Curls

Cześć:) Tak bardzo chcę już piątek!W końcu zacznę ferie i trochę odpocznę,bo od kilku weekendów mi się to nie udaje.Najpierw półmetek,a wczoraj niespodziewanie znalazłam się na kolejnej imprezie.Początkowo miałam wpaść tylko na godzinkę,porobić zdjęcia i wrócić do domu,jednak zostałam do samego końca bo było bardzo fajnie.Dzisiaj tego żałuję,bo praktycznie nie mogę się ruszać,bolą mnie tak mięśnie brzucha,że najmniejszy ruch sprawie mi ból,a to przez to że w tańcu zostałam wygięta prawie do samej ziemi haha xd Tak bardzo chcę już odpocząć,mam nadzieję,że ten tydzień minie mi szybciutko:)

Kompletnie zapomniałam o tych zdjęciach,więc teraz to już na 100% ostatnie zdjęcia robione w zeszłą sobotę;) Przed chwilą je znalazłam i stwierdziłam,że tylko je dodam,bo mam jeszcze mnóstwo roboty,więc nie mam więcej czasu.Czeka mnie jeszcze przeglądnięcie ponad 860 zdjęć,wybranie tych najlepszych i ich przerobienie.Mam nadzieję,że do 22 się wyrobię.







Ja już uciekam,a Wam życzę miłego tygodnia!:*

Categories:

24 Responses so far.

  1. Agata says:

    cudna fryzura ;)

  2. guuuffy says:

    pięknie wyglądałaś:)

  3. NiikaBlog says:

    Śliczne włosy ♥

  4. Paulina A says:

    Ja też już nie mogę doczekać się ferii :D

  5. Ale śliczne włosy :o

  6. piekne miałaś włoski ;*

  7. Kinga says:

    Ale masz śliczne włosy! :)
    Pozdrawiam!

  8. Jessy says:

    piękna fryzurka ♥ widać, że zabawa musiała być udana :D
    http://notrevieesecret.blogspot.com/

  9. Piękna fryzurka!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

  10. karmel♥ says:

    powodzenia odnośnie tych zdjęć! też mam ferie ;)
    ♥blog♥

  11. Jakie urocze kokardki <3

  12. Roksi.♡ says:

    Miałaś świetną fryzurkę! :))
    Blog♡

  13. agne says:

    ale ładna fryzurka :) super wyglądasz! ;-))

  14. Ładne włoski :) pasuje Ci :)

  15. redhead87 says:

    eh u mnie ferie już się skończył, czas wrócić do roboty... aj szybko ten miły czas leci, dużo za szybko...

  16. Martuś says:

    Świetna ta fryzurka :) Pasują Ci takie loczki.

  17. Angie says:

    Eveline ogólnie ma fajne kosmetyki.
    akurat już wtedy (jak pisałaś komentarz u mnie) nie było mnie we Wrocławiu...
    to szkoda, że ferii nie miałaś wcześniej bo może byśmy się spotkały?


    mam nadzieję, że uda Ci się wreszcie odpocząć, bo odpoczynek jest bardzo ważny!
    pierwsze zdjęcie jest najładniejsze :)
    a na drugim... nie wiem czemu, ale przypominasz mi Ankyl ;)

    pozdrawiam!

  18. DużePe says:

    Ferie, ferie, ferie, ja też na nie czekam! :)) Ślicznie wyglądasz!

  19. Dorothy says:

    Faktycznie szkoda,bo z chęcią bym się z Tobą spotkała;)

    Co do porównania do Ankyls bo bardzo dziękuję,uważam że Ankyls jest prześliczna,więc bardzo mi pochlebiłaś porównując mnie do niej:D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)