Categories:

44 Responses so far.

  1. NiikaBlog says:

    Ślicznie!! ;33

    niikablog.blogspot.com <----- konkurs do wygrania VANSY i CONVERSY ♥♥

  2. super torebka, mam taką samą :D

  3. super stylizacja .;) bardzo podoba mi sie koszula.;3

  4. MrsVain says:

    Niezły staż już masz w blogowaniu :) Oby tak dalej :) Stylizacja bardzo mi się podoba!

  5. Zdrówka życzę :*
    I wszystkiego najlepszego dla bloga ;) Oby tak dalej ♥
    A stylizacja cudowna !

  6. Bardzo fajny zestaw. Koszula jest śliczna! Może też spróbujesz swoich sił w konkursie? ;-)

  7. Rewelacyjnie wyglądasz!:)

  8. ale długie nogi! :) super strój :)
    zdrówka i gratulacje :)

  9. Angie says:

    napiszę :)


    zdjęcia świetna
    i statystyki na pewno też.. pozazdrościć!
    super ta torba. wielka, w sam raz na studia - przydałaby mi się ;)
    nareszcie cieplej i takie lekkie stylizacje, nie?

    świetna parka z poprzedniego posta. jestem właśnie w trakcie poszukiwań idealnej dla mnie ;)

  10. Ślicznie wyglądasz! Jeansowa koszula świetna!
    Pozdrawiam ;-)

  11. Klara says:

    Niesamowita stylizacja, ale masz dluugie, szczuplutkie nogi <3
    Gratuluje 3 urodzin bloga :)

  12. Choruję na taką koszulę! W dodatku masz genialne leginsy. Super stylizacja!!:)

    www.cukrowana.blogspot.com

  13. Świetna stylizacja! Gratuluję trzecich urodzin :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

  14. Venus says:

    super buty :)
    kuruj się i nie daj się grypie :)

  15. Paulina A says:

    Super stylizacja! ;) Gratuluję i życzę zdrowia :*

  16. Ania W says:

    Uwielbiam jeansowe koszule, wyglądasz świetnie :-)

  17. Wracaj szybko do zdrowia! Świetna stylizacja:)

  18. Karis says:

    Wspaniale wyglądasz :)
    Śliczna koszula, dawno ją kupiłaś?
    Duuużo zdrowia :* !!

  19. Hey.Jeśli jesteś zainteresowana to bardzo serdecznie zapraszam Cię do mnie na konkurs z H&M :)

    http://alankowosz.blogspot.com/

  20. Gratuluję! Obyś pozostała z nami jak najdłużej
    Slicznie ;*
    Pozdrawiam,
    Styl Bycia

  21. Nogi jak patyki!

    Zapraszam: http://malliniak.blogspot.com

  22. Anita says:

    boska koszula <3

  23. Bardzo fajne koturny :)

  24. endrie e says:

    ale chudziutkie nóżki <3
    wszystkiego naj z okazji urodzin bloga !!
    śliczna koszula :)

    endrie-blog.blogspot.com

  25. o wow! 3 lata?! gratulacje.:D

  26. Kara says:

    Najlepszego i kolejnych 3 latek;)
    Stylizacja super kuruj sie;) pozdrawiam

  27. jadwigaa says:

    bardzo mi się podobają jeansowe koszule ;)

  28. Tinaaa says:

    Świetnie ! :)
    Uuu długo już blogujesz. :) Dalszych sukcesów życzę. :*

  29. euforia. says:

    Trzy lata ? Gratulacje ! Piękna stylizacja : )

  30. ojaaaa! JAKA CHUDA *O*
    gratuluję 3 lat! u mnie w marcu będą chyba 4 albo 5? :o sama nie wiem, musiałabym policzyć, haha :)
    u mnie giveaway, może będziesz chciała wziąć udział? :)

  31. Allex says:

    Ale ładnie! koszula i buty mega ♥

  32. Ilda says:

    Amazing blog,I folow you now,hope you will folow me to :)

    http://shopaholicbyilda.blogspot.com/

  33. gratulacje!
    świetny zestaw :)

  34. Cudownie wyglądasz! :)
    Co to pytania odnośnie wyglądu bloga- odpisałam w komentarzu, bo nie miałam czasu, aby wejść na maila ;)

  35. lu ciam says:

    bardzo fajna koszula :)
    gratuluję 3 lat :)

  36. CHILLI N says:

    Cudowna torebka i buty! :)

  37. agadiar says:

    Jak pięknie *ͺ* 3 lata to dużo :) gratuluję wytrwałości :)

  38. Świetne buty! jakie Ty masz nogi <3

  39. świetne zdjęcia :)
    ładnie wyglądasz! <3
    mega pozytywnie :3

  40. Dorothy says:

    Niestety tak;< Ok.6 miesięcy temu

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)