Ferie

Cześć,cześć;) W końcu doczekałam się ferii!W weekend mam zamiar odpoczywać,a na dalsze dni mam już jakieś plany(między innymi dwie 18-stki),jednak myślę,że wszystko będę opisywała na bieżąco,bo nie są do końca pewne.Na pewno nie będę się nudziła:)Zaraz mam zamiar usiąść i rozpisać sobie wszystko co zaplanowałam,bo jak tego nie zrobię to pewnie nie będę miała motywacji żeby to wszystko zrealizować.A jak jest u Was?Mieliście już ferie,czy tak jak ja dopiero je zaczynacie?

Teraz kilka zdjęć z ostatniej sesji;) 





Categories:

33 Responses so far.

  1. PTYSIA says:

    Ja niestety mam jeszcze jeden egzamin, masakra jakaś :(

  2. Paulina A says:

    Super zdjęcia. Ja też zaczynam ferie ;)

  3. cytrus says:

    ja już miałam ferie ;)
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

  4. Roksi.♡ says:

    Ja niestety swoje ferie miałam jako pierwsza^^ Udanych!
    Blog♡

  5. Ferie? Ale masz super :D hoho kiedy to było xo
    Ja w pon muszę wracać do szkoły;/
    Ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka

  6. NiikaBlog says:

    Też zaczynam dziś ferie jeej.! Piękne zdjęci ♥


    buziaki ♥
    niikablog.blogspot.com

  7. Ola M says:

    Pięknie wyszłaś :)

  8. śliczne portrety!:)

  9. 4 zdjęcie- pięknie wyszłaś!
    Pozdrawiam ;-*

  10. Wszystkiego najlepszego z okazji walentynek!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

  11. Niucha says:

    jesteś śliczną kobietą :)

  12. Moje ferie minęły,już drugi tydzień chodzę do szkoły-ale nie narzekam :)

  13. jejciu boskie te zdjęcia ♥
    moglabys napisać na mejla jak zrobić taki szablon, bo taki wyglad jest bardziej przejrzysty, prooosze. lisiczka97@gmail.com

    http://moncoin39.blogspot.com/

  14. Dorothy says:

    Oczywiście,już Ci piszę :)

  15. MATT says:

    Ja też mam ferie ♥ Swietne zdjęcia :D

  16. Ja tak smao wreszcie się doczekałam ferii ! rewelacja ! i dziękuje miło :)

  17. agadiar says:

    miłej zabawy na 18-nastkach :)

  18. Karis says:

    Ja mam ferie cały czas ;D
    Ładne zdjęcia !

  19. Śliczna sesja, to ostatnie zdjęcie jest bombowe ;)

  20. Tez mam teraz ferie:D
    zapraszam do mnie:)

  21. Śliczne zdjęcia ;)
    Również życzę udanych ferii !

  22. welovefur says:

    Beautiful photos
    I love the last expression
    kisses
    www.welovefur.com

  23. ja tez wlasnie zaczelam ferie.;3

  24. Mi się własnie kończą ferie.;___;
    Bardzo ładne, zmysłowe zdjęcia.^^

  25. Ja już dawno po feriach :( Boskie te 1. zdjęcie!

  26. jezu jaka Ty śliczna *.* ♥
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam.♥

  27. Wspaniały blog i świetny wpis :33
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/2014/02/5-rozdzia.html

  28. Sakuranko says:

    Oh very beautiful photographs sweetie,
    Now I´m following you in Bloglovin´(3104) I hope your follow me back!
    Comment back to keep in touch~
    xx

    www.sakuranko.com

  29. ania says:

    Pierwsze zdjęcie - WOW! :)

    Ania, http://taffydream.net/blog/

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)