Parka

Cześć:) Lubię takie poniedziałki jak ten!Nie trzeba iść do szkoły i z samego rana odwiedził mnie kurier,więc mój dzień zaczął się bardzo pozytywnie.Po południu dosłownie w ostatniej chwili zdecydowałam się żeby jednak jechać na zajęcia fotograficzne prowadzone przez mojego kolegę.Teraz się cieszę,że się jednak namyśliłam żeby pojechać,bo moja wiedza powiększyła się o kilka nowych rzeczy.

Teraz chciałabym pokazać Wam moją parkę.Bardzo długo jakiejś szukałam i dopiero kilka dni temu udało  mi się kupić.Gdy zobaczyłam ją w H&M'ie od razu wpadła mi w oko;)






Miłego wieczoru:)

Categories:

29 Responses so far.

  1. Paulina A says:

    Ta parka ma coś w sobie :)
    Ja kocham takie poniedziałki :D

  2. Wow!
    Wyglądasz fantastycznie. Wszystko idelanie dobrane. Bardzo podoba mi się te stylizacja. Pozdrawiam:)
    Może masz ochotę na wzięcie udziału w konkursie, który organizujemy? Jesli tak, to zapraszamy tutaj: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=804415476252974&set=a.490758767618648.119463.482542631773595&type=1&theater

  3. ja uwielbiam parki.;)

  4. MATT says:

    Też bardzo lubię takie poniedziałki :D ładnie wyglądasz :D

  5. NiikaBlog says:

    Przepięknie ♥

    ♥ niikablog.blogspot.com ♥

  6. Ina says:

    Uwielbiam parki :) świetnie wyglądasz :)

  7. dziekuje bardzo za zyczenia;*

  8. Podoba mi się ta parka! Ty wyglądasz jak zawsze ślicznie!
    Pozdrawiam ;-)

  9. Świetna parka, teraz wszędzie królują, a ja jeszcze nie mam jej w swojej szafie;)

    www.cukrowana.blogspot.com

  10. guuuffy says:

    świetna parka:D

  11. Też taką chciałam ;)

  12. Darhh says:

    Parka ładna, sama mam nawet jedną, ale zaczęły mi się już trochę nudzić :) Praktycznie każdy już je ma.

  13. Agata says:

    piękna parka ;)

  14. Venus says:

    fajna kurtka :) i ty jak zawsze super wyglądasz (jesteś bardzo fotogeniczna )

  15. Bardzo fajna ta parka;)

  16. Kiedy patrzę na Ciebie, przed oczami ukazuje mi się moja koleżanka, podobna do Ciebie powiedziałabym że bardzo, tyle że ona ma brązowe włosy, niesamowite :)

  17. Bardzo podobają mi się takie rzeczy ^^

  18. Roksi.♡ says:

    Jest bardzo ładna ;)
    Blog♡

  19. Kamson.pl says:

    Bardzo fajna stylizacja; super zdjęcia :)


    Pozdrawiam,
    KAMIL

  20. redhead87 says:

    parki królują w tym roku, są świetne, niestety mi nie pasują do sylwetki i mogę tylko podziwiać na innych :( ale Tobie w niej super :)

  21. Blanka says:

    Fajnie Ci w tej kurtce, poza tym świetne pod względem jakościowym zdjęcia! Pozdrawiam.

  22. U mnie też parka ♥ pięknie wyglądasz ♥

  23. Dorothy says:

    Mam bliźniaczkę :D haha xd

  24. Dorothy says:

    Dziękuję,staram się przykładać do zdjęć,więc jest to miłe :)

  25. Dorothy says:

    Dziękuję! :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)